וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - הרצליה: צ'אנס אחרון לעטר?

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

12.10.2006 / 21:18

מאמן מכבי הרצליה עשוי לעזוב במקרה של הפסד בקרב העולות. ישראל פילוסוף יעמוד בשער הכח, ג'ף איה עשוי להשתלב

הכח עמידר ר"ג תחפש בשבת (18:00) ניצחון על נועלת הטבלה מכבי הרצליה, אבל המאמן אורי מלמיליאן מגדיר "לא רציני" את הרעיון שצפוי משחק קל. הדובר בילי רוזן: "אנחנו חוששים מהרצליה יותר מאשר מבית"ר כי בטדי השחקנים באו לתת הכל, ונגד הרצליה יכולה להיות בעיה במוכנות. אסור לזלזל בהם".

ג'וליאן ריינרד, השוער הגרמני החדש, יעבור בבקרה בשבוע הבא ויראה את המשחק מהיציע. ישראל פילוסוף יעמוד בשער ועל הספסל יחכה מרשל אודה. חלוץ הרכש הגנאי ג'ף איה עשוי להשתלב במשחק בגלל פציעתו של שלומי אדרי.

אוהדי הכח יישבו הפעם בשער 3 המרכזי (80 שקל למבוגר, 40 לילד), לאחר שבמשחק הבית הקודם נגד בני יהודה החליטו במשטרה למנוע חיכוך בין המחנות ולהושיב את הסגולים מאחורי השער. ילדים מתחת לגיל 14 שיבואו בחולצות סגולות ייכנסו חינם.
אנשי חוג האוהדים החליטו להגביר את פעילותו בחלוקת הזמנות בבתי הספר ורכישת אביזרי עידוד.

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, סיבטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר: גיא טוביאק, דן רומן, יוסי רוזן, דודי ליברמן, אבי תקוה: מור גולן

שיימן: "המשחק לא ישפיע על מעמדו של המאמן"

מכבי הרצליה משלימה את הכנותיה לקראת דרבי העולות לליגת העל מול הכח עמידר רמת גן בשבת הקרובה. הרצליה ניצלה את הפגרה הארוכה שנכפתה עליה, של קרוב לחודש, לחיזוק בחלק הקדמי, בדמותו של החלוץ הספרדי איבון ארייטה, שעבר בבקרה וצפוי לשחק בשבת ובכך השלימה את מצב הזרים שלה.

בהרצליה מקוים כי הפגרה תעשה טוב לקבוצה שסוגרת את הטבלה ללא נקודות, במיוחד לאור מעמדו המעורער של המאמן ראובן עטר. יו"ר הקבוצה, אריאל שיימן ערך השבוע שיחה עם שחקניו (ללא נוכחותו של המאמן) בה ביקש משחקניו להתרכז בכדורגל ולא בלחשושים מסביב לקבוצה, אולם גם שחקנים בקבוצה חשים כי ישנה אי וודאות בכל הנוגע לעמדת המאמן. שיימן אמר בעניין: "תוצאת המשחק בשבת לא תשפיע על מעמדו של המאמן ראובן עטר, תהיה אשר תהיה. כל החלטה לגבי עמדת המאמן תתקבל בהתאם ליכולת שתציג הקבוצה ולא בתוצאה ספציפית".

למרות הצהרת הבעלים, הפסד בשבת עשוי לנדנד עוד יותר את הכסא של ראובן עטר, כאשר החלק השני בדבריו של שיימן משאיר פתח מילוט עבר היו"ר. מבחינה מקצועית, סגל מלא יעמוד לרשותו של עטר, מלבד הקשר אליאסו איסיאקו, שלא הצליח להתאושש מהניתוח ובברכו התגלתה גם בעיה בסחוס, מה שישבית אותו לתקופה לא קצרה. בהרצליה יבדקו בשבועות הקרובים את קצב התאוששותו ועשויים להקפיא את השחקן בחלון ההעברות בינואר במידה ולא יתאושש עד אז.

הכרב משוער: שאול סמדג'ה; איתן עזריה, יאיא יאבלנקה, שי מימון (חיים מלכה), אייל טרטצקי; דהייו דייויס, מהראן ראדי (ליאוניד קרופניק), עומר בוקסנבאום, כפיר אדרי; פפי קימוטו, איבון ארייטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully