וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר של יום חדש

12.10.2006 / 20:52

ליעקב שחר נמאס מהכישלונות באירופה ומהזרים המוזרים. גם שלוש אליפויות לא הצילו את רוני לוי

- "תגיד לי איתמר, למה אנחנו צריכים אותו? אם צריך לעשות שינוי במועדון, אז קודם כל מתחילים מעמדת המאמן".

- "תשמע יענק'לה, אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו מועדון מסודר שנותן גב. אנחנו אירופאים, שכחת? מה, אתה רוצה להיות כמו מכבי הרצליה שמחליפה כל יומיים מאמן? אז קצת מקרטע עכשיו ובית"ר לקחה אליפות בהליכה, אבל אני מציע שתחשוב עוד קצת".

- "על מה לחשוב צ'יזי'ק, על מה? את ליגת האלופות אני רואה כבר שלוש שנים מהטלביזיה, אתה יודע כמה כסף אנחנו מפסידים מזה, ספונסרים, שחקנים לחו"ל, זכויות שידור, אני צריך לספר לך? גביע אופ"א זה כלום, את מי הוא מעניין בכלל?".

- "נכון, אבל תראה, היתה עד עכשיו יציבות בקבוצה..."

- "עזוב יציבות, עזוב. אני הדבר היחיד שיציב פה. תגיד לי, מה עשה לו ליאור רפאלוב? למה הוא מתעלם מהילד? אם הוא היה משחק, כבר היינו מקבלים עליו הצעות מפיני זהבי".

- "יענק'לה, הוא מחנך את הילד. מה אתה רוצה, שיגדל עוד איזה ערן לוי?".

- "איתמר, תהיה רציני. הבנאדם עושה תרגילי מנהיגות בשקל ואני מפסיד כסף. תגיד לי, מה עם הזרים שהוא הביא? אף אחד לא פוגע! קולאוטי רוצה ללכת, אנדרסון מקבל רק צהובים, הדבר הכי טוב שאני יכול לומר על דירסאו זה שהוא ברזילאי, מסודי הוא שחקן של קבוצה קטנה. ולמה שילמתי כל כך הרבה לסואן, אם העונה הוא ישב על הספסל?"

- "יעקב תירגע. תוריד את הטונים. הבן אדם הביא לך שלוש אליפויות".

- "עשה לי טובה. בחייך, כמו שהליגה נראתה בשנים האחרונות אפשר לקחת אליפות בהתכתבות מהבית. הקהל לא מגיע, גם באליפויות האחרונות הוא לא הגיע וגם לגביע אופ"א הוא לא מגיע.הרי במכוניות לא הייתי משאיר מנהל באותה עמדה אם התפוקה יורדת. יש לנו פה מפעל איתמר, מפעל לתארים. מזל שאני יושב במגרש עם הקאסקט, שהמצחייה שלו מסתירה לי את הזוועה. נמאס. אני לא אגמור כמו לוני, שמעת? עלי לא ידרכו. אני אעצור את הסחף עכשיו. תתאם לי פגישה עם רוני, ואז ננסח הודעה לעיתונות".

- "אתה בטוח? זה סגור?"

- "סגור במאה אחוז. ותזמין לפה את גיא לוי. נראה לי שנעמוד בדמי השחרור לנצרת עילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully