וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - מכבי ת"א: סופו איחר ונענש

12.10.2006 / 20:30

חלוץ מכבי פ"ת איחר לאימון, בקבוצה לא אהבו זאת והטילו עליו קנס. גיא לוזון לקראת מכבי ת"א: "אנחנו צריכים לגלות המשכיות"

חלוץ מכבי פתח תקווה, פטריק סופו, נחת ביום שלישי בישראל לאחר שהות של ארבעה ימים באנגליה. היום (חמישי), יומיים אחרי, נקנס השחקן משום שאיחר לאימון באותו יום.

סופו, שהגדיר את שהותו בחו"ל לצורך "עניינים אישיים", קיבל אישור מהמאמן גיא לוזון לאחר את הגעתו אבל איחר לאימון. ההנהלה לא אהבה את המתרחש והיום הוחלט כי החלוץ הקמרוני יזמין את הקבוצה לארוחה. "לא צריך לדאוג לו. זה עניין של 700, מקסימום 1,000 שקל. מה זה בשביל אחד כמו סופו?", אמרו שחקנים בקבוצה.

אנדרה קלדיירה שחלה במהלך השבוע יהיה כשיר למשחק הבית מול מכבי תל אביב. גם הבלם מרסיו ג'ובאניני החלים וצפוי לפתוח בהרכב. הקשר סולי צמח החלים מפציעה. עומר גולן עדיין עורך טיפולי פיזיותרפיה בעקבות הפציעה בשרירי הבטן והוא צפוי להיעדר גם משני משחקי הליגה הבאים. למעט גולן, יעמוד כל הסגל לרשותו של גיא לוזון.

לאחר האימון היום אמר המאמן: "מכבי תל אביב היא קבוצה מצוינת שניצחה בצדק את מ.ס אשדוד. צפוי לנו משחק לא קל, אבל במשחק בית שלנו אנחנו תמיד שואפים לנצח את היריבה. אני לא אוהב לעשות סיכומים אחרי תקופה קצרה, אבל עלינו לגלות המשכיות ולנצח".

החלוץ רוביל סרסור, שיפתח בהרכב, הוסיף: "עד היום בכל המשחקים התוצאה הייתה בנו, לכן אנחנו לא מתייחסים למצב בו נמצאת מכבי תל אביב. אם נשחק כמו ששיחקנו בהפסד לחיפה או בניצחון בדרבי, אין שום סיבה שלא ננצח את המשחק. אנחנו בכושר טוב ובמומנטום טוב. אנחנו כל כך רוצים לנצח את המשחק הזה ולכן אנחנו עובדים קשה באימונים. אנחנו מגיעים למשחק הזה כשמולנו מטרה אחת, ניצחון ושלוש נקודות".

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עמר, מרסיו ג'ובאניני, מורד מגמאדוב, קובי גנון (נאור פסר); אנדרה קלדיארה, סולי צמח, דודי אונגר (עמנואל אוביידה), בלסינג קאקו; רוביל סרסור, פטריק סופו.

ליאור ז'אן בדרך להרכב

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, ניפה את איוון ראזיץ' המאכזב מסגל הקבוצה למשחק מול מכבי פ"ת. ליאור ז'אן, שהציג יכולת נהדרת במדי הנבחרת הצעירה, צפוי לתפוס את מקומו בקישור האחורי ולפתוח בהרכב הראשון, לראשונה העונה. גם תמיר כהן מועמד.

הקפטן אבי נמני, שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים, שב לכשירות בהדרגה. נמני ערך השבוע אימונים חלקיים, והוא צפוי להיכלל בסגל הקבוצה למשחק. ג'ובאני רוסו החלים גם הוא מהפציעה בשריר הירך וערך אימון מלא, אולם ככל הנראה לא יפתח. לירן כהן, שסידר למכבי ניצחון בכורה במחזור האחרון, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב הראשון.

"עבורנו מדובר במשחק מפתח", אמר עוזר המאמן ויקי פרץ. "לשחק בבית של מכבי פ"ת זה תמיד קשה, אבל נבוא מרוכזים ונקווה לצאת עם ניצחון. אנחנו עובדים על הליקויים בקישור ובהתקפה. אנחנו מנסים לתרגל ולהבקיע כמה שיותר באימונים, ואני מקווה שהתקופה הזאת תעבור ובמשחקים הבאים ילך לנו טוב יותר. ההכנה למשחק הייתה פחות טובה כי חסרו לנו שחקנים שהיו עם הנבחרות, אבל אנחנו מגיעים במטרה לנצח. אני שמח שנמני ורוסו מחלימים ונמצאים איתנו. כל שחקן אצלנו חשוב, אבל שני השחקנים הוותיקים האלו במיוחד".

"פתח-תקווה נמצאת בכושר טוב ויהיה משחק מאוד קשה עבורנו", מסכים טברטקו קאלה, "אבל אני חושב שגם עליהם יהיה לחץ בגלל שהם משחקים בבית. לנו אין מה להפסיד ונבוא כדי לנצח".

הרכב משוער: טברטקו קאלה; אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', יובל שפונגין, אורי שטרית; ליאור ז'אן (תמיר כהן), מושיקו מישאלוף, יוסי שבחון, לירן כהן (ג'ובאני רוסו); משה ביטון (עומר פרץ), מיליאן מרדיקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully