וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - כפר סבא: אבובקרי עשוי להיעדר

הקשר סובל מכאבי גב חזקים ורק מחר יתברר אם יפתח בהרכב מול אשדוד. אוחנה מחמיא ליריבה, שתנסה לשמור על מאזן מושלם בבית

הקשר הגנאי של הפועל כפר סבא, יעוזה אבובקרי, בספק למשחק החוץ מול מ.ס אשדוד (שבת, 18:30). אבובקרי התלונן באימון היום כי הוא סובל מכאבי גב חזקים והוא עדיין לא יודע האם הוא יוכל לפתוח בהרכב. בצוות המקצועי עוקבים בדאגה אחרי מצבו הרפואי ורק מחר יוודע האם אבובקרי יוכל לפתוח בהרכב. רופאת הקבוצה, ד"ר מיכל גולדווירט, השוהה בסלובניה שם מתמודדת נבחרת הנערות במסגרת אליפות אירופה, הביעה אופטימיות בנוגע לסיכויו של הקשר לפתוח בהרכב. "יעוזה סובל מכאבי גב, אבל מטפלים בו ואני מקווה שהוא יחלים", אמרה הרופאה.

הבלם דגלאס דה סילבה פצוע ולא ייכלל בסגל לקראת המשחק. בשבוע הבא, הוא צפוי לפתוח בהרכב מול מכבי פתח תקווה. המגן עופר טלקר מחלים מפציעה וצפוי לפתוח על הספסל.

לאחר האימון המסכם היום אמר המאמן, אלי אוחנה: "זהו עוד משחק ליגה, אבל הוא חשוב לשתי הקבוצות. התקשורת צריכה לזכור שעברו רק שלושה חודשים מתחילת העונה, אבל למרות זאת אנחנו נמצאים בכושר טוב ומקווים להמשיך את התקופה הטובה. אשדוד היא קבוצה ביתית, קבוצה שפשוט לא מתייאשת גם כשהיא נמצאת בפיגור. נשתדל לנצח למרות שיהיה קשה".

השוער אושרי לוי הוסיף: "זה משחק חוץ קשה מאד מול יריבה ביתית מובהקת. יחד עם זאת, מתחילת העונה אנחנו נראים טוב. ההצלחה בגביע הטוטו גרמה לנו להצליח גם בליגה. בינתיים הכול מתחבר ונראה טוב, אני מקווה שזה רק ישתפר".

הקשר גיז'רמו ישראלביץ': "כל המשחקים בליגת העל לא קלים אבל עבדנו השבוע מספיק קשה כדי לנצח את המשחק הזה. אשדוד היא קבוצה טובה, אבל גם מכבי תל אביב כזאת וממנה לקחנו שלוש נקודות. נשטוף את המגרש במטרה לקחת את הנקודות. המטרה, כמו שאוחנה כבר הצהיר בעבר, היא להגיע למקומות 1 עד 6". על השיפור בכושרו הוסיף הקשר: "אני מרגיש מצויין. יש כאן קבוצה עם מאמן טוב שמבין בכדורגל ומבין אותי. הוא נותן לי חופש ורוצה שהקבוצה תשחק התקפי".

הרכב משוער: אושרי לוי; ולנטין תודוריקה (עופר טלקר), אלון חלפון, לירון זרקו, עמנואל פאפו; אביחי ידין, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבובקרי (שלו מנשה); סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

באשדוד מקווים לשמור על מאזן ביתי מושלם

מ.ס אשדוד השיגה עד כה שני נצחונות בבית, נגד הפועל פ"ת ומכבי הרצליה, שנמצאות במקרה או שלא מתחת לקו האדום. בשבת מצפה לשחקנים של יוסי מזרחי משימה קצת יותר קשה נגד הפועל כפ"ס. דוד רביבו ייעדר עוד שלושה שבועות לפחות, ואת מקומו יתפוס מנור חסן או מסאיי דגו.

עידן מליחי ניצל את משחק גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים כדי לרצות עונש הרחקה ויחזור להרכב. בקבוצה עדיין חושבים על צירוף קשר זר. סמי אג'יי חזר לארץ ממסעה של נבחרת גאנה, ויעמוד בשער במקום יניב בן ישי.

החלוץ שי הולצמן נשמע אופטימי: "אני לא זוכר מתי כפר סבא הגיעו אלינו כשהם במקום השני אבל הם שם בזכות ולא בחסד. אני חושב שבבית אפשר לנצח כל קבוצה וגם אותם, למרות שעד עכשיו היכולת שלהם יותר משכנעת".

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזלס, גורה טל, אדיר טובול: יוסי אופיר, עידן מליחי, מנור חסן (מסאיי דגו), יניב עזרן, עידן שריקי: שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully