וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן עשוי לפתוח נגד הפועל

רומן רוזנבלט

13.10.2006 / 12:14

החלוץ הפצוע התאמן אימון מלא לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל ת"א ויתכן שיפתח בהרכב. כל השחקנים נטלו חלק באימון

יניב קטן התאמן הבוקר (שישי) באופן מלא יחד עם חבריו במכבי חיפה, שהתאמנה בסגל מלא. מאמנו רוני לוי נשמע אופטימי בקשר לקטן: "בריאותית יניב נראה טוב, וייתכן מאוד שהוא יישחק בהרכב". לוי ביטל את כל הטענות בקשר למחלוקת בין האלופה לסגל המקצועי של הנבחרת בסוגיית זימונו של קטן למשחק מול רוסיה: ""אני לא שמעתי שום טענות מהנבחרת, ומבחינתי לא היה כלום. גם רופא הנבחרת שחרר את יניב".

כשנשאל לוי לגבי עומס המשחקים של הקבוצה ענה: "אני לא חושב שהעומס כל כך גדול, זה לא משהו נורא, סה"כ משחק בשבת ועוד אחד באמצע השבוע, ואין סיבה שלא נעמוד בעניין כמו שצריך. אסור לשכוח שנכנסנו מוקדם יותר להכנות בגלל מוקדמות ליגת האלופות ותפקידי לחלק את העומס בין כולם".

על אוקזר, יריבתה הראשונה של חיפה בגביע אופ"א, אמר לוי: "ברור שאני חושב עליה, אבל כרגע אנחנו מתרכזים במשחק מול הפועל תל אביב. מאמן הנערים איתי מרדכי ייצא לראות את הקבוצה ויעביר לי דוח מפורט, וגם אני אעקוב אחרי הקבוצה במהלך השבוע אבל כל זה אחרי המשחק מול הפועל ת"א"

7,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק מול אוקזר

נשיא המועדון, יעקב שחר, הגיע לאימון הקבוצה אמש ואמר לשחקניו: "חשתי צורך להגיע אליכם ולברך את נציגנו בנבחרת הצעירה שעשתה היסטוריה, תום אלמדון, דקל קינן, ליאור רפאלוב ומאור מליקסון. הבאתם לנו הרבה כבוד וגאווה. אנחנו נמצאים בצומת חשוב, כאשר אנו קופצים ממשחק חשוב אחד לשני. עד עכשיו הצלחנו יפה ואני מקווה ומאמין שתמשיכו לגרום שמחה לכולנו ולאוהדים הרבים. מצפים לנו מפגשים מעניינים מול הפועל ת"א ואוקזר ואינכם זקוקים לציונות רבה מדי כדי להבין את משמעותם לכולם במועדון".

במקביל נמשכת מכירת הכרטיסים למשחק מול אוקזר, כאשר עד הערב נמכרו כ-7,000 כרטיסים והמגמה של קצב גבוה במכירת הכרטיסים נמשכת. מחר תחל מכירת הכרטיסים לאותם אנשים שירצו לקנות כרטיס רק למשחק מול אוקזר ולא במסגרת המבצע שהוצא לבעלי המנויים, שכולל כרטיס חינם למשחק מול פרטיזן בלגרד.

כמו כן פרסמה הקבוצה את עלות החבילה למשחק החוץ מול גלזגו ריינג'רס, שעלותה היא 748 דולר, כש-50 הראשונים ייהנו ממחיר מסובסד של 550 דולרים.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, שאבייר אנדרסון (עבאס סואן), גוסטבו בוקולי, אלן מסודי; יניב קטן (שלומי ארבייטמן) , רוברטו קולאוטי.

עדכון ראשון 12.10.06 18:59
עדכון אחרון 13.10.06 12:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully