וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון יואשם ברשלנות פושעת

12.10.2006 / 18:24

שחקן אינדיאנה פייסרס, שנעצר לאחר שירה מחוץ למועדון חשפנות, עלול להישלח לכלא. אם יועמד למשפט, הליגה והקבוצה צפויים להשעותו

סטיבן ג'קסון, שחקנה של האינדיאנה פייסרס שנעצר לפני מספר ימים אחרי שירה באוויר מחוץ למועדון חשפנות באינדיאנה, יואשם ברשלנות פושעת. ג'קסון סיפר לשוטרים שבאו לעצור אותו, כי הוא הרגיש מאוים אחרי קטטה שהחלה בינו לבין בליינים מחוץ למועדון, ולכן ירה. עכשיו יש שתי מדינות בארה"ב בהן הסתבך אקשן ג'קסון עם החוק, במישיגן עומד נגדו עונש על תנאי בעקבות המהומה בפאלאס של אובורן הילס, ועכשיו רשויות החוק מטפלות בו גם באינדיאנה. ג'קסון שוחרר היום לביתו בערבות של עשרת אלפים דולר עד להמשך התהליכים.

"לירות באוויר בצורה כזאת זו רשלנות פושעת", אמר התובע במחוז מריון, קארל בריצי, "ברגע שהקליעים יורדים למטה מהאויר, הם יכולים לפגוע במישהו ולפגוע בו בצורה קשה". בריצי הוסיף כי ג'קסון עלול להישלח לכלא לתקופה שנעה בין 6 חודשים ל-3 שנים.

העיתון "אינדיאנפוליס סטאר" כתב היום (חמישי) כי אם השחקן יימצא אשם, גם אם בסופו של דבר לא יילך לכלא, הוא צפוי להיות מושעה על ידי הליגה והפייסרס, שינסו במצב כזה למצוא לו קבוצה אחרת במהירות האפשרית. במשחק קדם העונה הראשונה של אינדיאנה, הקהל הביתי שרק בוז לג'מאל טינסלי, שהיה נוכח באותו אירוע עם ג'קסון. דווקא בזמן שהמועדון מנסה לשנות את תדמיתו במרץ, לאחר היעלמותו של רון ארטסט, מגיעה התקרית הזו ומעיבה על כל המאמצים הללו.

ריק קרלייל, מאמן הפייסרס, הודיע כי הוא מצפה לשובו של ג'קסון לאימונים ולמשחקי טרום עונה, זאת כל עוד הוא לא נמצא בהליכים משפטיים.


* סטיב פרנסיס,שחקן הניו יורק ניקס, מתבגר ומהרהר בקול רם בקריירה שעשה עד עכשיו. "בכל שנה אתה מתבגר והעונה אני רוצה לעשות משהו שעוד לא עשיתי. עד עכשיו הייתי מטביע ומייצר נקודות אבל לא ניצחתי. זה הדבר שאנסה לעשות מעכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully