וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: משחק זוגות

יובל גפן ועופרי בקר

12.10.2006 / 15:35

טווידלדי וטווידלדאם של המדור נפגשים שוב כדי לעשות בושות. האמת? הם לא עשו בושות, אבל מומחים אמיתיים הם לא

בשבוע שעבר התחלנו עם תחזיות לקראת משחקי המחזור במכללות, ואנחנו חוזרים עם אותו הקונספט גם השבוע. מאות אלפי הקוראים (הערת עורך: מיליוני קוראים, אתם מורידים מערככם) שלחו לנו בקשות אישיות להמשך התחזיות, שכן זה מאוד עזר להם להבין מי נגד מי, אז הנה חזרנו גם השבוע. בשבוע החולף עופרי בקר הימר נכון על ההפרש שיגמר במשחק של מישיגן אהובתו, ויובל גפן ניחש נכונה את התוצאות של נבראסקה נגד איווה, ו-ווסט וירג'יניה נגד מיסיסיפי סטייט. המחזור האחרון הסתיים עם לא מעט הפתעות, ולכן התוצאות לא היו יותר מדי מזהירות, אבל אנחנו מבטיחים להשתפר. עופרי סיים עם 11 תוצאות נכונות, אל מול 7 שגויות, ויובל סיים עם 12 נכונות, אל מול 6 שגויות. אז בואו נצא לדרך, ונחזה מה הולך לקרות השבוע.

אינטרסטייט במערב התיכון

המדורגת 1 אוהיו סטייט אצל מישיגן סטייט

עופרי: מישיגן סטייט מתפוררת, וזו עובדה. אין לה הכלים המתאימים לעצור קבוצות גדולות. ראינו את זה מול מישיגן בשבוע החולף ונראה את זה גם השבוע מול המדורגת 1 אוהיו סטייט. טרוי סמית' גדול על הספארטאנס, והגנת הבאקאייז לא תתן למישיגן סטייט לזוז. הביתיות תעזור קצת להחליש את הכאב עבור דרו סטאנטון ושאר הירוקים-לבנים מאיסט לאנסינג, אבל לא יותר. תוצאה חזויה: 10:31 לאוהיו סטייט.

יובל: לאוהיו סטייט לא צריכה להיות בעיה עם סטייט. היא פשוט קבוצה הרבה יותר טובה ממנה. טרוי סמית' נראה בדרך הבטוחה לזכיה בהייזמן, ולא קבוצת הגנה כמישיגן סטייט צריכה להוות בעיה בדרך. מישיגן סטייט מצידה כבר ויתרה על העונה הזאת וחבל. תוצאה חזויה: אוהיו סטייט 14:31.


המדורגת 2 פלורידה אצל המדורגת 11 אובורן

עופרי: המקום השני בדירוג AP הביא השנה הרבה מזל נאחס לקבוצות ששהו בו. כך נוטרדאם שהובסה מול מישיגן, כך טקסס שהפסידה לאוהיו סטייט, וכך אובורן בעצמה שנוצחה השבוע באופן די מביך ע"י ארקנסו. המסורת הזו תישמר לדעתי גם השבוע. אובורן תגיע הרבה יותר משוחררת למשחק הזה כי היא כבר יודעת שאין לה עונה מושלמת. פלורידה תהיה לחוצה ובמקרה שתיקלע לפיגור היא לא תצא ממנו, ובמגרש של אובורן זה סביר מאוד שזה יקרה. קני איירונס יחזור לעצמו ויתן את ה-150 יארד give or take שלו. תוצאה חזויה: 12:21 לאובורן.

יובל: איזה מוקש. המשחק הכי מעניין של המחזור. אילולא ההפסד של אובורן לפני שבוע, היה זה משחק בין המדורגות 2 ו-3. יש לי הרגשה ששחקני אובורן יעלו למשחק הזה כאחוזי תזזית, וירצו להחזיר לעצמם את היוקרה שאבדה בשבוע שעבר. פלורידה אמנם נראית טוב, אבל חוסר הודאות לגבי הקווטרבק עלול לפגוע בהם. תוצאה חזויה: אובורן מפתיעה ומנצחת 17:21.


המדורגת 22 וירג'יניה טק אצל בוסטון קולג'

עופרי: וירג'יניה טק אצל בוסטון קולג' הולך להיות לדעתי המשחק הצמוד והמותח של המחזור הזה. שתי קבוצות ברמה שווה, בוסטון קולג' רוצה מאוד להיכנס לדירוג על חשבון ההוקאייז ויש לה הכלים לכך, עם מאט ריאן שמפגין יציבות בעמדת הקווטרבק. שתי הקבוצות מגיעות אחרי שבוע חופשי שעוזר תמיד לחדש כוחות ולכן צפוי לדעתי משחק ברמה גבוהה. תוצאה חזויה: 24:27 לבוסטון קולג' בהארכה.

יובל: וואו איזה מוקש. מצד אחד אני מאוד לא אוהב את משחקה של וירג'יניה טק לאחרונה. מצד שני היא קבוצה קצת יותר טובה מבוסטון קולג'. מצד אחד בבוסטון קולג' הפסידה לפני שבועיים, מצד שני היה זה לצפון קרוליינה סטייט, אותה אחת שניצחה את פלורידה סטייט, ועוד היא הפסידה לה בצפון קרולינה. מוקש, אי טל יו, מוקש. נלך על הביתיות, תוצאה חזויה: בוסטון קולג' 24:28.

פן סטייט מכינה הפתעה?

המדורגת 4 מישיגן אצל פן סטייט

עופרי: מישיגן נראית נהדר, ובתור אוהד מושבע שלה, אני יכול לומר שמאז עונת האליפות ב 1997-8 היא לא נראתה כל כך טוב. ההגנה אחראית וניתן לסמוך עליה (עדיין יש לשפר את ההגנה נגד המסירות הארוכות), בהתקפה מריו מאנינגהאם ממריא לשיאים שמזכירים שמות כמו רנדי מוס וחברים אחרים. אם הוא לא ישחק השבת, יחליף אותו גרג מת'יוס המוכשר שיצטרך להוכיח את עצמו. פן סטייט נזקקה בשבוע החולף להחטאת אקסטרה פוינט של מינסוטה בהארכה כדי לנצח שם 27:28. אפילו שהיא מארחת יהיה לה מאוד קשה לעצור את מישיגן של השנה. תוצאה חזויה: 20:27 למישיגן.

יובל: מישיגן, כפי שאני טוען כבר מספר שבועות, היא אחת משלוש הקבוצות הכי טובות בקולג'ים. בעבר הלא רחוק משחק נגד פן-סטייט היה מלחמת עולם. היום הם נותנים לי להרגיש שזה לא כוחות. שהם הרבה יותר חזקים מהקבוצה של ג'ו פטרנו הזקן. פן סטייט הובסו השנה על ידי נוטר דאם, אותם נוטרדאם שמישיגן בעצמם ריסקה בסאות' באנד. תוצאה חזויה:מישיגן 14:28.


המדורגת 10 קליפורניה אצל וושינגטון סטייט

עופרי: קליפורניה מוכיחה כל שבוע מחדש לכל מי שמפקפק באמיתותה, שהיא שם למעלה, והיא שם להישאר. ההפסד לטנסי במחזור הראשון כנראה זעזע שם את כל מי שהיה צריך והכניס את הגולדן ברס טוב טוב להמשך העונה. הכל דופק, ניית'ן לונגשור מתפקד ביעילות מדהימה (17 טצ'דאונס מול 5 אינטרספשנס ו-235 יארד למשחק), מרשאון לינץ' צובר מעל 100 יארד למשחק, וההגנה סבירה. זה חייב להספיק מול הקבוצה הבינונית של הקוגארס. תוצאה החזויה: 21:37 לקליפורניה.

יובל: קליפורניה הוכיחה בשבת האחרונה שהיא הקבוצה הכי טובה בפאק-10, לאחר שניצחה את אורגון. מרשואן לינץ' חוזר מפציעה קצרה (נפצע בקרסול, ברבע השני נגד אורגון, ולא סיים את המשחק) אבל המחליף שלו ג'סטין פורסט, אורב לו על הספסל, ומדובר כאן באחלה באק-אפ. וושינגטון סטייט לא אמורה לעשות בעיות לקליפורניה, אם כי היא גם לא הייתה אמורה לעשות בעיות לדרום קליפורניה לפני כשבועיים, והפסידה רק ב-6 נקודות. תוצאה חזויה: קליפורניה 21:35


המדורגת 18 אורגון מול UCLA

עופרי: אורגון חטפה זעזוע חזק מאוד השבוע בהפסד לקליפורניה. איך פסיכולוגית היא תתאושש ממנו זו השאלה שתכריע את המשחק מול UCLA המשתפרת. הבעיה של הברואינס היא שאין להם מנהיג טבעי על המגרש בהתקפה. בהגנה UCLA נראית טוב בסה"כ בשבועיים האחרונים. באורגון המשופעת בכוכבים (דניס דיקסון, ג'ונת'ן סטיוארט, ג'ייסון ויליאמס) האגו יכול לשחק תפקיד מרכזי בקריסה. תוצאה חזויה: UCLA מפתיעה ומנצחת באורגון 23:26.

יובל: אורגון ספגה בשבת את ההפסד הראשון שלה השנה, ולא מתכוונת לגמור לעצמה את העונה כבר במחזור הזה. הקהל הביתי שלה תמיד נמצא שם בשבילה, ומשמש כפקטור מאוד רציני במשחקי הבית. UCLA נראים מצויין בשבועות האחרונים, והם ממש על סף כניסה לדירוג. למרות זאת, אורגון היא פשוט קבוצה יותר טובה, ולכן גם תשאיר בביתה את ה-W. תוצאה חזויה: אורגון 21:31.

זה נמר, זה? זה חתול

המדורגת 3 דרום קליפורניה מול אריזונה סטייט

עופרי: USC מגמגמת. זו כבר עובדה. לעומת זאת, אריזונה סטייט, שבתחילת העונה עוד נחשבה כפוטנציאל לצמרת הגבוהה הפסידה מול שתי מדורגות (קליפורניה ואורגון) בצורה מאוד משכנעת, וקשה לי לראות דוקא אותה חושפת את סגנית האלופה במערומיה. היא פשוט לא חזקה מספיק לעשות את זה. קבוצה אחרת תעשה את זה מתי שהוא במהלך העונה, אבל לא אריזונה סטייט, ועם דוויין ג'ארט המחלים, לטרוג'אנס תהיה התקפה חזקה. תוצאה חזויה: 10:35 ל-USC.

יובל: יש לי הרגשה ש-USC יחזרו לעצמם במשחק הזה. העובדה שהם נחלצו מהמשחק האחרון בעור- שיניהם ושפלורידה חלפה על פניהם בדירוג, תכניס הרבה מוטיבציה בשחקנים שלהם. עוד לא ברור אם סטיב סמית' ישחק, אבל דוויין ג'ארט חוזר מפציעה וזה פותח הרבה אופציות בהתקפת הטרוג'אנס. אריזונה סטייט, למרות השבוע חופש לא נראים טוב בשבועות האחרונים. יש לי הרגשה שהם כבר לא מאמינים בעצמם. תוצאה חזויה: דרום קליפורניה 17:31.

המדורגת 19 מיזורי אצל טקסס איי אנד אם

עופרי: הנמרים של מיזורי, כפי שכתבתי בשבוע שעבר, זה פיקציה, מקסימום חתולים נחמדים, לא יותר, ואני אומר זאת למרות הנצחון הגדול שלה מול טקסס טק בשבוע החולף. הכובע מוכן לאכילה במידה והיא תסיים את העונה עם פחות משני הפסדים. אחד מהם יהיה כבר השבת בקולג' סטיישן טקסס אצל סטיבן מקגי היציב (6 טצ'דאונס ואינטרספשן אחד) וג'ורוורסקי ליין המאיים (13 טצ'דאונס בריצה עד עכשיו!). תוצאה חזויה: 17:35 לאאגיס מטקסס.

יובל: משחק מאוד מעניין ומאוד צמוד. מיזורי מאוד הרשימו אותי בשבוע החולף, לאחר שלא ספרו את טקסס-טק הנהדרת. אני מאוד אוהב את המשחק של צ'ייס דניאל הקווטרבק שלה, אני לא אגזים ואומר שהוא אחד הקווטרבקים הכי טובים במדינה. שתי הקבוצות שמות המון נקודות על הלוח ( טקסס אי אנד אם-34.5, ומיזורי 33.8) ובמשחק הזה דווקא ההגנה היא זו שהולכת לקבוע את זהות המנצחת. יהיה מאוד צמוד. תוצאה חזויה: מיזורי 35:38.


המדורגת 21 נבראסקה אצל קנזס סטייט

עופרי: נבראסקה לא מדהימה השנה ויהיה לה מאוד קשה אצל מי שעד לפני לא הרבה זמן (כשנתיים) נשמה אויר פסגות. הוויילדקאטס מאוניברסיטת קנזס סטייט יעשו הרבה צרות לקורנהאסקרס ובמיוחד תומאס קלייטון, הראנינגבק המוכשר שלהם. יהיה מאוד צמוד שם. תוצאה חזויה: הקורנהאסקרס מנבראסקה בשיניים 34:37.

יובל: לנבראסקה חסר רק נצחון אחד בשביל להיכנס למועדון ה-800. במועדון הזה נמצאות כרגע רק שלוש קבוצות שניצחו 800 משחקים בכל שנות קיומן: מישיגן, נוטר דאם, וטקסס. נבראסקה יעשו את זה כבר השבת, ולא במגרשם הביתי. פשוט כי הם קבוצה יותר טובה מקנזס סטייט, שלמרות המאזן הטוב שלה, לא נראית כל כך טוב. תוצאה חזויה:נבראסקה 27:38.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

זה קוורטרבק זה?

המדורגת 24 ראטגרס אצל נייבי

עופרי: ראטגרס הסימפטית מאוד תרצה להמשיך את שרשרת הנצחונות שלה, הפעם מול זרוע הים, אבל זה נראה מאוד קשה, מול קבוצה שחסרו לה שתי נקודות מול טולסה כדי להיות גם היא בלתי-מנוצחת העונה. יחד עם הקהל המאוד ביתי באנאפוליס, ועם קוורטרבק משוגע שרץ המון (107 יארד למשחק) ומוסר מעט (8 נסיונות ו-50 יארד למשחק) המידשיפמן של הנייבי יצליחו לבלבל את הגנת הסקארלט נייטס שלא רגילה לעבוד שלא לפי הספר. תוצאה חזויה: 28:41 לנייבי.

יובל: אני מאוד אוהב את נייבי לאחרונה. יש לי סימפטיה לקבוצה שרצה הרבה, ונייבי היא אחת כזאת. המשחק שלה מאוד מזכיר את זה של ווסט וירג'יניה, כל סנאפ מהשאט-גאן, קוורטרבק שיודע לרוץ כמו ראנינגבק, וקו התקפה נהדר שמשאיר לו מספיק זמן להחליט מה לעשות. ראטג'רס הם על באמת, לא סתם הם נמצאים בדירוג. יש להם אחלה ראנינגבק בדמותו של ריי רייס הסופמור, אבל קווטרבק שעושה המון שטויות (מייק טל- 2 טאצ'דאונים ו-6 אינטרספשנס) ובדיוק בגלל זה אני אלך על נייבי. תוצאה חזויה: נייבי 31:35.


יתר התוצאות החזויות:

המדורגת 5 ווסט וירג'יניה – סירקיוז: עופרי 7:34, יובל 21:35
המדורגת 6 טקסס – ביילור: עופרי 17:45, יובל 7:49
המדורגת 7 לואיוויל – סינסינטי: עופרי 14:38, יובל 14:45
המדורגת 12 קלמסון – טמפל: עופרי 7:56, יובל 7:49
המדורגת 14 LSU – קנטאקי: עופרי 3:38, יובל 7:35
המדורגת 15 איווה – אינדיאנה: עופרי 10:49, יובל 14:42
המדורגת 16 ג'ורג'יה – ואנדרבילט: עופרי 10:27, יובל 10:21
המדורגת 17 ארקנסו – סאות' איסט מיזורי סטייט: עופרי 0:55, יובל 7:49
המדורגת 20 בויזי סטייט – ניו מקסיקו סטייט: עופרי 14:27, יובל 10:42
המדורגת 23 אוקלהומה – איווה סטייט: עופרי 17:30, יובל 14:35
המדורגת 25 ויסקונסין – מינסוטה: עופרי 14:24, יובל 14:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully