וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מנע צירופו של אביחי ידין לאולימפית

12.10.2006 / 12:22

גיא לוי רצה לזמן את הקשר, אבל האחרון שוחרר אחרי הטירונות. כפ"ס בודקת אפשרות להחזירו למדים הירוקים. של הצבא, כמובן

קשר הפועל כפ"ס אביחי ידין צפה בניצחון הנבחרת הצעירה על צרפת בלב חצוי. מצד אחד, הוא החזיק אצבעות לחברים שלו. מאידך, הוא הבין שפיספס את ההזדמנות להוכיח שמקומו בהרכב.

לוואלה! ספורט נודע הבוקר שמאמן האולימפית גיא לוי היה מעוניין לצרף את השחקן לסגל, אלא שאז התברר שידין עזב את שירותו הסדיר בצה"ל זמן קצר לאחר הטירונות. לוי פנה למנכ"ל הקבוצה גבי קצרה וביקש ממנו לבדוק מה ניתן לעשות על מנת שהשחקן ישחק בנבחרת.

לפי תקנות ההתאחדות לכדורגל, ידין לא יכול לייצג כיום את המדינה, ולא יוכל לשחק בעתיד גם בבוגרת. קצרה, בסיועו של מנהל הנבחרת אלי רוזן, החלו במגעים עם שלטונות צה"ל על מנת שיאפשרו לו לחזור לצה"ל במקביל לעיסוקו ככדורגלן מצטיין.

"ידין סיים את הטירונות ובחר לעזוב את צה"ל, ולכן הוא לא בנבחרת", אישרו בכפר סבא. למרות הדברים, בקבוצה עושים מאמצים לשכנע את הקשר לחזור למדים הירוקים, אלו שעשויים מדקרון ולא במד. הבעלים אלי טביב אמר: "אנחנו מטפלים בנושא הזה. נעשה הכול כדי שהשחקן יחזור לשרת בצה"ל".

בסביבתו של ידין ממורמרים על התקנות שמונעות ממנו להצטרף לנבחרת. "החוק מטופש", אמר אחד ממקורביו. "הילד הזה מוכשר וחבל שהנבחרת תפסיד אותו. החוק הזה מפריע להצלחה של הנבחרות שלנו. צריך לבטל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully