וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן ותמוז מבוקשים בספרד

אסף שקד

12.10.2006 / 16:25

לה קורוניה ביררה את פרטי השחרור של חלוצי הצעירה. המחיר של בית"ר: 7 ו-2 מיליון דולר, בהתאמה. מיכאל זנדברג חזר להתאמן

ההצלחה הנפלאה של הנבחרת הצעירה של ישראל מול צרפת הגיעה במהירות לאירופה, ויושב ראש בית"ר ירושלים ולדימיר שקלאר הודיע היום (חמישי) ששוחח עם סגן נשיא דפורטיבו לה קורוניה הספרדית, בה כבר משחק ישראלי אחד, דודו אוואט. שקלאר עידכן את הנשיא לגבי פרטי השחרור של שני החלוצים שלו, טוטו תמוז ועמית בן שושן.

מסתבר שרק 7 מיליון דולר ישחררו את בן שושן מחוזהו בבירה, בעוד 2 מיליון נחוצים כדי לשחרר את תמוז. לה קורוניה שוקלת את צעדיה וטרם החזירה תשובה לבית"ר.

שחקני הצעירה חזרו לאימון

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) אימון עם סגל מלא, כולל שחקני הנבחרת האולימפית. תמוז ואלירן דנין קיימו אימון קל, בעוד בן שושן ואבירם ברוכיאן ערכו אימון מלא, כהכנה למשחק מול מכבי נתניה בשבת.

הבשורה הטובה הייתה חזרתו של מיכאל זנדברג לאימונים מלאים. ההערכה היא כי השחקן יחזור להרכב בשבת, אבל מילובן מירוסביץ' עדיין לא אמר את המילה האחרונה. כריסטיאן פביאני, שהיה טוב מול אשדוד, צפוי להיכנס כמחליף ולערוך את הופעת הבכורה שלו במדי בית"ר. גם תומר בן יוסף חוזר מהשעיה ויעמוד לרשותו של אוסי ארדילס.

החלוץ בן ה-17 של נבחרת נגריה הצעירה, סקיבו אתנדה, ערך אימון מלא עם הקבוצה והציג יכולת מרשימה מאוד. על פי האימון ניתן היה להתרשם שמדובר בחלוץ זריז, בעל טכניקה גבוהה ויכולת סיום קטלנית. אתנדה בכל מקרה לא יוכל לשחק בקבוצה הבוגרת העונה, וזאת משום שמכסת חמשת הזרים מלאה.

עמית בן-שושן סיפר לבית"ר.נט על ההרגשה אחרי הניצחון אתמול ועל ההכנות למשחק בשבת:

על המשחק ביום שבת אמר בן שושן: "הקופסא זה אחד המגרשים שהכי קשה לשחק בהם, אבל אנחנו מגיעים במורל גבוה".

טוטו תמוז דיבר על ההישג של הנבחרת. "אני מקווה שגם באליפות אירופה נראה לכולם שאנחנו נבחרת חזקה, ולא נבחרת שבאה להעביר את הזמן", אמר, ועבר לדון במשחק בשבת. "מכבי נתניה השנה קבוצה מצוינת, ובבית היא מאוד חזקה, כפי שראינו בניצחון על חיפה בתחילת העונה".

בבית"ר ממשיכים לתקוף את פרננדז (יניב בן חקון, הארץ)

יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, החליט לא להעניש את פבריס פרננדז למרות התקרית עם יוסי מזרחי, לאחר שצפה בקלטת המשחק מול מ.ס. אשדוד. יתרה מכך, שקלאר מצפה להתנצלות מצד אנשי אשדוד. לטענתו, ההאשמות של מזרחי וחבריו היו "מגוחכות".

בבית"ר טוענים כי פרננדז כלל לא זרק כדור על המאמן, ואמרו לגבי הקללות: "היו חילופי דברים בין הצדדים, אבל גם אנשי אשדוד לקחו בזה חלק והקניטו את פרננדז. בכל זאת אנחנו מצטערים אם מזרחי נפגע מההתנהגות".

אגב, כשבבית"ר הודיעו לפרננדז כי ניקו אותו מהשלכת הכדור, הצרפתי הגיב באדישות ואמר: "ידעתי את זה כבר לפני כן ואני שלם עם עצמי".

אתמול התאמן פרננדז רק עשרים דקות בגלל פציעה ברגל, ירד לחדר הטיפולים והסתגר שם עד סוף האימון. כשיצא סרב לדבר עם איש. בבית"ר טרם החליטו כיצד לפעול בנוגע למעורבותו בתקרית במועדון בתל אביב. "נו, מה אמרתי אתמול? היה ברור שיעבירו לו הכל חלק", אמר אחד משחקני בית"ר, "הוא יותר מדי חשוב להם מקצועית".

מיכאל זנדברג כבר מתאמן בצורה מלאה ויהיה כשיר לשבת.

עדכון ראשון: 12.10, שעה 9:54
עדכון אחרון: 12.10, שעה 16:25

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully