וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייגרס בחצי הדרך לוורלד סירייס

12.10.2006 / 7:07

דטרויט ניצחה שוב באוקלנד, הפעם 5:8, ומוליכה 0:2 בסדרת הגמר של ה-AL. המשחק בין המטס לקרדינלס נדחה בגלל גשם בניו יורק

בצל מותו הטראגי של קורי ליידל עלתה הלילה (בין רביעי לחמישי) דטרויט טייגרס ליתרון 0:2 בסדרה מול אוקלנד אתלטיקס בגמר ה-AL. הסדרה עוברת כעת לדטרויט, ואם הטייגרס ינצחו את שני המשחקים הביתיים שלהם, הם ימתינו למנצחת בסדרה בין ניו יורק מטס וסט. לואיס קרדינלס.

המטס והקרדינלס היו אמורים לפתוח גם הם את משחקיהם, אבל גשם כבד שירד בניו יורק דחה את פתיחת הסדרה להלילה. המשחק יתקיים ב-2, כשלפי התכנון המקורי אמורים להגיש בו טום גלאווין מהמטס וג'ף וויבר מסט. לואיס.

אוקלנד - דטרויט 8:5 (0:2 לדטרויט בסדרה)

מנצח: ג'סטין ורלאנדר; מפסיד: אסטבן לואייזה; שמירה: טוד ג'ונס

זה לא היה ערב שבו הראש של כולם היה לבייסבול, ובמיוחד לא של שחקני אוקלנד אתלטיקס, שרבים מהם שיתפו פעולה עם קורי ליידל. אבל כשהלילה הזה נגמר, השחקנים של ג'ים לילנד בדטרויט טייגרס ידעו שהם הולכים הביתה עם מטרה אחת: לא לחזור יותר לאוקלנד קולוסיאום.

ג'סטין ורלאנדר הצעיר עמד על הגבעה ולא ממש הרשים. הוא הגיש 5.1 אינינגים, ולמרות שישה סטרייקאאוטים רשם גם ארבע ריצות חובה. אלא שההתקפה של הנמרים הייתה עירנית והגיעה לאסטבן לואייזה, המגיש של האייז. אלכסיס גומז הצעיר חבט לסינגל בן שתי ריצות ואחר כך להומר בן שתי ריצות, פלאסידו פולאנקו רשם שלוש חבטות וקרטיס גרנדרסון וקרייג מונרו עזרו עם שתיים משלהם, כשגרנדרסון רושם גם הומר. טוד ג'ונס מתחיל להיות מכונה של אמינות עבור דטרויט, שמר על התוצאה ואיפשר לחברים שם להתחיל לדבר וורלד סירייס.

לואייזה לא היה חד. שוב ההשתהות של קן מאקה בחילופים "עזרה" לדטרויט לפתוח פער, ממש כמו בלילה הראשון. המגיש צלח, אמנם, שישה אינינגים, אבל היה אחראי לשבע ריצות, מה שהוציא את העוקץ ממשחק התקפה מושלם של מילטון בראדלי, עם צמד הומרים וארבע הכנסות רצים הביתה.

בראדלי העלה את האייז ראשונים על הלוח באינינג הראשון עם סינגל שהכניס את מארק קוטסאי הביתה - 0:1. אינינג אחר כך השווה קרייג מונרו בחבטת הקרבה, אבל בראדלי היה לוהט. הומר ששוב הכניס את קוטסאי הביתה העלה את אוקלנד ל-1:3. ואז בא האינינג המחשמל של דטרויט.

את האינינג הרביעי פתח פולאנקו עם סינגל למרכז. אחריו עלה לבסיס מגליו אורדונייז בסינגל משלו. אחרי סטרייקאאוט של קרלוס גיין מילא איבאן רודריגז את הבסיסים. מונרו חבט לסינגל, פולאנקו בא לאבא - 2:3. אחר כך בא סינגל של גומז, שהכניס שני רצים הביתה - 3:4. ברנדון אינג' נעל את החגיגה עם חבטת הקרבה, וזה כבר 3:5 לטייגרס.

באינינג השישי זה שוב היה גומז, שעם בומבה ליציע הימני הכניס את מונרו הביתה והתוצאה היא כבר 3:7 לדטרויט. אריק שאבז הגיב בהומר משלו בתחילת האינינג השישי, וג'ים לילנד הוציא את ורלאנדר. וויל לדזמה נכנס למשחק, אבל באינינג השביעי נתן הומר נוסף לבראדלי - 5:7, אוקלנד עושה רעשים. אלא שאז חבט גרנדרסון התותח וחבט להומר אל הקיר המרכזי באיצטדיון - 5:8 לטייגרס. טוד ג'ונס סיפק שמירה מלווה בהתקף לב, כשלאחר שני סטרייקאאוטים מילא את הבסיסים, אבל הצליח לבסוף להוציא את פרנק תומאס. כרגע זה נראה טוב לטייגרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully