וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי ליידל מת בתאונת מטוס

12.10.2006 / 10:01

ליידל הוא שחקן הניו יורק יאנקיז שנספה בתאונה בניו יורק, 27 שנים לאחר ששחקן הקבוצה ת'ורמן מאנסון התרסק גם הוא במטוסו הפרטי

קורי ליידל בן ה-34 הוא טייס המטוס שנספה בהתרסקות במנהטן בערב יום ד'. ליידל, שסגר קריירה של 10 שנים ב-MLB, הגיש את משחקו האחרון בשבת האחרונה בהפסד קבוצתו, ניו יורק יאנקיז, בדטרויט.

ליידל נולד בהוליווד, קליפורניה ב-1972. הוא החל את קריירת הבייסבול המקצוענית שלו ב-1997 בניו יורק מטס לאחר שנבחר שבע שנים לפני כן על ידי המינסוטה טווינס. לאחר מכן עבר לטמפה ביי, אוקלנד, טורונטו, סינסינטי ופילדלפיה פיליז. ביולי השנה עשתה פילדלפיה טרייד עם היאנקיז, קבוצת הבייסבול הגדולה בארה"ב, במסגרתו העבירה לניו יורק את הכוכב בובי אבריו ואת ליידל.

ליידל לא נחשב למגיש מהשורה הראשונה, אולם בשל מצוקת מגישים שכרו היאנקיז את שירותיו. הוא עלה להגיש בשלב מוקדם במשחקם האחרון של היאנקיז בשבת, בהפסד 8:3 לדטרויט טייגרס, שאחריו הודחו מהפלייאוף.

בעבר ספג ליידל ביקורת מחבריו בעת ששיחק בפילדלפיה. "לא אכפת לו מהקבוצה, כל מה שהוא רוצה הוא להטיס את מטוסו הפרטי ולהמר. אין לו אתיקה של עבודה", אמר עליו המגיש ארתור רודס, ששיחק עימו בפיליז.

התאונה של ליידל מגיעה 27 שנים אחרי ששחקן אחר של היאנקיז, התופס ת'ורמן מאנסון, נספה בתאונת מטוס באוהיו, בעת שערך טיסה במטוסו הפרטי בקנטון, אוהיו. הוא נחת נחיתת חרום במטוס הססנה שלו, ולא הצליח להיחלץ בטרם עלה המטוס באש. ליידל השאיר אחריו אישה וילד. על פי הדיווחים היה עם ליידל בן אדם נוסף במטוס.

עדכון ראשון: 11.10.06, 23:02
עדכון אחרון: 12.10.06, 10:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully