וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנאברו מודה: "שיחקנו רע במונדיאל"

11.10.2006 / 17:15

לקראת המשחק מול גיאורגיה במוקדמות יורו 2008, הקפטן האיטלקי נזכר בימים שהכדורגל המכוער הביא תוצאות. וגם: פארמה מינתה נשיא

פאביו קנאברו מודה שאיטליה לקחה את הגביע העולמי עם כדורגל מכוער. "ניצחנו את המונדיאל, אבל שיחקנו רע", אמר היום (רביעי) קפטן הנבחרת האיטלקית לקראת משחק מוקדמות יורו 2008 נגד גיאורגיה הערב.

הדברים נאמרו בתגובה לקמפיין החלש עד כה של איטליה תחת הנהגתו של המאמן החדש, רוברטו דונאדוני, שכלל תיקו ביתי עם ליטא (1:1), הפסד לצרפת (3:1) וניצחון על אוקראינה (0:2). קנאברו נשמע רגוע, לדעתו, במחצית המשחק עם אוקראינה הוא הבחין בסוויץ' אצל חבריו לנבחרת, אותו סוויץ' שהביא כדורגל מכוער לזכייה בגביע העולמי.

דל פיירו רוצה לשחק עד גיל 40

אלכסנדרו דל פיירו, חלוצה הוותיק של יובנטוס, מתעקש כי אין בכוונתו לפרוש מכדורגל מקצועני. "אני רוצה לשחק עד גיל 40", אמר היום (רביעי) השחקן שבחודש הבא יחגוג 32.

"אני אשחק בשביל הנבחרת עד סוף הקריירה שלי", הוסיף החלוץ לקראת המשחק הערב. כמו כן, דניאל פרוטה, קשר רומא והנבחרת, מציע לדל פיירו ללבוש את חולצה מספר 10 המיותמת אחרי שפרנצ'סקו טוטי עזב את האזורי.

"לפני חמש שנים בחרתי את חולצה מספר 7", מסביר חלוץ יובה, "אבל אם טוטי רוצה שאקח את חולצה מס' 10 , קודם שידבר איתי".

* פארמה מינתה נשיא חדש: אנריקו בונדי, שזכה בבחירות אתמול (שלישי) ויהיה מי שיחליף את הנשיא היוצא, גאידו אנג'וליני. זו הפעם השנייה של בונדי בן ה-72 בתפקיד.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully