וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי אפשרי לעצור אותם"

11.10.2006 / 17:58

ספאחיה מודע ליחסי הכוחות שהובילו להפסד מכבי ת"א בעוד משחק הכנה בקלן, 119:102 לפיניקס. פילי גברה על צסק"א וזכתה בטורניר

אם מכבי תל אביב חיפשה יריבה נוחה להתאושש משני ההפסדים השבוע נגד סן אנטוניו וצסק"א, פיניקס סאנס היא לא בדיוק היריבה האידיאלית. הקבוצה של סטיב נאש ומייק ד'אנטוני הכניסה בשנים האחרונות ל-NBA את משחק הריצה המטורף שלה, שהוליך אותה לשני גמרי מערב ברציפות, והערב (רביעי) בקלן היא הראתה גם לחבורה של ספאחיה למה היא בדיוק מסוגלת.

את הסאנס עניין יותר מצבו הבריאותי של אמארה סטודומאייר, שבהחלט הראה התקדמות בתהליך חזרתו מהפציעה הקשה שהשביתה אותו כמעט מכל העונה שעברה. מכבי הובילה בהפרש דו ספרתי לאורך חלקים גדולים מהמחצית הראשונה, והראתה שיפור ניכר משני ההפסדים הקודמים שלה השבוע, אבל במחצית השנייה הבדלי הרמות כבר באו לידי ביטוי.

ההחלטה של ספאחיה לפתוח עם ביופורד על הספסל הוכיחה את עצמה, והזר החדש של הצהובים התגבר על משחק הנפל מול צסק"א והציג יכולת סבירה כשעלה כמחליף. גם יסאיטיס, הלפרין ואליהו נתנו דקות טובות, ובסך הכל מכבי יכולה לקחת מהמשחק הזה יותר דברים חיוביים משליליים. למרות שספגה 39 נקודות ברבע האחרון, ברור שרמת ההתקפה של הסאנס היא לא קנה מידה להתקפות שמכבי תיתקל בהן במהלך עונת המשחקים ביורוליג.

קלעו למכבי: ביינום 20, יסאיטיס 18, ביופורד 16, אליהו 12 וששון 11. לפיניקס: בארבוסה 27, בנקס 21, מריון 14, נאש 13 וסטודומאייר 11.

מהלך המשחק

מכבי עלתה עם ביינום, שארפ, יסאיטיס, ליאור אליהו,ו-וויציץ'.
בפיניקס פתחו נאש, בל, דיאו, מריון וקורט תומאס.

מכבי פתחה את משחק עם יתרון של 2:8 לאחר חטיפה של ליאור אליהו שהסתיימה בדאנק בצד השני. לאחר פסק זמן של ד'אנטוני התעורר וויל ביינום ופצח בסדרה של חדירות מרהיבות שהריצו את מכבי עד ליתרון של 10:17. בשלב הזה התפנה שון מריון להראות לקהל הגרמני כמה הטבעות מהרפרטואר שלו, והקבוצות ירדו לפסק זמן בתוצאה 16:20 למכבי.

אחרי פסק הזמן העלה ספאחיה את שרון ששון שמיד הראה לקבוצה מאריזונה למה לא כדאי להם לעזוב אותו חופשי מחוץ לקשת. שלשה של ביינום העלתה את מכבי להפרש שיא של 13 נקודות - 18:31, והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 21:33.

את ברבע השני פתח רודני ביופורד עם כמה ג'אמפים מוצלחים, אבל עדיין נראה כלא מחובר למשחק ההתקפה של הצהובים. לקראת תום הרבע חבורת הצלפים של הסאנס התחילו לטווח וההפרש קוזז עד 48:50. שתי הקבוצות נשארו צמודות עד המחצית שהסתיימה בתוצאה 57:60 לזכות מכבי.

את המחצית השנייה התחילה פיניקס עם הדגמה של משחק הריצה המפורסם שלה, ועלתה ליתרון ראשון במשחק 62:65, ארבע דקות בתוך הרבע השלישי. לאט לאט החלו הסאנס לברוח ופתחו פער של שש נקודות - 65:71. כמה זריקות עונשין ומהלך קוסט-טו-קוסט של ביינום עזרו למכבי להשוות, ודקה לסיום הרבע העלה יסאיטיס את מכבי ל-73:77 בשלשה. פיניקס הגיבה בריצה משלה בראשות הברזילאי הנהדר לינרדו בארבוסה, והובילה בתום הרבע השלישי 79:80.

ברבע הרביעי ההפרש רק הלך וגדל. סטודומאייר הצטרף לחגיגה עם דאנק מהדהד ושש דקות לסיום התוצאה עמדה על 87:98. הדאנק פתח לאמארה את התיאבון והוא המשיך לשלוט מתחת לסלים. דיאו וברבוסה הובילו את ההסתערות של פיניקס ושלשה של מרקוס בנקס 3:15 לסיום קבעה 94:111 לסאנס ונתנה את האות לתחילתו הרשמית של הגארבג' טיים. התוצאה בסיום 102:119 לפיניקס.

בפיניקס מפרגנים למכבי

מאמן מכבי נוון ספאחיה אמר בסיום: "אני חושב שהמשחק הערב היה טוב בהרבה עבורנו, בגלל שהתחלנו לשחק מאוד אגרסיבי בהגנה כבר מהפתיחה. עצרנו את המתפרצות שלהם ושלטנו בריבאונד, אבל לא יכולנו לעצור את קלעי השלשות שלהם. זה היה בלתי אפשרי, בגלל שאלה הפיניקס סאנס. ברבע האחרון, בכנות, כבר לא יכולנו ללכת. זה המשחק השלישי שלנו בארבעה ימים. אנחנו קבוצה חדשה עם סגל חסר, וזה יותר מדי בשבילנו. אני חושב שעמדנו בקצב שלהם במשך 40 דקות, אבל הם יודעים איך לשנות את קצב המשחק מתי שהם רוצים".

קפטן מכבי דרק שארפ נשמע מעודד: "באנו מוכנים לשחק הערב. בעבר היו לנו התחלות איטיות, אבל הערב כולם עלו כשהם מוכנים לשחק מהשנייה הראשונה. הם נתנו ריצה ברבע השלישי שדי הוציאה לנו את הרוח מהמפרשים. אני מניח שאנחנו רגילים לשחק משחקים של 40 דקות ולא של 48".

סטיב נאש, כוכב הסאנס וה-MVP של ה-NBA בשנתיים האחרונות החמיא לסגנית אלופת אירופה: "למכבי בטח יהיה קשה אם הם ישחקו ב-NBA, אבל הם עדיין קבוצת כדורסל טובה מאוד, עם מאמן טוב מאוד. במשחק עם חוקים אירופאיים הם יצליחו לא רע. יש לנו כבוד רב לכדורסל האירופי. ראינו כבר הקיץ שארה"ב כבר לא בלתי מנוצחת, ואנחנו רואים השפעה אירופית רבה על ה-NBA. משחק נגד קבוצות כאלה הוא הכנה מצוינת עבורנו".

גם מאמן הסאנס מייק ד'אנטוני חילק מחמאות לצהובים: "אני חושב שמכבי שיחקה היטב במחצית הראשונה. הם שיחקו כמו שקבוצות אירופאיות משחקות, מאוד ממושמעת ומאומנת. זה מאוד קשה לנצח קבוצות כאלה בלא קשר ליבשת בה אתה נמצא או לקבוצה הספציפית נגדה אתה משחק. תודה לאל שהמשחק היה 48 דקות והיה לנו זמן להגביר את הקצב בסיום".

פילדלפיה זכתה בטורניר

במשחק גמר טורניר NBA- אירופה שנערך בקלן ניצחה פילדלפיה 76 את אלופת אירופה צסק"א מוסקבה וזכתה בטורניר.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ביתרון 18:20 לפילדלפיה. ברבע השני הסיקסרס לחצו על הדוושה וגמרו את המחצית ביתרון 30:47. ההפרש נשמר ברבע השלישי וחבריו של אייברסון הוליכו 49:65 בתום הרבע ובסיום 71:85 לסיקסרס.

אלן אייברסון היה מצוין בסיקסרס, שיחק 43 דקות וקלע 28 נקודות. סמואל דלמברט הוסיף 15 נקודות, כריס וובר תרם 13 וקייל קורבר 10. טרג'ן לנגדון הוביל את הרוסים עם 16 נקודות, מתיאס סמודיס הוסיף 13, דייויד אנדרסן רשם 11 ותומאס ואן דר שפיגל וג'יי.אר הולדן סיימו עם 10 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully