וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי כפר סבא ממורמרים אבל שותקים. בינתיים

11.10.2006 / 15:09

טוענים לחוסר ההערכה מצד אוחנה: "אבי אבינו, פוטנציאל אדיר, לא מקבל דקות". דה סילבה לא ישחק מול אשדוד, תאודוריקה צפוי לפתוח

אחרי הניצחון במסגרת גביע הטוטו על הפועל תל אביב (1:3), לאיש בהפועל כפר סבא אין טענות למאמן אלי אוחנה. אבל יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה טוענים הבוקר שחלק מהשחקנים הצעירים מגיעים לאימונים כשהם ממורמרים כתוצאה מחוסר ההערכה כלפיהם. הקשר גיא דיין, שרצה לעזוב לאחרונה להפועל חיפה ונענה בשלילה, לא זוכה לדקות משחק אפילו בגביע הטוטו. דיין זוכה לתמיכה רבה מהקהל המקומי, מה שלא עוזר לו להשתלב בהרכב.

גם הצעירים אוראל אדיב, חן חג'ג' ואבי אבינו לא מקבלים דקות מאוחנה. שחקן בקבוצה אמר: "אני מבין אותם. לא קל לשבת על הספסל או ביציע ולראות את החברים שלך משחקים. אני יודע שלפחות חלק מהם מרגיש רע מאוד עם זה. אבי אבינו, לדוגמא, נחשב לפוטנציאל אדיר. אבל עובדה שהוא לא מקבל דקות".

הארבעה, יש לציין, לא מתכוונים לשוחח בשלב זה עם אוחנה ומחכים להזדמנות בספסל. גורם במועדון ביקש להדגיש: "אם הם מרגישים לא טוב עדיף שישתקו. שייקחו דוגמא מלירון זרקו שהרגיש ממורמר ורצה לעזוב, אבל הוכיח את עצמו וימשיך לקבל הזדמנויות לשחק בהרכב".

בלי קשר, בקבוצה דרוכים לקראת משחק החוץ שייערך בסוף השבוע מול מ.ס אשדוד. לאחר הניצחון בגביע הטוטו על הפועל תל אביב, בצוות המקצועי ציינו לטובה את הבלם לירון זרקו והמגן ולנטין תאודוריקה, שהחליפו את דגלאס דה סילבה ועופר טלקר, שמחלימים מפציעה. תאודוריקה צפוי לפתוח במשחק מול אשדוד ואילו טלקר שיהיה כשיר למשחק צפוי לפתוח על הספסל. "תאודוריקה הוכיח את עצמו ועכשיו טלקר צריך לעבוד קשה כדי לקבל את חולצת ההרכב", אמרו בקבוצה.

לגבי דה סילבה, הבוקר הוחלט כי הבלם, שעובר תהליך שיקום במכון האורטופדי "ספורטופדיה" שבכפר סבא, לא יטול חלק במשחק. בצוות המקצועי חוששים שפציעה דומה במשחק הקרוב תשבית אותו למשך תקופה ארוכה. בצוות המקצועי טוענים שקצב ההחלמה של הבלם משביע רצון. דה סילבה צפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא ועשוי לפתוח במשחק הבא מול מכבי פתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully