וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותרו רק כ-1,500 כרטיסים למשחק בקופסה

רומן רוזנבלט

11.10.2006 / 22:25

למרות העבר שלו בטדי, אלי גוטמן מתעקש שבשבילו המשחק מול בית"ר ירושלים זה רק עוד משחק. דניאל יאמר: "אני שמח בשביל טגה"

מכבי נתניה ערכה אימון ראשון בקופסא מאז שהמגרש עבר שיזרוע. על הדשא, שנמצא במצב מצוין, אולי הטוב ביותר בהיסטוריה של האיצטדיון, התפנה המאמן אלי גוטמן להתייחס למשחק מול בית"ר ירושלים. "אין פה עניין של נקמה", אמר מאמן נתניה שאימן בבית"ר לפני חמש שנים, "בשבילי זה משחק רגיל, אף על פי שלמען האמת אמשיך לשאול עד יומי האחרון את השאלה: 'למה עזבתי את בית"ר', אבל בכל מקרה זה לא קשור למשחק בשבת".

לגבי העובדה שהמשחק ייערך בקופסא אמר: "כל בנאדם אוהב לחזור הביתה, גם מיום עבודה אני אוהב לחזור לביתי. אני בטוח שאנחנו נהנה מהתמיכה של הקהל, שיהיה הרוב פה".

על השאלה מה הוא יעשה אם פבריס פרננדז יבעט עליו כדור, כמו שעשה למזרחי, הוא ענה השיב בבדיחות: "תלוי לאן הוא יבעט, אם זה לראש או לחזה. אם זה יהיה לחזה, אני אעצור וייתן פס".

מזואה אנסומבו, שגם בשבילו זה משחק מיוחד מול קבוצתו לשעבר ממנה נזרק, אמר: "אין פה עניין של נקמה, אני עולה מוכן כמו לכל משחק. ככה זה בכל העולם, תראו את מקאללה שנזרק מריאל מדריד והיום הוא בצ'לסי. בית"ר גדולה מאיתנו רק בעניין הקהל, אבל אין הבדלים על הדשא".

המגן אורי אוזן מתרגש לקראת המשחק: "זה מסוג המשחקים שכל שחקן רוצה לקחת בו חלק. אני מקווה שנעשה מול בית"ר מה שעשינו נגד מכבי חיפה. אולי גם ניתן עשרה אחוז יותר בשביל אלי גוטמן".

האימון נערך בסגל מלא, להוציא את אורן זיתוני, שמחלים מפציעה ומתאמן לבדו, ואמיר טגה ואיתי שכטר, שנמצאים עם הנבחרת הצעירה. בסיום האימון השחקנים קיבלו משכורות והם יצאו לארוחת גיבוש במסעדת 'סקאולה ארט'. כמו כן, הגיעו קציני משטרה וערכו סיור בקופסא כחלק מהיערכות המשטרתית למשחק.

אזלו כרטיסי הנוער

נשיא מכבי נתניה, דניאל יאמר, נכח היום במשחק הנבחרת הצעירה ואמר לאחריו: "אני מברך את הנבחרת על ההעפלה ועל המשחק ההרואי שלה היום מול צרפת, ואני גאה, כמו כל משפחת מכבי נתניה, באמיר טגה. אני שמח ומאושר שטגה הוא זה שכבש את שער הניצחון במעמד חשוב כל כך ולאחר תקופה קשה אותה עבר".

מכירת הכרטיסים למשחק מול בית"ר ירושלים מתחילה להיכנס לקצב גבוה, כאשר עד הערב נמכרו כ-2,000 כרטיסים למשחק, כאשר כל כרטיסי, ילד, נוער וחייל אזלו. למכירה נותרו כ-1,500 כרטיסים.

שיתוף פעולה בין אוהדי והנהלת הקבוצה לבין משטרה ישראל יירשם לקראת המשחק, כאשר שני תותחי קונפטי שנקנו על ידי האוהדים יוצבו בתיאום עם כוחות המשטרה במגרש לקראת פתיחת המשחק, כאשר אחד מהם יהיה ממוקם על הדשא. בכדי למנוע דוחק, ייפתחו שערי האיצטדיון כבר ב-17:30, שעתיים לפני תחילת המשחק, ובקבוצה קראו הערב לאוהדים להקדים בהגעתם. כמו במשחק מול מכבי חיפה גם מול בית"ר ירושלים תופיע להקת SYMPHONY OF LOVE"" לפני המשחק.

עדכון ראשון: 11.10.06, 12:25
עדכון אחרון: 11.10.06, 22:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully