וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לאכול את עוף החול

11.10.2006 / 6:09

אחרי ההפסדים האחרונים לסן אנטוניו ולצסק"א, מכבי ת"א תנסה לתקן את הרושם מול פיניקס (17:55, 5+). הרוסים בגמר נגד פילדלפיה

זה לא בדיוק השבוע של מכבי ת"א. הצהובים ספגו שני הפסדים, לסן אנטוניו לצסק"א, אבל לא התוצאות הן שמדאיגות, אלא הדרך. "הרכות שלנו לא מקובלת עליי", סיכם נוון ספאחיה את ההפסד 90:81 אתמול (שלישי) לאלופת אירופה, כשהוא מצביע, בעצם, על הדאגה הגדולה ביותר שלו, משחק ההגנה. ולא שההתקפה טובה במיוחד. רודני ביופורד לא לוקח זריקות טובות, יכולת הקליעה מוגבלת ונראה שאין בעל בית על המגרש. ספאחיה משוכנע שמכבי מציגה כעת רק 50-60 אחוז מיכולתה, ועם צירופו של נואל פליקס (שלא ישותף במשחק) הוא מקווה שהשיפור יבוא. אבל עם או בלי קשר לציפיות, ספאחיה כבר יודע שהפסד שלישי ברציפות, גם אם הוא במשחק אימון ומול קבוצת NBA, עלול להלחיץ עוד יותר את המערכת.

מכבי תפגוש הערב את פיניקס, אחת הקבוצות היותר אטרקטיביות ב-NBA, עם סוללת כוכבים כסטיב נאש, בוריס דיאו, שון מריון וליאנדרו ברבוסה. אבל העיניים בסאנס ימשיכו להיות נשואות לכיוונו של אמארה סטודמאייר, הסנטר שמתאושש מפציעה ארוכה. סטודמאייר נראה כמי שחוזר לכושר במשחק מול פילדלפיה. כשיעלה מהספסל המץ' אפ שלו יהיה ניקולה וויצ'יץ'. בכל מקרה, אם ההגנה של ספאחיה לא תבוא מפוקסת, השמשות עשויים להמטיר שלשות ודאנקים על הצהובים.

מי שינסה להמשיך ולהרשים הוא ליאור אליהו, שבדראפט האחרון נבחר על ידי אורלנדו מג'יק (ממנה הועבר בטרייד ליוסטון). אליהו סחט הרבה מחמאות מספאחיה אחרי המפגש מול צסק"א, בו זרח עם 19 נקודות ויכולת קליעה מצוינת. אליהו, ג'יימי ארנולד, סימאס יסאייטיס ורודני ביופורד יתחלפו ברוטציה בשמירה על השחקן האתלטי ביותר של הסאנס, מריון האימתני.

עוד תואר למסינה?

בגמר הטורניר יתמודדו צסק"א ופילדלפיה, שהתגברה על פיגור 22 נקודות מול הסאנס וניצחה 100:103 בזכות שלשה בשניות האחרונות. הרוסים כבר ניצחו, סליחה - הביסו, את הלוס אנג'לס קליפרס בשבת, 75:94, והחבר'ה של אטורה מסינה נראים מאיימים מתמיד.

העיניים המרכזיות תהיינה נשואות לסגנונות השונים של הרכזים. מצד אחד אלן אייברסון הכריזמטי והמתפרע, ומהעבר השני תיאודורוס פפאלוקאס, אולי מנווט המשחק הטוב ביותר היום באירופה. בצד אחד יעמדו מתיאש סמודיס ודייויד אנדרסן, בצד השני הפורוורד המזדקן כריס וובר, אתלט העל אנדרה איגודאלה, והסנטר סמואל דאלמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully