וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'חוק וואלאס' נכנס לתוקף ב-NBA

11.10.2006 / 16:20

לקומישינר דייויד שטרן נמאס משחקנים בכיינים, כל מי שיגיב לשריקת שופט יספוג קנס. הדנבר האריכו את חוזהו של ג'ורג' קארל

ב-NBA מבטיחים אפס סובלנות ל'דרמה קווינס'. מעכשיו יהיה לשחקני הליגה הטובה בעולם משהו חדש להתלונן עליו, מלבד הכדור החדש. בניסיון להפחית את התבכינות השחקנים סביב שריקות השופטים, החליט הקומישינר דייויד שטרן לשנות מדיניות.

שחקן שיגיב בקללות, תנועות ביטול או בכל דרך אחרת שתביעה שאט נפש לקביעת שופט, יספוג מיד עבירה טכנית, ומאוחר יותר קנס.

מה שבעיקר מוזר בסיפור זה שראשיד וואלאס חושב שכל העניין אישי נגדו. "זה רק עוד חוק שיד וואלאס", אמר שחקנה של הדטרויט פיסטונס, שספג 16 עבירות טכניות בשנה שעברה, לעיתון המקומי, "בכל פעם שהם משנים את החוקים בגלל שחקן ספציפי, זה אומר שהוא עושה משהו נכון".

השיטה חדשה של שטרן, שמתחילה מ-5,000 דולר על כל קריאת ביקורת של שחקן או מאמן, מפחידה את וואלס. "מה אם אני קפטן? אסור לי לדבר עם השופט? זה נשמע כאילו אני חוזר להיות ילד של ההורים שלי, משהו בסגנון 'אם תענה לי תקבל עונש'. זה לא יכול להתנהל ככה. אני כבר אמצא דרך להבהיר להם איך אני מרגיש". הבעיה הזו נפתרה לראשיד במהירות, כאשר המאמן פליפ סונדרס והנשיא ג'ו דומארס הודיעו שמלבד צ'ונסי בילאפס (ששימש כקו-קפטן עם בן וואלאס), ריפ המילטון וטיישון פרינס יהיו קו-קפטנים. שיד, אתה החוליה החלשה, שלום.

ג'ורג' קארל יישאר בדנבר עד 2010

מאמן הדנבר נאגטס, ג'ורג' קארל, חתם לפני כשנה וחצי על חוזה לשלוש שנים בקבוצה, עם אופציה לשלוש שנים נוספות. היום (רביעי) החליטה הנהלת הקבוצה לממש את האופציה בחוזה. בשנה וחצי בהן מאמן קארל את הנאגטס הקבוצה רשמה מאזן של 76 ניצחונות לעומת 46 הפסדים. הבעלים של הנאגטס, סטן קרונקה, הסביר את ההחלטה: "אנחנו מחוייבים לבנות קבוצה שתתמודד על האליפות. אבן הפינה של כל אלופה היא מאמנים ושחקנים מצוינים. אנחנו מאמינים שהארכת חוזהו של ג'ורג', בשילוב עם כמה מהלכים שעשינו בפגרה יקרבו אותנו למטרה".

קארל עצמו בירך על ההחלטה: "המועדון נמצא בכיוון הנכון, ולכבוד הוא לי להיו חלק מכך. אני מצפה להמשיך במה שהתחלנו בו גם בשנים הבאות".

* כוכב הניו ג'רזי נטס וינס קרטר סובל מפציעה ושיתופו במשחק קדם העונה נגד אינדיאנה מוטל בספק. הפציעה ארעה באימון הנטס אתמול כאשר קרטר עלה להטבעה וחש בכאבים חזקים בצלעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully