וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט עלתה ראשונה על הלוח

11.10.2006 / 6:19

הטייגרס ניצחו באוקלנד 1:5, ומובילים 0:1 בסדרת ה-AL, עם סיוע הומרים של אינג' ואיבאן רודריגז. הלילה: מטס-קרדינלס

משחקי הגמר בחטיבות ה-MLנ יצאו הלילה (בין שלישי לרביעי) לדרך, כשדטרויט טייגרס היא הקבוצה שמורידה את מספר הקסם שלה לשבעה נצחונות (שיספיקו לזכיה באליפות). הנמרים הצליחו לעשות את מה שמינסוטה לא, הגיעו לבארי זיטו וניצחו באוקלנד 1:5. הלילה יתקיים המשחק השני בסדרה, כשבמקביל תיפתח הסדרה ב-NL בין המטס לסט. לואיס. השעות המדויקות בשתי הסדרות ייקבעו מאוחר יותר.

אוקלנד - דטרויט 5:1 (0:1 לדטרויט בסדרה)

מנצח: נייט רוברטסון; מפסיד: בארי זיטו

אל ההגשה הדומיננטית של הטייגרס הצטרף בסדרה הזו גם נייט רוברטסון, שקצת נכנס להלם קרב במשחק הראשון בפלייאוף נגד היאנקיז. רוברטסון הגיש חמישה אינינגים סולידיים בטרם פנה ג'ים לילנד לבולפן, אבל לאחר שיצא החברים שלו כבר היו ביתרון גדול על בארי זיטו. פרננדו רודני, ג'ואל זומאיה (שספג הפעם ריצה) וטוד ג'ונס השלימו את העבודה.

הטייגרס, בניגוד למינסוטה, הצליחו להגיע לבארי זיטו. הם עשו זאת במשך שני אינינגים, גרמו ליציאה מוקדמת של המגיש (אחרי 3.2 בלבד) ושייטו משם לניצחון. "זה הפלייאוף. אם אתה לא מוביל בספירה, אתה תחטוף בסופו של דבר", הודה זיטו, שנכנס לא אחת לפיגורים בהגשות והרשה שבע חבטות ושלוש הולכות.

אחרי שני אינינגים מאופסים העלה ברנדון אינג' את הטייגרס על הלוח עם הומר לקצה השמאלי של המגרש - 0:1 לדטרויט. אחריו עלה קרטיס גרנדרסון, האקס פקטור של הנמרים בסדרה, וחבט לדאבל. זיטו הוליך את פלאסידו פולאנקו ושון קייסי ונכנס לבור עמוק. על בסיסים מלאים חבט מגליו אורדונייז לכדור קטן שהגנת האייז לא הצליחה לפסול, גרנדרסון בא הביתה וזה כבר 0:2.

באינינג הבא השלימו הטייגרס את הסיפור. כמו אינג' לפניו, גם רודריגז פתח את האינינג עם הומר. אחר כך הולך קרייג מונרו, ומרקוס ת'יימס עלה במקומו לבסיס (כשהחבטה שלו פסלה את מונרו) והתקדם לשני. אינג' חבט לדאבל ות'יימס נכנס הביתה - 0:4. פלאסידו פולאנקו חבט לסינגל והכניס את אינג' - 0:5, ולאחר שזיטו הרשה גם לקייסי לעלות שוב לבסיס, זה הספיק לקן מאקה, שהכניס את צ'אד גאודין.

מכאן זה היה כבר כמעט כיבוי אורות. פרננדו רודני החליף את רוברטסון, ואחריו עלה האיש המפחיד זומאיה. הוא הרשה לאייז ריצה שהושגה מדאבל של מילטון בראדלי ופסילות של פרנק תומאס וג'יי פייטון שקידמו את בראדלי לבסיס הבית, אבל זו התבררה כריצה חסרת משמעות. בסיום 1:5 גדול לדטרויט, שתנסה להגדיל את היתרון הלילה עם ג'סטין ורלאנדר על הגבעה. אסטבאן לואייזה יעלה באוקלנד.

בסדרה המקבילה יתמודדו הניו יורק מטס וסט. לואיס קרדינלס. טום גלאווין יגיש עבור המטס, ג'ף וויבר בסט. לואיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully