וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה סוערת לחיפה לקראת הפועל ת"א

רומן רוזנבלט

10.10.2006 / 19:40

הירוקים פגשו למשחק אימון לא ידידותי את טירת הכרמל. גזל הורחק, סואן הוצא על ידי רוני לוי אחרי עימות עם יריב. נגמר 1:1

במסגרת ההכנות למשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב, קיימה הערב מכבי חיפה משחק אימון מול הפועל טירת הכרמל מהליגה הארצית.

המשחק הסתיים בתוצאה 1:1 לפני שנגמרו 90 הדקות, כשלחיפה כבש שלומי ארבייטמן. המשחק היה סוער מאוד ובחיפה טענו כי שחקני טירת הכרמל הלכו על הרגליים של שחקניהם. במהלך העימותים שנוצרו בשל משחק אגרסיבי הורחק רביד גזל. עבאס סואן הוצא על ידי המאמן, רוני לוי, לאחר דין ודברים בינו לבין שחקן טירת הכרמל. בדקה ה-90 כאשר המשחק ממש על סף סיום המשחק, החליט השופט לסיימו לאלתר בלא תוספת זמן, שוב בשל עימות, הפעם בין בלם טירת הכרמל לבין אלן מסודי. השתיים אגב נפגשו לפני כחודש למשחק אימון שהסתיים ב-0:9 לזכות החיפאים.

חיפה פתחה בהרכב: דוידוביץ', משומר, חרזי, אנדרסון, מגרלשווילי, דירסאו, גזל, סואן, מסודי, בוקולי, ארבייטמן. בהמשך שותפו קולאוטי, כנען, מור ממן ותומר חמד.

ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה נעדרו: תום אלמדון, דקל קינן, מאור מליקסון וליאור רפאלוב, כולם מתכוננים למשחק המכריע מול צרפת. גם יניב קטן ועדן בן בסט (פצועים) ואדורם קייסי (מנוחה) לא שותפו.

צפי לבלומפילד מלא מול אוקזר

יניב קטן ימשיך בתהליך השיקום שלו וצפוי לעבור ביום חמישי בדיקה רפואית על מנת לאבחן את מצב הדלקת בשרירי הבטן ממנה הוא סובל וגם כדי לקבוע אם ומתי יצטרך לעשות ניתוח. בכל מקרה, על פי קצב השיקום שלו, קשה לראות את קטן כשיר לפתוח במשחק מול הפועל תל אביב וקיים ספק גדול לגבי היכללותו בסגל.

שחקני הקבוצה קיבלו יחד עם הצוות המקצועי את מענקי העלייה לשלב הבתים של גביע אופ"א בסכום של 10 אלף דולר כל אחד, כפי שהבטיח עוד בבולגריה הבעלים יעקב שחר.

קצב המכירה של הכרטיסים למשחק של הקבוצה מול אוקזר ממשיך להיות גבוה, כאשר עד כה נמכרו קרוב ל-4,000 כרטיסים, כל זאת יותר משבוע לפני המשחק. ההערכה בחיפה היא שאצטדיון בלומפילד יהיה מלא ביום חמישי הבא, במשחק הראשון של מכבי חיפה בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully