וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות מהולנד

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

10.10.2006 / 21:49

הנבחרת הצעירה תנסה לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה בתולדותיה לאליפות אירופה, שתיערך בהולנד. בן שושן בספק (19:30, ערוץ 1)

המשחק נגד צרפת מעורר עניין בארץ משום שזו הפעם הראשונה שהנבחרת רחוקה 90 דקות מטורניר הגמר, אצל הצרפתים מדובר בריטואל כמעט קבוע. בטורניר הקודם הפסידה צרפת בבית המוקדם בהרצליה 3:2, אבל נכנעה רק בחצי הגמר לאלופה הולנד (עם הונטלאר, 3:2). בסגל נכללו רבים מחברי המחזור הנוכחי, וז'ראר היה המאמן. לפני שש שנים היא נכנעה בגמר לצ'כיה, והזכייה היחידה נרשמה ב- 88' עם קנטונה ולורן בלאן.

ז'ראר התייחס למסורת המפוארת: "בשום מקום לא כתוב שאנחנו צריכים לעלות תמיד, אבל כל סגל רוצה להגיע רחוק. הסגל הישראלי הנוכחי טוב מהקודם". הצרפתים טענו במסיבת העיתונאים שכלל לא הכירו את עומר פרץ, למרות ששיחק בנוער ובמילואי שטרסבורג, והתרכזו במחמאות לנבחרת כולה ללא ציון שחקנים ספציפיים.

הרכב משוער: סטיב מנדנדה: אלבין אבונדו, ג'רמי ברטוד, גרגורי בורילון, רונלד זובר: ריו מאבובה, יוהאן גופאן, לסאנה דיארה, ג'ימי בריאן: קארים בנזמה, פלורן פונגול

"מרגישים טירוף במדינה"

ישראל תנסה כאמור לעשות היסטוריה ולעלות לאליפות אחרי שורה של כשלונות מאז 1992. עמית בן שושן, שהובא כתגבור, חולה ובספק למשחק, טוטו תמוז ומאור מליקסון יעמדו לרשות המאמן גיא לוי. השחקנים יעלו למבחן הבינלאומי החשוב בקריירה שלהם. בשדה התעופה דיברו ליאור רפאלוב ועומר פרץ על החשיבות שבניתוק בין הישיבה על הספסל בליגה להתעלות באירופה.

הקשר אמיר טגה: "אנחנו מרגישים טירוף במדינה. עוד לא היה כזה דבר סביב הנבחרת הצעירה. אנחנו מוכנים והכל תלוי בנו. אין דבר יותר טוב מזה שהכל תלוי בך. עשינו חצי עבודה שם ונקווה להשלים את המשימה פה".

אלירן דנין יחליף בעמדת המגן השמאלי את נאור פסר המורחק, ועמית בן שושן עשוי להצטרף או להחליף את בן סהר בחוד. בן שושן סובל מקלקול קיבה, ונבדק על ידי רופא הנבחרת, דוד אלג'ם. ד"ר אלג'ם אמר למשה בוקר מ"הארץ": "יש לו וירוס מלווה בחום. הסיכוי שישחק הוא 50-50".

הרכב משוער: תום אלמדון: יובל שפונגין, שי מימון, דקל קינן, אלירן דנין: ליאור ז'אן, עידן סרור, אבירם ברוכיאן, ליאור רפאלוב, עומר פרץ: בן סהר (עמית בן שושן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully