וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בין פרננדז למזרחי בסיום הניצחון של בית"ר

10.10.2006 / 19:16

הירושלמים גברו 2:3 על אשדוד בגביע הטוטו, אבל את הכותרות תפס פרננדז, שזרק כדור על המאמן יוסי מזרחי. חזן: "בושה וחרפה"

כ-2,000 אוהדים של בית"ר ירושלים עלו היום על כביש 1 ועשו דרכם לאצטדיון ר"ג, למשחק גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד, בו ניצחה קבוצתם 2:3 במסגרת המחזור השני בבית ב'. בית"ר חסרה את שחקני הנבחרת הצעירה ומילובן מירוסביץ' קיבל הזדמנות נדירה בהרכב, כשכריסטיאן פביאני רושם בכורה ב-11 של אוסבלדו ארדילס. בצד האשדודי נתן יוסי מזרחי הזדמנות למסאיי דגו ותומר ברוקס הצעירים. בשני הצדדים פתחו השוערים המחליפים בין הקורות.

המשחק היה מלא במהפכים. בית"ר הוליכה 0:1 משער של פינטו, אבל אשדוד הפכה עם עצמי של בנאדו ושער של הולצמן. אקורד הסיום היה שייך למארחת. אלברמן ומירוסביץ ביצעו מהפך עם צמד שערים והביאו לבית"ר 2:3 וניצחון שני בגביע הטוטו העונה.

כתב וואלה! ספורט יואב ויכסלפיש מוסיף: במהלך המשחק זרק פבריס פרננדז כדור לכיוונו של מאמן אשדוד יוסי מזרחי. אחרי המשחק נרשמה תקרית בדרך לחדרי ההלבשה. אלון חזן, מנכ"ל אשדוד, סיפר: "פרננדז זרק כדור לעבר יוסי מזרחי בשלהי המחצית השנייה. עודד זרגרי (דובר בית"ר) התראיין והאשים את הספסל שלנו בליבוי יצרים במהלך המשחק. אמרתי לו 'מה פתאום, ראית שמישהו מאיתנו דיבר. בזמן משחק אתה מסתכל על הספסל? תחנך את השחקנים שלך'. בושה וחרפה שככה הוא מתנהג".

מהלך המשחק

דקה 16: הזדמנות ראשונה לבית"ר. יואב זיו הגביה כדור מימין ומירוסביץ' בעט מהאויר מ-17 מטר, סמוך לקורה.

דקה 30: פבריס פרננדס פרץ באגף ימין הגביה כדור, מירוסביץ בעט מחוץ לרחבה ויניב בן ישי זינק והדף.

דקה 33: פרננדס הגביה משמאל, פביאני נגח חזק והכדור חלף סנטימטרים מהקורה.

דקה 36: שוב פרננדס הגביה, שוב פביאני נגח סמוך לקורה.

דקה 49: גול! אלברמן מסר לפינטו בתוך הרחבה וזה כבש מול שער חשוף. 0:1 לבית"ר.

דקה 52: גול! שי הולצמן פרץ מאגף שמאל לתוך הרחבה ובעט מ-5 מטר כדור שפגע בבנאדו ונכנס פנימה. 1:1.

דקה 67: גול! עידן שריקי קיבל כדור מימין ובעט בקלות פנימה. 1:2 לאשדוד.

דקה 80: גול! פביאני נגח חזק, בן ישי הדף למרכז הרחבה ואלברמן כבש מהריבאונד. 2:2.

83: גול! אפק הרים קרן, מירוסביץ' נגח מקרוב פנימה. 2:3 לבית"ר.


מ.ס אשדוד: יניב בן ישי, אמיר אלקריף, טל גורה, כריסטיאן גונזלס, תומר ברוקס, יוסי אופיר, אושרי אלפסי (מאור זוהר 68), מנור חסן (יניב עזרן 46), מסאיי דגו (אוצ'ה שריף 81), עידן שריקי, שי הולצמן (ינון ברדה 77).

בית"ר ירושלים: אבי איבגי, יואב זיו (עמרי אפק 68), אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, דרק בואטנג (איתן טיבי 55), מילובאן מירוסביץ', גל אלברמן (קובי מויאל 89), פבריס פרננדז, ז'ואנו פינטו, כריסטיאן פביאני

אלברמן: "לא פחות חשוב ממשחק ליגה" (אסף שקד, וואלה! ספורט)

גל אלברמן אמר בסיום המשחק: "אני שמח מאוד שניצחנו את המשחק. למרות שהיינו בפיגור הצלחנו להשוות ולעשות את המהפך בסופו של דבר. אני לא מסכים עם זה שאומרים שהמשחק הזה היה פחות חשוב ממשחק ליגה, ואני חושב שהניצחון היום ייתן לנו הרבה מוראל להמשך הדרך, ויעזור לנו להמשיך ולהשיג ניצחונות בהמשך. זה תמיד משמח לכבוש שער, אבל מה שיותר חשוב זה שעשינו את העבודה כקבוצה, והשגנו את הניצחון".

עמרי אפק דחה ביקורות על בית"ר: "היו שטענו שהכושר הגופני שלנו לא טוב, אבל מי שצפה במשחק יכול היה לראות שבדקות הסיום הצגנו יכולת טובה והראנו שיש לנו כושר טוב למרות כל הביקורות. שמחתי להשתתף בניצחון הזה ולעזור לקבוצה לצאת מן הפיגור, אך מה שבאמת חשוב זה שהראינו אופי ועשינו את המהפך. משחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה, הוא משחק חשוב מאוד, ואנו נגיע במטרה לנצח ולהציג יכולת כפי שהצגנו בדקות המשחק האחרונות היום".

מילובן מירוסביץ' היה מבסוט מהשער ומהניצחון: "אני מאוד שמח שניצחנו את המשחק הזה. התייחסנו למשחק הזה כמו אל משחק ליגה ונתנו לו חשיבות רבה. אני שמח שכבשתי שער ואני מקווה מאוד שזו תהיה פתיחה להמשך טוב, לי באופן אישי, ולקבוצה באופן כללי. היום היה לי קל יותר לשחק מכיוון ששיחקתי עם שני שחקנים שיש לי איתם קשר טוב על המגרש, והכוונה היא לפינטו ולפביאני. אני מאוד מקווה שנמשיך להציג את היכולת הטובה שלנו, כפי שהייתה היום בסוף המשחק, גם בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully