וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי מועמד לספרד, פירלו בספק לגיאורגיה

10.10.2006 / 17:05

הכסא של אראגונס מתנדנד, פירלו סובל ממחלה ודונדוני חושב על פתרון, שבצ'נקו חוזר לשחק, בניטז דורש פיצוי על שחקנים פצועים

ה'גאזטה דלה ספורט' העלה את שמו של מרצ'לו ליפי, אלוף העולם הטרי, כמחליפו האפשרי של לואיס אראגונס, מאמנה הנוכחי של נבחרת ספרד.

כסאו של אראגונס מתנדנד בעקבות שני ההפסדים הרצופים במוקדמות יורו 2008 לצפון אירלנד ושבדיה וכלי תקשורת באיטליה וספרד טוענים כי ההתאחדות הספרדית סימנה את ליפי כמאמן הבא של ראול וחבריו.

ליפי אמר לאחרונה כי למרות הצעות שקיבל מספרד ולאחר ששמו נקשר כמחליף אפשרי למאמנה הנוכחי של ה-"אזורי", רוברטו דונאדוני, בכוונתו לקחת לפחות חצי שנת חופש חופש מכדורגל.

"כדורגל עדיין יהיה המקצוע שלי בעוד כמה חודשים", אמר האיש עם הסיגר, "וחזרתי למשחק לא תהיה בזמן הקרוב אבל רצוי שאתעדכן בנעשה בכדורגל העולמי על בסיס יומי".

משחקה הבא של ספרד יערך ב-24 במרץ כשתארח את דנמרק. עד אז תמשיך חרושת השמועות ומאמן ספרד אראגונס לא יהיה רגוע יותר.

פירלו בספק לגיאורגיה

אנדראה פירלו בספק לסגל אלופת העולם איטליה במשחקה הקרוב (יום ד') בחוץ נגד גיאורגיה עקב מחלה.

ה'אזורי' קיימה אמש (שני) אימון בטביליסי בירת גיאורגיה והפליימייקר של מילאן שסובל מהתקררות לא השתתף בו.

העדרותו של פירלו תאלץ את דונדוני לבצע שינויים בהרכב הנבחרת. מאמן איטליה בוחן את האפשרות, בשונה ממשחק הנצחון על אוקראינה (0:2) ביום א', לשחק בהגנה עם כריסטיאנו זקארדו (כמגן ימני במקום מאסימואודו), פאביו קנאברו, אלסנדרו נסטה (במקום מרקו מטרצי) וג'יאנלוקה זאמברוטה ושמועות במחנה האיטלקי גורסות כי הנבחרת לא תשחק במבנה 4:3:3 כפי ששיחקה נגד האוקראינים אל תעלה במערך של 4:4:1:1 עם סימונה פרוטה ומאורו קמוראנסי באגפים.

שבצ'נקו ישחק נגד סקוטלנד

אנדרי שבצ'נקו חזר להתאמן עם נבחרת אוקראינה ואמור לקחת חלק במשחק הבית מחר (יום ד') נגד סקוטלנד במסגרת שלב הבתים של מוקדמות יורו 2008.

חלוצה של צ'לסי לא השתתף בהפסד לאלופת העולם איטליה (2:0) שנערך ביום א' האחרון עקב מחלה אך אמש (שני) ערך אימון ערב עם חבריו לנבחרת.

חזרתו האפשרית של שבצ'נקו היא נחמה פורתה משום מכת הפציעות הפוקדת את הנבחרת האוקראינית וידוע כבר כי החלוץ אולסקי בייליק, הקשר אנטולי טימוסצ'וק והמגן אולאה רומנצ'וק לא יהיו כשירים למשחק הקשה מול הסקוטים.

בניטז דורש פיצויים

רפא בניטז, מאמן ליברפול, מאוד לא אהב את הבשורה שקיבל ביום ראשון האחרון בה נאמר לו כי חלוץ קבוצתו דירק קיוט, נפצע בקרסולו וייעדר משני משחקיה הקרובים של הקבוצה. השחקן בן ה-26 נפצע במשחק התיקו של נבחרתו, הולנד, נגד בולגריה שנערך במסגרת מוקדמות היורו.

בניטז העלה רעיון מקורי בעניין פציעות שחקנים במסגרת שליחותם הלאומית ודרש פיצוי על כל שחקן שייעדר מקבוצתו עקב פציה במסגרת הנבחרות: "אם קיוט מחמיץ משחקים עקב פציעתו וקראוץ' נפצע אף הוא, לא נוכל לנצח כמו שאנו רוצים. בעונה שעברה נפצע לנו ג'ון ארנה רייסה במשחק ידידות של נורבגיה וחסר לנו בליגת האלופות נגד בנפיקה ליסבון. איפה הפיצוי שלנו? הנחרות צריכות לשלם עלות של 50% מערך שחקן שמשחק עבורן ובמקרה של פציעה לשלם את עלותו המלאה למועדונים במידה ולא יכולים לשחק. כמאמן", סיכם המאמן הזועם, "אעדיף לקבל את קיוט בריא מאשר כסף, אבל זו בעיה גדולה".

* נבחרת אירלנד סובלת ממכת פציעות. שלושה משחקני הנבחרת פצועים ולא ישחקו מחר (יום ד') נגד צ'כיה במוקדמות יורו 2008: אנדי אובראיין, פדי קני וסטפן אירלנד. בספק למשחק הנבחרת הקרוב מול צ'כיה מצוי גם איידן מקגיבי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דיוז'קוביץ' יאמן את האולימפית של סין

ראטומיר דיוז'קוביץ' מונה למאמן הנבחרת הכדורגל האולימפית של סין. המינוי עדין לא אושר רשמית על ידי ההתאחדות הסינית אך המאמן הרבי בן ה-60 שהדריך את גאנה במונדיאל האחרון, צפוי להגיע לסין באמצע החודש כדי לחתום על חוזהו החדש.

* עוזר מאמן נבחרת ארה"ב במונדיאל האחרון, גלן מיירניק, מת אמש (שני) מהתקף לב. מיירניק רשם 10 הופעות במדי נבחרת ארה"ב בין השנים 1975 ל-1979 ומונה לעוזר מאמן הנבחרת בשנת 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully