וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסיונאל נתקפה חזרת

יניב בינו

10.10.2006 / 15:23

אלופת אורוגוואי ביקשה לדחות את המשחק נגד בוקה עקב התפשטות המחלה. פאלרמו נפצע. שוטר הושעה כי חגג. רומאריו רוצה להגיע לאלף

אלופת אורוגוואי, נאסיונאל, ביקשה לדחות את משחק הגומלין המתוכנן לקבוצה נגד בוקה ג'וניורס עקב מחלת חזרת שפקדה שלושה משחקני הקבוצה וריתקה אותם למיטותיהם. בקבוצה חוששים כי שחקנים אחרים גם נדבקו מהמהחלה.

האורגוואים, שניצחו במפגש הראשון בבית 1:2 את הארגנטינאים, היו אמורים לפגוש בבומבונרה ביום חמישי הקרוב את בוקה הפצועה, אחרי ההפסד בסופר קלאסיקו לריבר, במסגרת הסיבוב השני בגביע הסוד אמריקנה.

"אנחנו במצב חירום, כי מלבד השחקנים החולים אחרים יכולים להידבק" אמר מנהל המועדון. מאמן הקבוצה, מרטין לסארטה, הסיק מזיכרונו כי ייתכן שהשחקנים חלו אולי כתוצאה משתיית 'מאטה', תה עלים פופואלרי בקרב מדינות דרום אמריקה.

גם בבוקה מתקיים מסדר פצועים כשמרטין פאלרמו, חלוץ הקבוצה, עשוי להיעדר כשישה שבועות מן המגרשים. 'אל לוקו', שנפגע בברכו בהפסד לריבר, אמר: "אני שמח שאני לא אצטרך ניתוח אבל אני מאוד מאוכזב שאני אחמיץ את המשחקים החשובים של הקבוצה".

הליגה הארגנטינאית עברה ביום ראשון את מחצית טורניר האפרטורה וההיעדרות של החלוץ, שהבקיע שישה שערים במדי הצהובים-כחולים, יכולה להיות מכריעה כשריבר ואסטודיאנטס סוגרות מאחור.

ככה מטפלים בשוטר סורר

גם בחו"ל כמו בארץ מוכרת התופעה של שוטרים שבאים למשחק כדורגל כדי לצפות במשחק ולשמוח בשמחת השערים ולא על מנת לשמור על ביטחון הצופים.

בארגנטינה הגדיל לעשות שוטר כאשר החל להריע אחרי אחד הגולים בניצחון של אסטודיאנטס על לאנוס 0:3, וחגג עם אביזרים שנזרקו לו מיציע האוהדים. שלא בדומה לארץ, ממוניו לא הבליגו על המקרה והשעו את השוטר הסורר למשך 10 ימים ללא תשלום.

רומאריו נושק ל-1000, בברזיל עוברים לזוגות (עוזי דן, הארץ)

מה לא עושים כדי לשבור שיאים? כשאלון מזרחי היה צריך מספר שערים כדי לעקוף את עודד מכנס בראש טבלת מלך המבקיעים, הוא חתם בקבוצות זוטרות כאשר כל האמצעים מקדשים את המטרה.

רומאריו, מסתבר, פועל באותה דרך, כאשר חסרים לסקורר 16 שערים להשלים 1000 כיבושים בקריירה. השחקן הברזילאי בן ה-40, שחתום בקבוצת אדלייד יונייטד האוסטרלית, חתם בקבוצת טופי הברזילאית. מנכ"ל טופי אמר שרומאריו ישחק ביום חמישי הקרוב במדי קבוצתו החדשה ואז יטוס לאוסטרליה למשחקה של קבוצתו השנייה, אדלייד. לאחר מכן יחזור לברזיל ישחק ארבעה משחקים ואז ישוב על עקבותיו ליבשת האוסטרלית לארבעה משחקים במדי אדלייד.

אולם ההתאחדות הברזילאית מערימה קשיים על המעבר שכן מועד ההעברות בברזיל נסגר ב-31 לאוגוסט. "זה בלתי אפשרי. אנחנו מחויבים לעבוד על פי חוקי פיפ"א ולכבד אותם".

* דונגה, מאמן נבחרת ברזיל, מצא את הדרך לשפר את רוח הצוות בנבחרת - הוא החזיר את השחקנים למגורים בחדרים משותפים במסעות של הנבחרת, מנהג שהופסק לפני המונדיאל.

"השחקנים היו בחדרים שלהם לבד וגלשו באינטרנט, זה חיוני להיות אחד עם השני כדי לגבש קבוצה", הסביר דונגה. "לחלוק חדר זה לשוחח, לחלוק רעיונות, לדבר על הניסיון ועל משחקי עבר. להיות חברים".

ברזיל תקיים היום בשוודיה משחק ידידות מול אקוודור. 34 אלף כרטיסים נמכרו ואתמול נחטפו גם 11 אלף הכרטיסים שהוצאו לאימון הפתוח של הסלסאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully