וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנדיי נייט: דנבר ניצחה את בולטימור

10.10.2006 / 7:31

הפסד ראשון לרייבנס, שלא הצליחו לרשום טאצ'דאון ב-3:13 של הברונקוס. הקרדינלס איבדו את פיצג'רלד, אואנס שוב מתרגז

אף אחד לא באמת חשב שדנבר תילחץ ותישאר מאחור בעקבות הניצחון של סן דייגו בבוקר יום שני על פיטסבורג. הברונקוס, עם הגנה מעולה, ניצחו הבוקר (בין שני לשלישי) את בולטימור 3:13, וחזרו להוליך את בית ה-AFC מערב.

אחרי שבולטימור לא שיכנעה במשחקים האחרונים מול קליבלנד וסן דייגו, היא הגיעה הפעם למפגש מול קבוצה שלא נתנה לה את כדור ההכרעה האחרון בידיים. סטיב מקנייר הוגבל ל-165 יארד וסבל מהגנת ברזל שגרמה לו לשלושה איבודי כדור באוויר ולהשמטה כפויה (שלא איבד), לעוד שתי השמטות כפויות של מייק פלין וכריס מקאליסטר ולשתי הפלות קוורטרבק. הברונקוס, מצידם, לא עשו יותר מדי התקפית מלבד לעלות ליתרון אחרי פיגור 3:0 משני שערי שדה של ג'ייסון אילאם, ולסגור עניין עם טאצ'דאון של רוד סמית' 1:55 דקות לסיום.

ההתקפה של הברונקוס די גמגמה. ג'ייק פלאמר עם 106 יארד בלבד ב-13 מ-24, טאצ'דאון ואיבוד אווירי, וטאטום בל עם 92 יארד של ריצה. אבל בסופו של דבר, מה שחשוב הוא הניצחון, ואת זה השחקנים של מייק שנאהאן השאירו בבית.

חדשות הליגה:

אם לא די לאריזונה בצרות, הרי שהתופס המצוין לארי פיצג'ראלד ייעדר בין שבועיים לחמישה שבועות. פיצ סובל מפציעה ברגלו. "זוהי מתיחה חזקה מאוד בירך, אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר", אמר דניס גרין, מאמן הקבוצה. מצבו של לארי ג'ונסון מקנזס סיטי, שנפצע בראשו ממשיכת קסדה חזקה, עדיין לא ברור.

טרל אואנס שוב עושה פרצופים, והפעם לדרו בלדסו, הקוורטרבק שלו בדאלאס. אבל ביל פארסלס הבהיר: בלדסו יפתח גם מול יוסטון. אואנס הביע את מורת רוחו מהמשחק של הקוורטרבק בהפסד 38:24 בפילדלפיה. פארסלס הסביר את התפוקה הירודה של אואנס, 45 יארד בלבד, בכך שקיבל כיסוי כפול מהשומרים של פילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully