וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה אומרים: "אין בנבחרת ישראל שום דבר"

רומן רוזנבלט

9.10.2006 / 22:27

התקשורת הרוסית ממשיכה לעסוק ב-1:1 בשבת, ומאמני עבר מוציאים את דיבתה של הנבחרת רעה: "הם הבקיעו בהזדמנות היחידה שלהם"

נבחרת רוסיה כבר חלה בהכנותיה למשחק מול אסטוניה בעוד יומיים (רביעי), אך בתקשורת הרוסית עדיין ממשיכים לעסוק באיבוד הנקודות מול ישראל, כאשר לא מעט ביקרות נופלת על ראשו של המאמן הוס הידינק. אך לא רק בהולנדי תולים את האשמה, אלא גם בבעיות כלליות של הכדורגל הרוסי. בתקשורת הרוסית צוטטו מספר מאמני נבחרת לשעבר בנושא. בוריס איגנטייב, שאימן את רוסיה מול ישראל בשנת 1998 וניצח 0:2, אמר: "למרות התוצאה אל לנו להפסיק לחשוב על העפלה לאליפות אירופה. יש עוד מספיק זמן כדי לתקן. מה שחבל הוא שהנקודות שהפסדנו הן לנבחרת כמו ישראל, ועוד במשחק בו הכל הלך לנו טוב.

"אין מה להאשים את ברזוצקי בשער של ישראל כי זה חלק מהמשחק, וזו הייתה גם ההזדמנות היחידה של נבחרת ישראל" הוסיף. "היינו צריכים להבקיע בהזדמנויות אחרות שהיו לנו וכאן טמונה הבעיה האמיתית".

איגנטייב ממשיך בביקורת כלפי נבחרת ישראל: "אם תביטו היטב בנבחרת ישראל תראו שאין בה שום דבר. נכון שיש שם יכולת אישית וסדר בכל מה שקשור לאחזקת כדור. אבל בזה הכל נגמר. הנבחרת הזו משחק בלי התקפה בכלל. כשצפיתי בישראל בשבת האחרונה לא הצלחתי לחשוב על אפשרות כלשהי שהם יצליחו לעשות משהו".

לקראת סיום הראיון מצביע איגנטייב הוותיק על הבעיה האמיתית לדעתו בנבחרת הרוסית: "יש רבים ברוסיה שאחרי התוצאות האחרונות יקראו להידינק שרלטן. אני באופן אישי מתנגד להעסקת מאמנים זרים, אבל הידינק הוא איש מקצוע ממדרגה ראשונה, שיש לנו הרבה מה ללמוד ממנו ויש לתת לו לעבוד בשקט. רבים וטובים עבדו בנבחרת רוסיה בשנים האחרונות, אך תוצאות אין. לכן המסקנה היא כי הבעיה עמוקה היותר והנבחרת היא רק קצה הקרחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully