וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן חוזר לצעירה

יואב ויכסלפיש

9.10.2006 / 11:26

חלוצה של בית"ר חוזר לסגל של גיא לוי, לקראת המשחק המכריע מול צרפת במאבק על ההעפלה לאליפות אירופה. תמוז ומליקסון חוזרים, יצחקי נופה. אזלו כל הכרטיסים, יש שידור בערוץ הראשון


כצפוי, עמית בן שושן, חלוצה של בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל, הוחזר לסגל הנבחרת הצעירה לקראת המשחק המכריע מול צרפת ביום רביעי בהרצליה (1:1 במשחק הראשון).

כמו כן צורף לסגל הנבחרת הצעירה גם טוטו תמוז, וכך שני חלוציה הצעירים של בית"ר ירושלים, שנכללו בסגל של הנבחרת הבוגרת ביום שבת במשחק מול רוסיה, יעמדו לרשות גיא לוי לגומלין המכריע מול צרפת, בקרב על העפלה לאליפות אירופה. מאור מליקסון, שלא שיחק במשחק הראשון בגלל כרטיסים צהובים, חוזר גם הוא לסגל. שחקן אחר מבית"ר ירושלים, ברק יצחקי, נופה מהסגל.

בעקבות הניפוי, אמר יצחקי לאסף שקד מוואלה! ספורט: "אין ספק שאני מאוכזב מהניפוי, אם לא הייתי מאוכזב זה היה מראה שאני לא אוהב את המקצוע. זאת החלטה של מאמן ואני מקבל אותה. אני מחזיק אצבעות לנבחרת ואף אגיע למגרש לצפות בה, בתקווה שנעלה לאליפות אירופה".

הערב הגיע הערוץ הראשון להסכם עם חברת צ'רלטון, והוא ישדר את המשחק החל מהשעה 19:30.

הסגל המלא:

שוערים: תום אלמדון (מכבי חיפה), יוסי שקל (מכבי הרצליה).

הגנה: דקל קינן (מכבי חיפה), יובל שפונגין (מכבי ת"א), ניצן דמארי (מכבי פ"ת), שי מימון (מכבי הרצליה), אלירן דנין (בית"ר ירושלים), מוחמד שחברי (הפועל בני טמרה), עודד אלקיים (הפועל חיפה).

קישור: ליאור ג`אן (מכבי ת"א), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), ליאור רפאלוב, מאור מליקסון (מכבי חיפה), עידן סרור (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה).

התקפה: עומר פרץ, רועי דיין (מכבי ת"א), בן סהר (צ`לסי), איתי שכטר (מכבי נתניה), עמית בן שושן (בית"ר ירושלים), טוטו תמוז (בית"ר ירושלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully