וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקמצנים על הצעירה

משה בוקר

9.10.2006 / 7:37

גיא לוי הבטיח שהנבחרת הצעירה תוכל למלא את בלומפילד, בהתאחדות העדיפו לחסוך עשרת אלפים שקל ולשכור את הרצליה

עוד לפני יציאת הנבחרת הצעירה לצרפת, אמר המאמן גיא לוי לראשי ההתאחדות כי כל משחק של נבחרתו יכול למשוך בין 10,000 ל-15,000 צופים, מה שעשוי למלא את בלומפילד.

אלא שבהתאחדות כנראה לא האמינו שהנבחרת הצעירה יכולה לחזור עם תוצאה טובה ממשחק הפלייאוף הראשון על העלייה לאליפות אירופה, והודיעו לאופ"א כי המשחק ייערך באיצטדיון בהרצליה, המסוגל להכיל רק 7,000 צופים. הסיבה: יותר זול לשכור את הרצליה מאשר את בלומפילד. ההפרש: כ-10,000 שקל. עתה לא ניתן לשנות את מיקום המשחק, ואתמול כבר הודו גורמים בהתאחדות כי נעשתה טעות.

זאת ועוד, 3,000 כרטיסים חולקו לחיילים עוד לפני ה-1:1 שלשום בצרפת, כך שלמכירה נותרו כעת רק 4,000 כרטיסים. המשחק ביום רביעי ייערך לעיני איצטדיון מלא, כאשר המחירים אטרקטיבים במיוחד: עשרה שקלים לילדים, עשרים שקלים למבוגרים.

לא מעט דיו נשפך בעיתונים על העימות בין לוי לדרור קשטן בנוגע לזימונם של שחקני הנבחרת הצעירה לסגל הנבחרת הבוגרת. עתה, לקראת הגומלין מול צרפת, מוצא את עצמו מאמן הצעירה בסיטואציה אחרת. פתאום יש ללוי אפשרות לזמן למשחק כל שחקן שבו יחפוץ.

לסגל יצטרף מאור מליקסון, שלא שיחק בשל צהובים. כעת צריך המאמן להחליט אם לחזק את הנבחרת בשלושה משחקני הנבחרת הבוגרת. טוטו תמוז, לדברי לוי, הוא זימון בטוח מכיוון שהיה שותף למרבית הקמפיין. ההתלבטות הגדולה שלו היא אם לזמן את שלומי ארבייטמן ועמית בן שושן.

"השחקנים שהביאו אותנו לכאן, הם גם אלה שייקחו אותנו מפה", מסביר לוי, "יש לנו שחקנים מצוינים, גם בלי ארבייטמן ובן שושן. אם אצטרך את השניים, או את אחד מהם, למשחק מול צרפת, אז אקרא להם". עם זאת, הנטייה של לוי היא לזמן לפחות את בן שושן.

לוי חושש כי זימונם של השניים, שלא היו חלק מהנבחרת בקמפיין הנוכחי, עלול לפגוע במוטיבציה של השחקנים הקבועים, אשר יאבדו בשל כך את מקומם בהרכב או בסגל. לוי לקח את הלילה כדי לישון על הנושא, והיום הוא צפוי לקבל את ההחלטה.

"עשינו הישג גדול, אבל עדיין לא סיימנו את המשימה", ניסה אתמול (ראשון) לוי להוריד את כולם לקרקע. "מצפה לנו משחק לא פחות קשה בישראל, לא צריך לחגוג, צריך להתכונן היטב למשחק, להשיג תוצאה טובה, ועד אז פחות לדבר ויותר לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully