וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן לוחץ על הבלמים

משה בוקר

9.10.2006 / 7:19

עכשיו מחכים לפיוס בין המאמן לשמעון גרשון, שהתאכזב אחרי שהוחלף מול רוסיה. במקביל קשטן גם עוקב אחרי קצב החלמתו של קטן

בתחילת הדרך שלו בנבחרת נאלץ דרור קשטן להתמודד עם ההתנהגות של הבלם טל בן חיים. עכשיו, הפיצוץ אומנם רחוק, אבל לקשטן יש בלם אחר שנעלב - שמעון גרשון.

גרשון בן ה-29, ששימש כקפטן אצל קשטן בהפועל תל אביב, לא הסתיר ביומיים האחרונים את האכזבה מהוצאתו במחצית המשחק בשבת מול רוסיה (1:1). "אני לא יודע למה הוחלפתי", אמר הבלם.

בנבחרת ידעו לספר אתמול (ראשון) כי ההחלטה של קשטן, לזמן את דקל קינן למשחקי הנבחרת באסטוניה ואנדורה, התקבלה על רקע האיטיות של גרשון והעובדה שהוא מתקשה להתמודד עם החלוצים המהירים באירופה ובשל פציעתו של תומר בן יוסף.

בן יוסף, שנלחם בחודשים האחרונים מול ראשי בית"ר על שידרוג חוזהו, הוכיח אתמול כי הנימוק של "אני לא פחות טוב מגרשון, אלא טוב יותר ולכן אני דורש חוזה דומה", כנראה היה נכון. עכשיו, נראה איך יגיבו לזה בבית"ר.

בינתיים ממתינים בנבחרת לראות את קצב החלמתו של יניב קטן. גורם בכיר בהתאחדות אמר אתמול: "אם קטן ישחק בשבוע הבא מול אוקזר, דרור לא יעבור על זה לסדר היום. גם אם הוא ישתוק ויזמן אותו למשחק מול קרואטיה, הוא לא יוותר ויחכה לו בפינה".

בניגוד לקטן, יוסי בניון חזר מרוסיה עם החמרה בפציעתו, אבל גם עם הרבה מאוד כבוד בקרב אנשי הנבחרת. בניון, שיאלץ להעדר ממשחקה הקרוב של ווסטהאם, יקבל טיפול מרופא הקבוצה האנגלית כדי להכשירו כמה שיותר מהר לפעילות מלאה.

מספר אוהדים הגיעו אתמול בצהריים לנתב"ג, כדי לקבל את פני הנבחרת. לקראת המשחק מול קרואטיה, שיתקיים בר"ג ב-15 בנובמבר, מתכוונים בהתאחדות לסכם עם הקפטן בניון את גובה המענקים שיקבלו השחקנים. בעקבות התוצאה בשבת במוסקווה שוקלים בהתאחדות ללכת לקראת השחקנים ולהגדיל את המענקים.

"הנושא לא מעניין אותנו, חשובה לנו המטרה", אמר בניון. "כולנו שחקנים מקצוענים, עוד עשרת אלפים או עשרים אלף דולר שנקבל לא ישנו לנו כלום. הדבר החשוב ביותר הוא להגשים את המטרה ולעלות לאליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully