וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך הבא, רג'י בוש

9.10.2006 / 7:24

מהלך ענק של הרץ היקנה לסיינטס ניצחון 21:24 על טמפה ביי. פילדלפיה ניצחה את דאלאס 24:38, טנסי כמעט הפתיעה את הקולטס

אוי, גוועלד. באמת, אם נקבל עוד ערב כזה של פוטבול בטלוויזיה, יש סיכוי לא רע שנעזוב את הענף ונלך לראות קריקט. במשחק הנורא בין ניו אינגלנד למיאמי היה חשש גדול לאירוע מוחי, וגם הרדסקינס, שבשבוע שעבר נתנו הצגה בג'קסונוויל, ייבשו לנו את הצורה. ואפרופו ג'קסונוויל, כיף לראות אותם מול הג'טס כשמקנאב פוגש את טי. או. בערך 1,500 ק"מ משם.

טוב, די להיות פולנים, בואו נסתכל על הדברים הטובים, והיו שניים כאלה לפחות בניו אורלינס, כשהחזרה מבעיטת הרחקה ל-65 יארד של רג'י בוש לקחה מטמפה ביי ניצחון. בבאקנירס הראה ברוס גארדוקובסקי שהוא ראוי למשרת הק"ב. אינדיאנפוליס, שכל שבוע מפילים את הבית מחדש ("בואו נלך על הפתעה ונפסוק שהטייטאנס יפסידו בהפרש של פחות משלושה טאצ'דאונים" - היי, רגע - צדקנו, צדקנו!), כמעט מעדה בבית מול טנסי אבל ניצחה 13:14. ניו אינגלנד ניצחה בשיעמומון בפוקסבורו 10:20 את מיאמי נטולת קולפפר והברס? איזה מלכים, אחרי 7:40 ועוד תצוגת תכלית על בפאלו.

במשחקים המאוחרים יותר הראה מאט ליינארט ניצוצות של תקווה למרות הפסד אריזונה, 23:20 לקנזס סיטי. ג'קסונוויל רמסה את הג'טס 0:41. אבל עם כל הכבוד למשחקים האלה, המשחק של הלילה התקיים ב"לינקולן פייננשל" בפילדלפיה, שם ניצחו האיגלס את דאלאס 24:38. דונובן מקנאב - טרל אואנס 0:1.

בום בום ברס

שיקגו - בפאלו 7:40

הדובים לא השאירו לג'יי פי לוסמן והבילס טיפת סיכוי מהפתיחה. אחרי רבע ראשון עם שני שערי שדה של רובי גולד, בא רבע שני ענק עם שלושה טאצ'דאונים של ברנרד בריאן, סדריק בנסון וראשיד דייויס, והמשחק נגמר, למעשה. בנסון הוסיף טאצ'דאון במחצית השניה, כשלי אוונס גורם לכך שבפאלו לא תסיים עם לוח נקי. בריאן סיים עם 97 יארד וטאצ'דאון, 182 יארד ושני טאצ'ים לרקס גרוסמן, שהוחלף במחצית השניה בבראיין גריסי. שתי הפלות קוורטרבק וכפיית השמטה למארק אנדרסון בהגנת הברזל של שיקגו.


מינסוטה - דטרויט 17:26

אין גבול ללוזריות של הליונס. בעוד הנמרים דופקים תצוגות תכלית בבייסבול נגד היאנקיז, בפוטבול האריות מראים שתמיד אפשר למצוא דרכים מצחיקות להפסיד. דטרויט הובילה 3:17 בסיום הרבע השלישי, הוייקינגס ירו 23 נקודות ברבע האחרון - 14 מהן בטאצ'דאונים הגנתיים. אחד - השתלטות על כדור מושמט באנדזון והשני החזרת חטיפה ל-45 יארד. 123 יארד ריצה לצ'סטר טיילור במיני, שלושה איבודים אוויריים לג'ון קיטנה בדטרויט.


גרין ביי - סט. לואיס 23:20

הראמס הם, כפי הנראה, קבוצת ה-1:4 הכי לא משכנעת בליגה. טורי הולט וקווין קרטיס רשמו טאצ'דאונים מידיו של מארק בולג'ר, שירה 18 מ-28 ל-220 יארד. 22 מ-39 ל-220 וטאצ'דאון בלי איבוד, לשם שינוי, לברט פארב. את התפיסה באנדזון רשם גרג ג'נינגס, שמתחיל להיראות כמו תופס מספר 1 אמיתי, עם 105 יארד. 106 יארד וטאצ'דאון על הקרקע לנוח הרון מגרין ביי.


אינדיאנפוליס - טנסי 13:14

ג'ף פישר תמיד עושה צרות לקולטס. לא משנה איזו קבוצה תהיה לו, ולא משנה שברור שבסוף הוא יפסיד, הוא הורג אותם. וינס יאנג רשם טאצ'דאון ריצה ראשון שלו בליגה במחצית הראשונה, רוב בירונאס הגדיל בשער שדה והטייטאנס ירדו למחצית ביתרון 0:10 מדהים. אבל אינדי השנה כורה לעצמה את הבורות כדי לצאת מהם. מסירות של פייטון מאנינג למרווין הריסון (טאצ'דאון ראשון העונה) ולרג'י וויין (טאצ'דאון ניצחון 5:10 לסיום) עשו את העבודה. טראוויס הנרי רץ ל-123 יארד על הגנת הקולטס, מה שחייב להדליק נורה אדומה באינדי.

קרוליינה כבר במאזן חיובי

קרוליינה - קליבלנד 12:20

כל שנותר לדמיין הוא שמזל שאת המשחק הנורא הזה לא הראו לנו. ריצ'רד מרשל חטף כדור שדניס נורת'קאט החליט לג'גלל והלך איתו עד האנדזון, וקישון ג'ונסון קיבל מסירה מג'ייק דלהום כדי להעלות את הפנת'רס ל-3:14. המחצית השנייה הייתה משחק של שערי שדה - ובא לציון גואל רק מלכתוב על הסיוטון הזה.


ניו אינגלנד - מיאמי 10:20

הנה משחק שכן הראו לנו, לצערנו. רק לכם נדמה, או שכל המשחקים בפוקסבורו בין מיאמי לניו אינגלנד בשנים האחרונות הם שידור חוזר? מיאמי כאילו קרובה אבל בעצם גם אם המשחק יימשך עד שידרוך האדם הראשון בפלוטו היא לא תנצח. ג'ואי הרינגטון פתח במקום דאנטה קולפפר, ומסר ל-232 יארד ולשתי ידיים פטריוטיות. 140 יארד ושני טאצ'דאונים לטום בריידי, 58 יארד וטאצ'דאון לטרוי בראון הבלתי נגמר.


ניו יורק ג'איינטס - וושינגטון 3:19

ומי שלא רצה לראות את ה-AFC מזרח העביר ל-NFC מזרח ושם...הפתעה! לא הרבה יותר טוב. אבל את אוהדי הג'איינטס זה ממש לא צריך לעניין. במשחק שמבחינתם היה גב לקיר הם ניצחו, בזכות הגנה גדולה ששמרה את מארק ברונל על 12 מ-22 ו-109 יארד באוויר. 123 יארדים קרקעיים לטיקי בארבר, 256 יארד וטאצ'דאון לאיליי מאנינג, שחילק את מסירת האנדזון לפלקסיקו בורס.


ניו אורלינס - טמפה ביי 21:24

הגענו למשחק שכנראה היה הטוב ביותר במחזור העגום הזה. טמפה ביי, עם ברוס גארדקובסקי בעמדת הקוורטרבק, הייתה קרובה להפתעה ענקית, עד שרג'י בוש לקח את העניינים לידיים, ודווקא לא מעמדת הרץ האחורי. בוש החזיר בעיטת הרחקה ל-65 יארד ורשם את הטאצ'דאון הראשון שלו בליגה בדיוק בזמן הנכון, 4:17 דקות לסיום. גארדקובסקי נתן משחק אמיץ עם 20 מ-31, 225 יארד ושני טאצ'דאונים, כשהחזיר את הבאקנירס מפיגור 17:3 ליתרון 17:21 ברבע הרביעי. זה לא הספיק, אבל כבוד לרוקי של טמפה ביי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פתיחה טובה לליינארט

ג'קסונוויל - ניו יורק ג'טס 0:41

טוב, אוהדי ג'קסונוויל בוודאי לא יכעסו על כך שהמשחק הזה שודר במקום זה של האיגלס והקאובויס, ויש להם סיבה. הג'אגוארס היו פנטסטים משני עברי הכדור. צ'אד פנינגטון הוחזק על 71 יארד ושלושה איבודים אוויריים ועל הקרקע חגגו מוריס ג'ונס דרו עם 59 יארד וצמד טאצ'דאונים ופרד טיילור עם 111 ו-1.

אבל ההגנה שמעניקים השופטים לקוורטרבקים בליגה גובלת בשערורייה. סמוך למחצית, ביתרון 0:28 לג'אגוארס, תוקל בארון לפטוויץ' באנדזון שלו בצורה נקיה לחלוטין. לא במגע קסדה לקסדה, לא אחרי שהכדור שוחרר (הוא עדיין היה אצלו ביד, למעשה) והשופטים פסקו על עבירה ו-15 יארד. אי אפשר להמשיך ככה, העניין בליגה מתחיל לרדת על הקטנות האלה ועל האיסור לחגוג באנדזון. חלאס!


אריזונה - קנזס סיטי 23:20

מאט ליינארט עלה למשחק הראשון שלו כפותח עם הרבה אדרנלין. כבר ברבע הראשון הוא חילק מסירות לאנקואן בולדין ולארי פיצג'ראלד לטאצ'דאון, העלה את הקרדינלס ל-0:14 ונראה טוב. בהמשך התעשתו הצ'יפס, כש-1:36 דקות לסיום בעט לורנס טיינס מ-19 יארד כדי להשלים מהפך. ליינארט עמד בכבוד בניהול שתי הדקות האחרונות (החל בו מה-9 יארד שלו) והביא את אריזונה למצב של שער שדה, אבל ניל ראקרס החטיא מ-51 יארד. הופעת הבכורה של האקס של פאריס: 22 מ-35 ל-253 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד אווירי. יוצא מהכלל לפרמיירה. יש עתיד (אבל לא במדבר, ברח משם כל עוד אתה יכול, מתתיהו). רק 36 יארד ללארי ג'ונסון על הקרקע בקיי סי. אבל הוא פיצה במשחק האווירי - 106 יארד וטאצ'דאון.


סן פרנסיסקו - אוקלנד 20:34

סופסוף הניינרס מצאו מישהו יותר גרוע מהם, ואפילו מלון הם לא היו צריכים לארגן, כי האשפתון הזה גר בערך 20 מייל מהם. כמו בדטרויט, לאוקלנד יש אחלה קבוצת בייסבול, אבל בפוטבול אין שם כלום. והניינרס? 165 יארד ושלושה טאצ'ים לאלכס סמית', שלוש חטיפות לוולט האריס ו-134 יארד לפרנק גור. אם רק הם היו משחקים מול קבוצת פוטבול אמיתית. רנדי מוס עם 52 יארד וטאצ'דאון זה השבוע השני ברציפות.

המשחקים המרכזיים

פילדלפיה - דאלאס 24:38

איזה, איזה משחק היה לנו, וגם סלוגן ששלפנו מהארכיון. נתחיל במשחק - הסלוגן בסוף. בכל מקרה, האיגלס ניצחו בשיניים משחק שהיה בידיים שלהם, והקרב המתוקשר בין טרל אואנס לדונובן מקנאב ענה על כל הציפיות.

מקנאב ניצח לא רק בתוצאה הסופית, אלא גם בהספק. 45 היארדים בשלוש תפיסות של טי או היו בבחינת לעג לרש לעומת 18 מ-33 ל-354 יארד ושני טאצ'דאונים באוויר ועוד אחד על הקרקע. המשחק היה הפכפך, כשהאיגלס ראו איך יתרון 0:10 הופך לפיגור מטאצ'דאונים של מריון בארבר ודמרקוס וור (בהחזרת פאמבל). דרו בלדסו הגיח לטאצ'דאון קמיקזה כדי להוריד את הקאובויס למחצית ביתרון - 17:21.

המחצית השניה הייתה כולה של פילי. מסירה של מקנאב מצאה את האנק באסקט, במהלך של 87 יארד, ואחרי שוויון של מייק ואנדרג'אט, ירה מקנאב ל-40 יארד לרג'י בראון. אז התחילה הדרמה האמיתית. האיגלס רשמו שתי הפלות על בלדסו (223 יארד בלי טאצ'דאון, שלושה איבודים), וכשהכל נראה אבוד הוא שיגר מסירה ל-57 יארד לטרי גלן. אלא שהשופטים קבעו שמייקל לואיס הפריע לגלן, ופסקו על הפרעה, 6 יארד מהאנדזון. ואז מסר בלדסו היישר לידיו של ליטו שפרד (אוי, כמה שהוא היה חסר), שרץ לאנדזון השני - 24:38 במשחק ענק. מה שכן, אנדי ריד שוב זנח את משחק הריצה. רק 11 נשיאות לווסטברוק?

ואמרו בקול: "למה, דרו, למה?"


סן דייגו - פיטסבורג 13:23

הסטילרס שקועים עד הצוואר, כשגם החזרה משבוע חופש לא מנעה מהם הפסד שלישי ברציפות. הצ'ארג'רס כבר פיגרו 10:0 ו-13:7 בהפסקה, ובמחצית השניה הגיבו בשליטה מלאה במגרש. ווילי פארקר העלה את הפלדות ליתרון וג'ף ריד הגדיל בתחילת הרבע השני. אבל פיליפ ריברס מסר למלקולם פלויד - 10:7, לפני שריד הוריד את הסטילרס ביתרון 7:13 להפסקה.

המחצית השניה הייתה כולה צ'ארג'רס. אנטוניו גייטס רשם טאצ'דאון וקיידינג הוסיף שלושה שערי שדה, סן דייגו שלטה לחלוטין במשחק והבטיחה את הניצחון. לדניאן טומלינסון הוגבל ל-70 יארדים כוללים בלבד, 36 מהם על הקרקע, מה שלא ינחם את האלופה המדשדשת. בן רות'לסברגר שוב היה על הפנים עם 20 מ-31 ל-220 יארד ושני איבודים. 24 מ-37, 242 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד לריברס, שמתחיל להבין את תפקידו כפותח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully