וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן עשוי להיחקר על העברת יעקובו

8.10.2006 / 13:17

קשריה של מכבי חיפה עם פיני זהבי השתרבבו לפרשת השוחד בפרמיירליג. צ'לסי מכחישה סאבוטז' לדשא הביתי, יונייטד רודפת אחרי נאני

הצרות לא מפסיקות לנחות על סטיב מקלארן. לאחר התיקו הביתי המאכזב (0:0 מול מקדוניה) של הנבחרת, נודע למאמן אנגליה שהוא גם עשוי להיחקר על ידי ההתאחדות בפרשת השחיתות והשוחד בכדורגל המקומי.

מקלארן, כזכור, אימן את מידלסברו בעונה הקודמת. הבעלים של הקבוצה, סטיב גיבסון, הביע אתמול (שבת) את דאגתו מהחקירה שצפויה למועדון בנוגע להעברתו של איגביני יעקובו מפורטסמות' לבורו תמורת 7.5 מיליון ליש"ט. ההעברה של יעקובו היא אחת מ-39 שייחקרו על ידי ההתאחדות, ושמונה הקבוצות שיידרשו לתת הסברים במסגרת החקירה הן: מידלסברו, בולטון, ליברפול, ניוקאסל, פורטסמות', סאותהמפטון, ווסט ברומיץ' וברמינגהאם.

שמו של פיני זהבי שוב שורבב לכותרות. הסוכן הישראלי הוא זה שסגר את העברתו של יעקובו ממכבי חיפה לפרמיירליג, וגיבסון, יו"ר מידלסברו, סיפר: "אני לא יודע איך 3 מיליון ליש"ט מההעברה הלכו לחיפה, אבל אני יודע שזה היה חלק מהסכם מורכב שנחתם בין פורטסמות' לישראלים. אם יש חקירה בעניין, זה בוודאי בעקבות קשריו של זהבי עם חיפה".

חיפה, כזכור, מכרה את יעקובו לפומפי תמורת 1.5 מיליון ליש"ט בעסקה לא שגרתית, כשהיא שומרת על בעלות של 50 אחוז על השחקן.

צ'לסי הכחישה סאבוטז' על הדשא לקראת בארסה

צ'לסי הכחישה שהיא גורמת נזק בכוונה לדשא בסטמפורד ברידג', לקראת המשחק של הקבוצה מול ברצלונה. בעונה שעברה, כזכור, כבר הועלתה הטענה הזאת, לפיה הלונדונים מסבים נזק למשטח, על מנת להקשות על שטף המשחק הטכני של כוכבי ברצלונה.

דובר צ'לסי הכחיש את הטענות והסביר מדוע דווקא עכשיו הקבוצה עובדת על הדשא: "הייתה לנו הפסקה נדירה של 18 ימים בין משחקים, מה שנותן לנו הזדמנות נוחה לעבוד על איכות המשטח. ישנן תקופות מעטות במהלך עונה שבהן אנחנו יכולים להשקיע בדשא".

יונייטד רוצה את נאני

מנצ'סטר יונייטד מגבירה את מאמציה להחתים את חלוצה הצעיר של ספורטינג ליסבון, נאני. לשחקן המוכשר בן ה-19 יש חוזה עם סגנית אלופת פורטוגל עד 2008, אבל בספורטינג רוצים להאריך אותו עד 2011, ולהוסיף סעיף מכירה לחו"ל בסכום של 17.5 מיליון יורו.

עוזר מאמן היונייטד, קרלוס קיירוש, נסע באופן אישי לפורטוגל כדי לקדם את העסקה. נאני עצמו סיפר כי "אם אעזוב את ספורטינג, זה יהיה רק למועדון גדול. אני צעיר אומנם, אך מאוד אמביציוזי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה יעשה פרגוסון בלי תעודת מאמן?

אם סר אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד ב-20 השנים האחרונות, ירצה להמשיך לאמן את השדים האדומים ולהשוות את שיאו של מאט באזבי (שאימן 25 שנה), הוא כנראה ייאלץ לעבור מבחן על מנת לקבל תעודת מאמן.

פרגי הוא אחד מהמאמנים הבודדים בפרמיירליג שנמצאים על הקווים ללא התעודה הרשמית של אופ"א. יחד איתו נמצאים ברשימה ניל וורנוק משפילד יונייטד ודייב באסט וג'ו רויל, שקיבלו תעודות כבוד מאופ"א על עבודה רצופה באתו מועדון במשך 10 שנים ומעלה, אבל לפי החוקים החדשים, מ-2010 הם יצטרכו לעבור מבחנים כדי לקבל את הרישיון המיוחל.

"האם ניתן לדמיין את האדם שיגיד לסר פרגוסון שהוא לא יכול לאמן?", שאל וורנוק, 58, שהודיע כבר שיפרוש בגיל 60, "אני לא יכול לחשוב על מישהו אמיץ מספיק למשימה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully