וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמוז עשה עליי עבירה לפני הגול"

רומן רוזנבלט

8.10.2006 / 11:22

רוסיה מתאוששת מה-1:1 המאכזב מול ישראל, והמגן ברזוצקי כבר מצא את האשם בשער. פוגרבניאק: "ישראל מועמדת רצינית להעפלה"

אחרי תוצאת התיקו אמש (שבת) בין רוסיה לישראל, טוענים חלק מפרשני הספורט בתקשורת הרוסית כי דרור קשטן ניצח את חוס הידינק המהולל בתרגילים של ההולנדי עצמו - שינויים טקטיים תוך כדי משחק וחילופים מוצלחים. לאחר המשחק רוב שחקני הנבחרת הרוסית לא היו מעוניינים לענות על שאלות העיתונאים, ועזבו את האצטדיון בפנים חתומות.

המגן הימני וסילי ברזוצקי לקח על עצמו את האחריות להפסד. "בתוצאת התיקו אני יכול להאשים רק את עצמי", אמר לאתר האינטרנט "גזטה.רו". כנשאל מה קרה במהלך שהוביל לשער השוויון של ישראל, אמר ברזוצקי: "התבצעה עליי עבירה, וזה חבל מאוד מבחינתי. היה לנו יתרון גדול במשחק ולא השכלנו להבקיע.

"במשחק עצמו היינו טובים יותר, אבל סבלנו מחוסר מזל. שלטנו במשחק ויצרנו הזדמנויות, אך כמו שזה קורה הרבה פעמים, טעות אחת אותה אני ביצעתי הובילה לספיגת שער. במהלך עצמו טוטו תמוז התכופף כשהתרוממתי לכדור, מה שהוציא אותי משיווי משקל ומהעמדה שלי. הוא המשיך מיד בפריצה לאורך האגף ואני ניסיתי להשיג אותו, אך לא הצלחתי לעצור אותו".

ברזוצקי הוסיף כי הוא לא רואה טעם להאשים את שחקני החלק הקדמי: "כולנו אשמים במידה שווה בתוצאה".

החלוץ פאבל פוגרבניאק, שבישל את השער לאנדריי ארשווין, התייחס גם הוא למשחק מול ישראל. "בתחילת המהלך שהוביל לשער השוויון הייתה עבירה על ברזוצקי, למרות שזה לא תירוץ. היינו צריכים לנצח את היריב שלנו. נבחרת ישראל זו קבוצה מאוד טובה, טכנית. מאוד התרשמתי ממנה. ישראל היא כעת מועמדת ודאית להתחרות על אחד משני המקומות הראשונים בבית".

לסיום נשאל החלוץ הרוסי מה אמר הידינק לשחקנים בחדר ההלבשה בסיום המשחק: "הוא אמר לנו לא להיות מאוכזבים. הוא ביקש שנמשיך לעבוד קשה גם בהמשך, כי עדיין יש לנו סיכוי להגיע לאליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully