וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, כן, שמענו עליך

8.10.2006 / 8:07

באנגליה משחיזים את הסכינים כנגד סטיב מקלארן, אחרי ה-0:0 מול מקדוניה: "זה הסוף להצהרות שלו על כך שהנבחרת עומדת להתפוצץ"

הפתעה, הפתעה, hear ye, hear ye! באנגליה לא אהבו את התיקו 0:0 עם מקדוניה. נכון שחידשנו לכם הרבה כאן? אז סטיב מקלארן לא חייך הבוקר (ראשון), והעיתונים הבריטיים לא ממש נתנו לו הנחות.

"סוף ירח הדבש", זועק ה"סאן", המביא את תגובתו של המאמן לאחר המשחק המאכזב: "קיבלנו סטירה לפנים. כעת אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו. חדר ההלבשה שלנו במוראל ירוד כי אנחנו יודעים שלא שיחקנו לפי הסטנדרטים שאנחנו רגילים אליהם".

"השחקנים של מקלארן אימצו יותר מדי את תפקיד האנדרדוג", פוסק פול ווילסון מה"גארדיאן", "שאר העולם רואה את אנגליה כאנדרדוג לא מעט פעמים בטורנירים גדולים, אבל אנחנו לא צריכים לראות עצמנו כך. זה הסוף להצהרות של מקלארן שהנבחרת שלו עומדת להתפוצץ. לאנגליה אין בעיות רק עם שחקנים אינדיבידואלים, אלא גם כנבחרת".

"נבחרת חסרת שיניים", פוסק ה"סאנדיי טיימס", ומבליט את העובדה שהמאמן לא התייחס ליכולת החלשה של ויין רוני במשחק החזרה שלו לנבחרת.

"פור אינגלנד" (אנגליה המסכנה) הייתה הכותרת של האתר של סקיי, שסיכם: "הנבחרת של מקלארן באה למשחק עם הרבה שאלות פתוחות, ובמקום לענות עליהן הוסיפה עוד כמה, לקראת המפגש עם קרואטיה ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully