וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיכוי אידיאלי לעלות ליורו"

משה בוקר ואלי שווידלר, מוסקבה

8.10.2006 / 7:35

קשטן מרוצה מה-1:1 ברוסיה ומהיכולת של עידן טל, תמוז ובן שושן. משה סיני אחראי לגילוי האופטימיות שבכותרת ושמעון גרשון מודה: "הופתעתי כשהחליפו אותי". בן חיים גובס בידו

המחזה בתום מסיבת העיתונאים של [[דרור קשטן]] היה נדיר. יותר מ-150 עיתונאים, שהצטופפו באולם כדי להקשיב למאמן הישראלי שחילץ תיקו 1:1 מנבחרת רוסיה, עמדו ומחאו לו כפיים על ההישג.

קשטן, שנראה נרגש מהמחווה של העיתונאים, נשמע מאופק במסיבת העיתונאים. "במחצית הראשונה רוסיה היתה טובה יותר", הודה, "אבל במחצית השנייה שיחקנו טוב, יזמנו ואחרי שהשוונו גם היינו יכולים לנצח. השער שהבקענו היה באוויר. זאת נקודה חשובה, גם מההיבט הפסיכולוגי. יש לה משמעות שלילית עבור הרוסים, אבל מוקדם לומר שהם מחוץ למרוץ".

בנוגע ל[[יוסי בניון]], שהוחלף רק בדקה ה-75 אחרי שכבר היה באפיסת כוחות, אמר קשטן: "אני מסיר בפניו את הכובע, כמות הזריקות שקיבל נדירה. אני אוהב שחקנים שמוכנים לתת מעצמם ולהשקיע גם במחיר השבתה לתקופה מסוימת".

בסיום המשחק, אגב, חיפש קשטן את עידן טל שהיה לדעת כולם הטוב במגרש והעניק לו חיבוק ונשיקות. מקורב למאמן אמר: "תקפו את דרור על זה שטל לא משחק באנגליה, אבל משחק אצלו בהרכב. תקפו אותו שהוא לקח לאולימפית במשחק חשוב את בן שושן ותמוז ודרור הוכיח לכולם עד כמה השיקולים אצלו מקצועיים בלבד. טל היה טוב במגרש, תמוז בישל ובן שושן הבקיע".

"לא הגיע לנו יותר מתיקו", הודה בניון, אבל הוסיף בביטחון: "בארץ ננצח אותם. למרות ששיחקתי, הייתי גמור. ידעתי שאני לא יכול לשחק יותר ממחצית וידעתי שאם אשחק אאלץ להעדר מווסטהאם, וזה מה שקורה, אבל אני לא מצטער לרגע".

ד"ר מרק רוסנובסקי החמיא לבניון: "אף שחקן עם פציעה כמו שלו לא יכול לעלות לשחק. מה שיוסי עשה זה דבר נדיר שאין בכדורגל. הוא היה צריך לנוח שלושה שבועות, אבל הוא כל הזמן רצה שאעשה הכל כדי שיעלה לשחק. זה דבר מדהים".

"הרגשתי לבד מאחור"

"שבע נקודות בשלושה משחקי חוץ זה דבר גדול", פסק עוזר המאמן משה סיני. "אנחנו במצב האידיאלי לעלות ליורו. נצטרך ללחוץ בהמשך על הדוושה ולבסס את מעמדנו בין הראשונות".

כובש השער, עמית בן שושן, אמר: "אני חלוץ והתפקיד שלי להבקיע שערים. הייתי במקום בזמן הנכון. זאת תוצאה מכובדת מאוד".

טוטו תמוז: "היה עלינו לחץ אדיר וזאת נקודה יקרה. לי לא חשוב איפה אני משחק, באולימפית או בבוגרת. אותי מעניין להצליח איפה שאני משחק".

דודו אואט: "תיקו ברוסיה זה הישג גדול. אני בטוח שברמת גן הכל ייראה אחרת. עשינו צעד חשוב לכיוון המטרה".

שמעון גרשון, שהוחלף במחצית, הודה: "כל שחקן מאוכזב כשמחליפים אותו. הופתעתי מאוד שדרור הוציא אותי, אבל ברגע שיצאתי אמרתי לשחקנים: תעשו הכל כדי להשוות. במחצית הראשונה הרגשתי שאנחנו לבד מאחור".

וסיכם שיימן שהצהיר: "כולם מחזיקים מהידינק המאמן מספר אחת בעולם וכולם ראו מה קשטן עשה לו. תעשו לבד חשבון מה זה אומר על קשטן". ידו הימנית של טל בן חיים גובסה לשלושה ימים אחרי נפילה לא מוצלחת.

ביקורת על הידינק

במחנה הרוסי ההלם היה מוחלט. נשיא ההתאחדות, ויטלי מודקו, נכנס לחדר ההלבשה ולא יצא משם במשך חצי שעה. רוב השחקנים חלפו על פני עיתונאים וסרבו לדבר. הקשר איגור סמשוב הביע פליאה על כך שהוכנס למגרש כקשר שמאלי, מאחר שהוא שולט ברגל ימין בלבד. הקפטן ייבגני אלדונין נראה על סף דמעות ואמר: "אני לא מבין מה קורה. זה לא מגיע לנו. היינו טובים יותר, אך המזל כנראה נטש אותנו. סיבכנו לעצמנו את החיים. ישראל נבחרת לא רעה, אבל אנחנו היינו טובים יותר והיינו צריכים לנצח".

בניגוד למצופה, המאמן חוס הידינק לא הותקף קשות במסיבת העיתונאים. "היינו צריכים להוביל בהפרש של שני שערים לפחות במחצית הראשונה", אמר. "החמצנו לפחות ארבע-חמש הזדמנויות, וישראל ניצלה הזדמנות יחידה. אין לי טענות לשחקנים, הם מילאו את ההוראות הטקטיות. להבדיל מהמחצית הראשונה מול קרואטיה, הפעם שיחקנו טוב יותר".

רוב העיתונאים הרוסים טענו כי הידינק ביצע לא מעט טעויות טקטיות וכי קשטן היה עדיף עליו בדרגה אחת לפחות בניהול המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully