וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוכחנו שיש לנו את היכולת להגיע רחוק"

7.10.2006 / 22:45

המאמן גיא לוי התרגש מהיכולת של שחקני הנבחרת הצעירה מול צרפת (1:1): "יש לנו שחקנים מצוינים והרבה אופי, הקרדיט מגיע להם"

אם היו מציעים לאנשי נבחרת ישראל הצעירה תיקו 1:1 בחוץ מול מקבילתה הצרפתית, הם היו לוקחים אותו בשתי ידיים.

דווקא היום (שבת) ב-10 שחקנים, מול שחקנים נהדרים של הטריקולור, ישראל השיגה את התוצאה הזו, וזכתה במקדמה גדולה לקראת הגומלין בעוד 4 ימים. אלא שישראל יכולה לטוס הביתה עם תחושה קלה של החמצה אחרי שהוליכה, שמרה על ריכוז במשך כמעט כל 90 הדקות, וידעה לעמוד בצורה כמעט מושלמת על המגרש. הרבה כמעטים.

ישראל עמדה נכון על המגרש, שיחקה כדורגל מאוד אגרסיבי ומנעה מהצרפתים להגיע למצבים ממשיים. בדקה ה-36 ביצע נאור פסר עבירה לא מחויבת על יוהאן גופרן הפעלתן, ספג צהוב שני והורחק. מכאן ניסו הצרפתים לנצל את יתרונם המספרי אבל כשלו. גיא לוי לא נבהל, הכניס את אלירן דנין וויתר בלית ברירה על ליאור רפאלוב ההתקפי.

ישראל ירדה לחצי שלה, אבל התגוננה היטב והבליטה את שי מיימון ודקל קינן במרכז ההגנה. בצד השני של המגרש קיבלנו את בן סהר, חלוץ קבוצת הנוער של צ'לסי. מהלך מבריק של שחקן הפועל ת"א לשעבר, שחטף כדור וכבש אחרי חילופי מסירות עם עומר פרץ, הספיק לישראלים כדי לעלות ל-0:1 מפתיע בדקה ה-50.

הצרפתים תקפו בחמת זעם והשיגו שוויון בדקה ה-72. הבלם רולאן זובר מאס בנסיונות חבריו החלוצים, לקח כדור והפציץ מכ-22 מטרים את החיבור של אלמדון. שער דומה נגד מאוד לזה שכבש נגד ישראל במפגש של נבחרות הנוער לפני מספר שנים.

הישג גדול לנבחרת ישראל הצעירה, אבל זו רק חצי הדרך. את המשימה ואת הבלתי יאומן צריכים להשלים חניכיו של גיא לוי ביום רביעי הקרוב בהרצליה, מול יציעים מלאים.

מחצית ראשונה

דקה 12: גופרן ניצל חור בהגנה הישראלית בכדור חופשי, הגיע לכדור 5 מטר מהשער אבל בעט החוצה.

דקה 15: מנדנדה יצא לכדור והקדים את רפאלוב, הכדור הגיע לעומר פרץ, שבעט מ-14 מטר החוצה.

דקה 22: בן סהר פרץ נהדר לרחבה הצרפתית, הגיע מול מנדנדה, אבל השוער הדף ברגל לקרן.

דקה 36: נאור פסר איבד כדור במאבק עם גופרן, משך בחולצתו של הצרפתי, ספג צהוב שני והורחק.

דקה 43: שוב גופרן עושה מהומות. הפעם הקשר ההתקפי נגח היטב אבל אלמדון הדף לקרן.

דקה 46: אבונדו בעט מחוץ לרחבה, אלמדון קלט.

מחצית שניה

דקה 50: גול! בן סהר ניצח במאבק על כדור, עשה דאבל פם עם עומר פרץ וכבש מול מנדנדה. 0:1 לישראל.

דקה 67: לסנה דיארה בעט שטוח מ-19 מטר, הכדור נהדף בקורה.

דקה 72: גול! זובר לקח כדור 25 מטר מהשער, התקדם מעט ושיחרר פצצה לחיבור של אלמדון. 1:1.

צרפת: סטיב מנדנדה, אלביון אבונדו, ג'רמי ברתוד , רולאן זובאר, גרגורי בוריון, ריו מבובה, לסנה דיארה, יוהאן גופרן, פלורן סינמה-פונגול, קארים בנזמה (סמיר נאסרי 54), ג'ימי בריאן

ישראל: תום אלמדון, נאור פסר, שי מיימון, דקל קינן, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, אבירם ברוכיאן, ליאור רפאלוב (אלירן דנין 45), עידן סרור (רועי דיין 87), עומר פרץ, בן סהר (אמיר טגה 76)

גיא לוי: "הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה"

גיא לוי, מאמן הנבחרת, אמר בסיום המשחק לערוץ הספורט: "לא צפינו שנשחק כל כך הרבה זמן ב-10 שחקנים, אבל עשינו דברים בצורה נכונה והוכחנו שיש לנו את היכולת להגיע רחוק. הנבחרת הצרפתית מעולה, אחת מהטובות ביותר שהיו לצרפת אי פעם. הקרדיט מגיע לשחקנים. יש לנו שחקנים מצוינים והרבה אופי. עשינו חצי עבודה ועכשיו צריך להגיע לארץ ולהתארגן לקראת הגומלין".

על בן סהר, שערך בכורה מוצלחת בנבחרת הצעירה, אמר לוי: "לא הימרתי עליו. הוא היה טוב באימונים, והיום הוא הוציא את המיטב שבו ועשה עבודה יפה. אני שמח בשבילו ובשביל החברים שלו לנבחרת".

לוי גם סיפר על האחדות של נבחרתו: "אנחנו משתדלים לעבוד באווירה טובה. אנחנו עושים הכל עם הרבה חיוך ועם הרבה מחוייבות. הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה. אם השחקנים מתקדמים והנבחרת עושה תוצאות טובות אז אנחנו מרוצים".

את דבריו סיים לוי עם התייחסות לקהל בארץ: "הרגשנו את התמיכה מהארץ עד לכאן. חלק גדול מההתעלות ומהיכולת של השחקנים הגיעו מהתחושות שספגנו מאנשים בארץ. התמיכה לה אנחנו זוכים עושה אותי שמח. עכשיו ננסה לסיים את העבודה מול הקהל שלנו בהרצליה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully