וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע עפולה קרעה את חולון בגביע

8.10.2006 / 22:58

עפולה נקמה על ההפסד בגמר הלאומית בעונה שעברה עם 76:108 על חולון, שתחליף את קלייבר בטוני וושהאם. אשקלון ונהריה לא התקשו

עונת הכדורסל 2006/7 נפתחה היום (ראשון) באופן רשמי עם משחקי הסיבוב הראשון של גביע המדינה. מכבי תל אביב והפועל ירושלים עדיין לא נכנסו למעגל המשחקים, וכך גם שש הקבוצות האחרות שהופיעו ברבע הגמר של העונה שעברה, אבל משחקים מעניינים לא חסרו.

התוצאה המעניינת של הערב הגיעה מחולון, שם הביסה גלבוע עפולה את הקבוצה שניצחה אותה בסדרת הגמר של הליגה הלאומית בשנה שעברה 108:76. גם שאר קבוצות ליגת העל לא התקשו במפגשים שלהם נגד קבוצות הלאומית: עירוני נהריה גברה על מכבי אשדוד 88:73, גבעת שמואל ניצחה את אליצור מכבי נתניה 95:79 ואליצור אשקלון הביסה את בית"ר בנימינה 94:64. במפגשים על טהרת הליגה הלאומית המשיכו קרית אתא והוד השרון את היכולת הטובה שלהם ממחזור הפתיחה בליגה ורשמו ניצחונות גם בגביע.

משחקי הגומלין ייערכו ביום רביעי, שמינית בגמר ייערך ב-22 וב-29 באוקטובר.

מכבי אשדוד - עירוני נהריה 88:73

עירוני נהריה עברה הקיץ מתיחת פנים משמעותית. המאמן אבי אשכנזי עזב אחרי 6 עונות במועדון, ואת מקומו מילאו מיקי ברקוביץ', שייסד בקבוצה את תפקיד המנהל המקצועי, ומאמן אריאל בית הלחמי שהגיע מאשקלון.

הקבוצה המקומית, שחסרה את הרכז ליאור שגב ששבר את ידו במשחק הליגה מול מגידו, הצליחה להישאר צמודה לאורחים מהצפון לאורך המחצית הראשונה ואף הובילה בתום שני הרבעים הראשונים 46:48, אך לאחר ההפסקה הגיעה הבריחה הבלתי נמנעת, האשדודים קלעו 14 נקודות בלבד ברבע השלישי, ונהריה שייטה עד לניצחון 88:73 בסיום.

לנהריה: מנדס 23 נקודות, לימונד 19, גריר 12, הנדרסון 11, קוז'יקרו 9, בן דוד 8, ברק פלג 2. לאשדוד: טארי מונרו וטל דן 16 נקודות כל אחד.

בסיום המשחק אמר מאמן נהריה, אריאל בית הלחמי: "משחק גביע טיפוסי, התקשינו בחצי הראשון בהגנה והם קלעו באחוזים גבוהים. בחצי השני השתפרנו ונקווה שההפרש יספיק לנו לגומלין".

הפועל חולון - הפועל גלבוע עפולה 108:76

אולי המפגש המרתק של סיבוב א' בגביע, בין שתי השותפות לסדרת הגמר הנפלאה בלאומית בעונה שעברה. חולון, שחגגה עלייה לליגת העל רק לפני ארבעה חודשים, עברה קיץ של מהפכים בסיומו נשארה בליגה הלאומית.

עפולה, שלמרות ההפסד בסדרת הגמר מצאה את עצמה בליגת העל, חיפשה בכל זאת נקמה ספורטיבית בחולון. קבוצתו של דני פרנקו הובילה לכל אורך המשחק, שהתנהל מול יציעים ריקים באולם בחולון, לאחר שאוהדי הקבוצה המקומית שוב מחו על מחירי הכרטיסים למשחק.

קלעו לעפולה: ג'רמיין הול 30, מיקינג 26, גוני יזרעאלי 15, אורי כהן-מינץ 13, יהוא אורלנד 8, גור פורת 4, מייקל ג'ונסון 3, שירן ראובן 2, יואב דביר 1. הירבו לחולון: דודו אסרף וריאן לקסר 16 כ"א.

שגיא ניר, מערכת וואלה!, מוסיף: עוד בבוקר המשחק שיחררה חולון את שחקנה הזר גורדון קלייבר, שחזר לארצות הברית. מי שיחליף אותו צפוי להיות טוני וושהאם (24, 198), הזר הנהדר ששיחק בעונה שעברה באליצור מכבי נתניה, ופתח אתה העונה בסיאודד מהליגה בארגנטינה.

בית"ר בנימינה - אליצור אשקלון 94:64

עם תום סאגת המכירה האינסופית בדרום, התחילו באליצור אשקלון לעבוד לקראת העונה הקרובה, אבל האיחור בהכנות מביא אותם עם משחק אימון בודד באמתחתם, ושני זרים בלבד (כשאחד מהם, מרכוס האטן, הספיק לערוך רק אימון בודד לפני המשחק). בית"ר בנימינה, שניצלה התפרקות קבוצות סוחפת בלאומית כדי לחזור לליגת המשנה, לא היוותה יריב לקבוצה מהליגת העל.

לאחר פתיחה טובה של אשקלון, שעלתה ליתרון של 8 נקודות עם תום הרבע הראשון, חזרו המקומיים למשחק והצליחו להוריד את הפער לשתי נקודות בלבד בהפסקה, אבל כאן הבדלי הרמות בין הקבוצות התחילו להשפיע ואשקלון ברחה עד לניצחון 94:64.

לבנימינה: ברק ויינריב 20, אבישי סגל 14. לאשקלון: אור איתן 19, מרכוס האטן 18, אוריאל מרקו 17.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אליצור מכבי נתניה - גבעת שמואל 95:79

מלאי אופוריה מסיום מזהיר של מסע ההישרדות של העונה שעברה, התחילו עופר ברקוביץ' וגבעת שמואל את ההכנות לעונה הקרובה רק כדי ללמוד על החיים ללא טימי באוורס, שעושה חיל בבירה. הסגל הותיק נשאר, כמו גם שניים מהזרים, ועל פי תוצאת המפגש הראשון עם הקבוצה המגובשת והעיקשת מעיר היהלומים, גבעת שמואל נראית בדרך הנכונה.

הובילו את הגבעה ווין וואלאס עם 20 נקודות ו-18 ריבאונדים ושש חסימות, וג'יי סטרייט עם 13 נקודות ו-9 אסיסטים. אלירן גואטה קלע 35 למפסידים.

משחקים נוספים

אליצור רמלה - אליצור קרית אתא 85:66

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה להפועל נצרת עילית, גם צירופו של הזר דיבון וויד לא עזר לרמלה. קרית אתא, תחת המאמן הצעיר שרון אברהמי, הציגה סגל מוכשר ונמרץ והביסה את חניכיו של זיו ארז. לקרית אתא: רז מנשה 23, טוני יאנגר 19, רותם ברזילי 9. לרמלה: גרי גנדל 22.


הפועל יקנעם/מגידו - הפועל לב השרון 89:85

לב השרון של המאמן רובי בלינקו גברה במשחק צמוד על העולה החדשה. יקנעם פיגרה בהפרש דו ספרתי בסיום הרבע השלישי, אבל הצליחה להקטין את הפער לארבע נקודות בלבד בסיום. את מגידו הובילו אופיר פרחי עם 20 ודגן יבזורי עם 19. ללב השרון: דורון קרמר 27, אייל שולמן 17.

מכבי שהם - נצרת עילית 88:67

שתיים מהעולות החדשות לליגה הלאומית נפגשו למשחק שהיה צמוד עד ההפסקה, אבל למחצית השנייה הופיעה רק קבוצה אחת. שהם רשמה 30 נקודות בלבד בשני הרבעים האחרונים (15 נקודות בכל רבע) ונצרת עילית לא התקשתה להגדיל את הפער. לנצרת עילית: למונט 18, אסף יגל ואוהד הירש 14 כ"א.


מכבי הוד השרון - הפועל באר שבע 80:84

מפגש מעניין בין שני מאמנים מרתקים: עמי נאווי מהצד המארח, ישראל ברוך מהצד האורח. הוד השרון השיגה ניצחון נהדר בחולון במחזור הפתיחה, וגם המפגש עם הקבוצה החזקה של הרכז אילן ברקוביץ' לא הרתיע אותה. נאווי אמנם יכול להיות מרוצה מהניצחון השני ברציפות של קבוצתו, אך ספק אם ההפרש יספיק להוד השרון בגומלין בבירת הנגב. להוד השרון: סטייסי מורגן 29, דן בנק 18. לבאר שבע: טיק רוג'רס 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully