וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מתכוננת למקדוניה, קרואטיה מתכוננת לאנגליה

רמי היפש

6.10.2006 / 7:18

שני משחקים נוספים יתקיימו בשבת בבית הישראלי במוקדמות היורו. רוני חוזר לסגל של מקלארן, הקרואטים החלו במלחמה פסיכולוגית

שני משחקים נוספים יתקיימו בשבת בבית הישראלי במוקדמות יורו 2008. אנגליה תארח את מקדוניה במנצ'סטר. וויין רוני חוזר לנבחרת אחרי שריצה את עונש ההרחקה שלו על האדום נגד פורטוגל במונדיאל.

רוני, הבחירה הטבעית של סטיב מקלארן בהתקפה, כמעט ולא דיבר לפני המשחק ובאנגליה פרשו זאת בטינה שהוא עדיין חש כלפי ההתאחדות האנגלית שהחליטה להשעות אותו אחרי שהורחק בטורניר אמסטרדם, זאת למרות הכחשות נמרצות אתמול של ההתאחדות האנגלית. מי שבעיקר דיבר הוא שותפו העתידי להתקפה האנגלית פיטר קראוץ'.

חלוץ ליברפול דיבר על השילוב הנפלא שיכול להתקיים בינו לבין רוני: "אנחנו יכולים להשלים מצוין אחד את השני. הוא פותח שטחים בצורה נהדרת ואני מרכז שחקנים נוספים. שיתוף פעולה כזה כבר נרקם בליברפול ביני לבין דירק קויט. רוני הוא תוספת גדולה לנבחרת, כמעט בכל המשחקים שבהם שיחק הוא היה השחקן הבולט, זה רק עניין של זמן עד שהוא יחזור ויכבוש שערים".

אנגליה סובלת מבעיה בקישור, אחרי שאואן הארגריבס שבר את הרגל. סקוט פארקר מניוקאסל נקרא לסגל אחרי היעדרות של שנתיים ומקלארן מתלבט בינו לבין מייקל קאריק, כשישנה אפשרות לשינוי מערך (3-5-2) והצבתו של שון רייט פיליפס במקום סטיוארט דאונינג.

אנגליה ניצחה את מקדוניה לפני חודש 0:1 משער של קראוץ'. הניצחון הדחוק נותן תקווה לאורחים. "אנגליה היא אולי מעצמת כדורגל, אבל היא לא הראתה זאת בסקופיה" אמר חלוץ מקדוניה גוראן פאנדב, "יכולנו להוציא תוצאה טובה יותר וזה נותן לנו תקווה".

קרואטיה תארח במשחק נוסף בבית את אנדורה (20:15). מכיוון שיחסי הכוחות לקראת המשחק ברורים, החל המאמן סלאבן ביליץ' במלחמה פסיכולוגית מול אנגליה, אותה יפגוש ביום רביעי. "הם היו משעממים במונדיאל" הוא צוטט בראיון ל"סאן" האנגלי, "מעולם לא ראיתי חבורה כל כך מוכשרת של שחקנים משחקת כל כך הגנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully