וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באנו לכאן כדי לנצח"

משה בוקר ודוד מרואני

6.10.2006 / 9:17

גיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה, מדבר על אמונה ועל גאווה לקראת הקרב מול צרפת על ההעפלה לאליפות אירופה (שבת, 21:00, ערוץ 5)

גיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה, מתלבט ערב המשחק בעיקר בנוגע לזהותו של החלוץ השני בהרכב שיפתח במשחק נגד צרפת - הבחירה של לוי היא בין עומר פרץ, ליאור רפאלוב וברק יצחקי. שניים מהשלושה יהיו בהרכב הראשון, כאשר חלוץ צ'לסי בן סהר יפתח בהרכב, למרות שלא התאמן בצורה מלאה בגלל פציעה.

היום (שישי) בשעה 18:00 תקיים הנבחרת אימון מסכם באיצטדיון בקון ומיד לאחר מכן תתפנה לארוחת ערב חגיגית של ערב סוכות, אליה הוזמן רב מהקהילה היהודית המקומית.

האווירה, על פי שלמה סופר, יו"ר המשלחת, מצוינת והשחקנים מאמינים כי ניתן להשיג תוצאה טובה למרות היריבה הקשה. "יש מתח, כולם מודעים לחשיבות הרבה של המשחק", אמר סופר, "למרות שצרפת נבחרת חזקה ומפחידה, כמו שאני רואה את השחקנים שלנו, עם היכולת והאמונה הגדולה אפשר להפתיע אותם ולחזור עם תוצאה טובה".

המאמן גיא לוי מרוצה מאוד מהעובדה שכל הסגל בריא ועומד לרשותו, זאת לאחר שסהר הצטרף שלשום לאימונים וערך אתמול אימון מלא עם שאר השחקנים. גם יובל שפונגין, שהגיע לצרפת עם מתיחה קלה מממנה סבל אחרי המשחק בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד, נבדק ונמצא כשיר. נאור פסר נפצע באימון, אולם אחרי בדיקה התברר כי מצבו טוב והוא ישחק.

גיא לוי נשמע רגוע מאוד והחמיא לשחקנים: "לא היינו אף פעם במשחקי הצלבה בנבחרת הצעירה. זאת הפעם הראשונה ולכן יש גאווה גדולה. יש הרבה אמונה בקרב השחקנים שלנו. אין כאן חוכמות, צריך לעבוד מחר כדי לנצח. זה לא אני שהבאתי את הנבחרת להצלחה הגדולה הזאת למשחקי ההצלבה, מי שעשה את כל העבודה הם השחקנים, אני רק משתדל לעזור להם".

בנוגע לסיכויים של הנבחרת לנצח בסיכום שני המחשקים אומר לוי: "יש לנו שחקנים טובים. נכון שנבחרת צרפת היא נבחרת גדולה, ברמות הגבוהות ביותר שיש, אבל כמו שקיבלנו את צרפת יכולנו גם לקבל את איטליה או גרמניה בהגרלה, שתי נבחרות טובות לא פחות. מדובר בנבחרת מעולה, אבל אנחנו באנו לצרפת כדי לנצח ולעבור לשלב הבא. אנחנו רוצים ללכת קדימה, רוצים להמשיך לשלבים הבאים. עבור השחקנים של הנבחרת מדובר בבמה מרכזית של הכדורגל באירופה, עבורם זאת תהיה הצלחה אדירה, הזדמנות גדולה להמשך הקריירה שלהם וחוויה ענקית, שתלווה אותם כל החיים. אני ריאלי, אני שואף לנצח ואני מאמין שנעשה את העבודה שלנו".

"שוב אנחנו פוגשים את החברים הישראלים"

בסגל הנבחרת הצרפתית שיצאה אתמול לקון, נכללו חמישה שחקנים חדשים, שלא שיחקו במשחק הקודם בין הנבחרות: ריו מאבובה, סאמיר נאסרי, ג'ימי בריאנד, ז'אק פאטי ובלס מטוויידי. המאמן רנה ז'יראר התייחס לניסיון העבר במפגש נגד ישראל: "שוב אנחנו פוגשים את החברים הישראלים שלנו. היה לנו משחק קשה מולם לפני שנתיים. זו קבוצה בהתקדמות עם שחקנים טובים ונצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח בסיכום שני המשחקים".

יואן גופרן, שחקן נבחרת צרפת, אמר: "הכי חשוב זה לא לספוג שער מוקדם. בפעם שעברה שזה קרה הפסדנו 3:2. יש לנו יכולות התקפיות טובות מאוד ואנחנו צריכים פשוט לנצל את ההזדמנויות בחלק הקדמי ולכבוש. היתרון הוא שלנו, אנחנו משחקים בבית ויכולים לקבוע תוצאה שתספיק לנו למשחק הגומלין".

הרכב משוער: תום אלמדון, יובל שפונגין, דקל קינן, נאור פסר, ליאור ג'אן, ניצן דמארי, אבירם ברוכיאן, אמיר טגה, עידן סרור, ברק יצחקי, בן סהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully