וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדיך אנחנו בעצם כלום

משה בוקר

6.10.2006 / 8:21

אימון הנבחרת נראה כמו תפילה המונית לשלומו של בניון. ישראל תפגוש במוסקבה (שבת, 17:00, ערוץ 1) מארחת לחוצה שחייבת ניצחון

השאלה שהטרידה אתמול (חמישי) את המחנה הישראלי לא היתה איזו נבחרת רוסית היא תפגוש, אלא האם יוסי בניון יהיה כשיר למשחק מחר. הקפטן, שעד כה לא נטל חלק באימוני הנבחרת במוסקבה, ישב בצד גם אתמול וקיבל טיפול. רק היום הוא אמור לנסות לערוך אימון קל ומחר יעבור מבחן כשירות. הוא עצמו, אגב, אופטימי. "למרות שלא התאמנתי, ואני מרגיש רע", אמר, "אני לא מתכוון לוותר על המשחק הזה. מבחינתי, אין לי שום בעיה לשחק. השאלה רק אם דרור יתן לי לפתוח".

אתמול ערך המאמן דרור קשטן מסיבת עיתונאים וכהרגלו לא אמר הרבה. עם זאת, שיגר ספק עקיצה לכיוון אלה שאינם נמצאים עם הנבחרת: "אני רוצה שהשחקנים הכי טובים יהיו אצלי, אבל מעולם לא נכנסתי לפאניקה אם שחקן כזה או אחר חסר לי". לידיעת הקורא יניב קטן.

בהמשך, קשטן לא אהב את השאלה האם הנבחרת תנצח: "מי שלא שואף להישגים, לא משיג את ההישג. לשאוף זה חטא? לרצות לנצח זה חטא? מה יהיה, אלוהים יודע. אנחנו רוצים לנצח". שאלות העיתונאים הרוסים איפשרו למאמן הלאומי לפרגן לקולגה, חוס הידינק: "הרזומה שלו מדבר בעד עצמו וכבר נגד קרואטיה ראינו את טביעת האצבע שלו".

שמעון גרשון הוסיף מאוחר יותר: "אפשר לנצח, למרות שרוסיה נבחרת טובה מאוד. אנחנו באים כדי לקחת נקודות, יותר נכון לנצח, כי יש לנו נבחרת טובה שבהחלט מסוגלת לכך. הנבחרת עשתה בשנים האחרונות התקדמות גדולה והיום אנחנו שואפים לנצח בכל משחק ובכל מגרש". על מצבו של בניון אמר גרשון: "חשוב ששחקן כמוהו ישחק, ובמתפרצות, עם היכולת שלו, יצליח להפתיע אותם". מאמן השוערים, שורה אובארוב, היה ישיר יותר: "בלי יוסי אנחנו נבחרת אחרת לגמרי, הוא הכל בנבחרת והדבר הכי חשוב זה שהוא ישחק".

שורה: "לא בגדתי"

אגב, בעוד שבארץ אובארוב עמד אתמול במרכזה של סערה תקשורתית, אחרי שצוטט לכאורה אומר בעיתון הרוסי "סובייטיקי ספורט", ש"בניון לא ממהר למסור בנבחרת לחבריו" וכי "אוואט חושב שהוא השוער הטוב בעולם" - במחנה הישראלי הדברים עברו בסלחנות. אובארוב עצמו הגיב בזעם לפרסום ואמר שכלל לא אמר את שיוחס לו. לבניון אמר: "בשום מקרה לא אמרתי את הדברים האלה. אני אומר תמיד את האמת בפנים, ועליך אין לי בכלל מה להגיד, כמו גם על כל אחד אחר".

הקפטן, שהיה נבוך מעט מהפרשה, ענה לאובארוב: "אין לי ספק שלא אמרת את הדברים, אני לא כועס ולא פגוע. אתה האדם האחרון שהייתי מעלה על דעתי שיכול להעביר ביקורת". אוואט, שזוכה לאימונים אישיים מאובארוב ומצוי עמו ביחסים מצוינים, הגיב באופן דומה ואמר לשורה: "אין לי כוונה להתייחס לשטויות האלה".

אובארוב עצמו לא נרגע גם בסיום האימון ואמר: "אני מתכוון להתקשר לעיתון ולהודיע להם חד-משמעית שיתנצלו על הדברים שפרסמו בשמי, שלא אמרתי. לעולם לא אביע את דעתי ולא אעביר ביקורת בעיתון".

יש לציין, אגב, שברוסיה זוכה העיתון בו פורסם הראיון למוניטין מפוקפקים מאוד: רק לפני שלושה שבועות פורסם בו ראיון עם מנג'ר נבחרת אנגליה, סטיב מקלארן, שהופתע מעצם הפרסום ובתגובה טען שמעולם לא התראיין לאותו כתב.

ובחזרה למשחק. מי שאין לו ספק בנוגע לתוצאה, הוא יו"ר ההתאחדות איצ'ה מנחם, שקבע: "הנבחרת תנצח, אני בטוח בזה". מנחם גם פירגן לבניון על הנכונות לשחק על אף הפציעה: "הוא מוכן לסכן את עתידו ואת רגלו למען הנבחרת. אין עוד שחקנים כאלה, הוא דוגמה למופת, ולא רק במגרש".

אתמול באימון הערב ערך קשטן תירגול טקטי ובו מספר שינויים לעומת המשחקים הקודמים, כמו הרכבתם של קלמי סבן (בעמדת המגן הימני, על חשבון עמרי אפק) ואדורם קייסי (בעמדת המגן השמאלי, על חשבון יואב זיו). עדיין לא ברור אם קשטן יפתח עם חלוץ נוסף לצד רוברטו קולאוטי. במידה שכן, המועמד המוביל הוא עמית בן שושן. תמונת ההרכב תתבהר היום באימון הערב באופן סופי, בהתאם למצבו של בניון, ואיתה כפי הנראה גם תמונת הסיכויים.

הרכבים משוערים:
רוסיה: איגור אקינפייף, סרגיי איגנשוויץ', אובסילי ברזוצקי, אלכסיי ברזוצקי, יבגני אלדונין, אלכסנדר אניוקוב, יורי ז'רקוב (בילאלדינוב), איגור טיטוב, מראט איזמאילוב, אנדרי ארשאווין, פאבל פוגרבניאק (קרז'קוב).

ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן, שמעון גרשון, טל בן חיים, אדורם קייסי, וואליד באדיר, עידן טל, עמרי אפק, יוסי בניון, עמית בן שושן, רוברטו קולאוטי.

סיבה להיות אופטימים

נבחרת ישראל לא הפסידה במשחק רשמי כבר שלוש שנים:

מוק' יורו 04' 10/03 צרפת - ישראל 0:3
מוק' מונד' 06' 9/04 צרפת - ישראל 0:0
מוק' מונד' 9/04 ישראל - קפריסין 1:2
מוק' מונד' 10/04 ישראל - שווייץ 2:2
מוק' מונד' 11/04 קפריסין - ישראל 2:1
מוק' מונד' 3/05 ישראל - אירלנד 1:1
מוק' מונד' 3/05 ישראל - צרפת 1:1
מוק' מונד' 6/05 אירלנד - ישראל 2:2
מוק' מונד' 9/05 שווייץ - ישראל 1:1
מוק' מונד' 9/05 איי פארו - ישראל 2:0
מוק' מונד' 10/05 ישראל - איי פארו 1:2
מוק' יורו 08' 9/06 אסטוניה - ישראל 1:0
מוק' יורו 9/06 ישראל - אנדורה 1:4

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סיבה להיות פסימים

ב-16 השנים האחרונות ישראל ניצחה את רוסיה פעמיים בלבד:

ידידות 5/90 ישראל - רוסיה 2:3
ידידות 10/90 רוסיה - ישראל 0:3
ידידות 2/92 ישראל - רוסיה 2:1
ידידות 3/93 ישראל - רוסיה 2:2
מוק' מונ' 98' 10/96 ישראל - רוסיה 1:1
מוק' מונ' 98' 6/97 רוסיה - ישראל 2:00:2
ידידות 2/00 ישראל - רוסיה 1:4
ידידות 8/00 רוסיה - ישראל 0:1
ידידות 8/03 רוסיה - ישראל 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully