וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצחונות לנהריה ור"ג במשחקי אימון

בתום מחנה אימונים אינטנסיבי בן שלושה ימים מנצחת עירוני נהריה את גבעת שמואל 73:94. רמת גן ניצחה את אשקלון 62:71

עירוני נהריה סיימה הערב (חמישי) מחנה אימונים שערכה בגליל, עם נצחון 73:94 על מכבי גבעת שמואל. נהריה נהנתה מיום טוב של רביב לימונד שהוליך את קלעי הקבוצה עם 17 נקודות.

הירבו לנהריה: לימונד 17 נק', מנדס 16 נק', גריר 15 נק', הנדרסון וקוז'יקרו 13 נק' כ"א. לגבעת שמואל: בו דייויס 16 נק', דרור כהן וג'יי סטרייט 13 כ"א.

קבוצתו של אריאל בית הלחמי טרם נוצחה אחרי שלושת משחקי האימון שקיימה עד כה. המאמן סיכם את מחנה האימונים: "בסך הכל היה מחנה טוב, היו שלושה ימים אינטנסיביים. עדין חסרים לנו דברים כמו לכל קבוצה בשלב זה של העונה".

מאמן נהריה יודע על מה יש לעבוד בזמן הקרוב: "היה משחק לא רע בהתקפה ופחות טוב בהגנה. אנו עובדים על הרבה דברים, כל הצוות חדש, ואנו לומדים את המערכת ואת השחקנים".

ביום ראשון הקרוב תצא נהריה למשחק חוץ במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה נגד מכבי אשדוד.

נצחון ראשון לר"ג במשחקי ההכנה

עירוני ר"ג השיגה ניצחון ראשון בהכנה לקראת העונה הקרובה, כשחזרה מאשקלון עם 62:71 על הקבוצה המקומית. קבוצתו של רוני בוסאני, ששיחקה עם זר אחד, אליס מיילס (מרכוס האטן עדיין לא הגיע לישראל), ירדה למחצית ביתרון 28:41 תוך שהיא מנצלת משחק חלש ועבירה רביעית עוד לפני ההפסקה של ג'אי לואיס האורח.

ר"ג חזרה מההפסקה בטירוף ובזכות משחק מצוין של הזר ג'ון אלן ומשחק הגנה אגרסיבי, השאירו את המקומיים על 21 מנקודות במחצית השנייה וזכו בניצחון.

הירבו לר"ג: ג'ון אלן 24, אלישי כדיר 17, איגור סימין 11, קרטיס מקנטס 6. הרבו לאשקלון: אליס מיילס 19, אוריאל מרקו 12, חנן קולמן 10, אור איתן 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully