וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אין החלטה היכן תארח נתניה את בית"ר

רומן רוזנבלט

5.10.2006 / 22:30

רק בשבוע הבא תתברר סוגיית המשחק המסקרן. בנתניה דוחים את הטענות כלפי דניאל יאמר והביקורת שלו על אלי גוטמן

מכבי נתניה ערכה היום את האימון האחרון שלה לשבוע הנוכחי, בטרם תחל את הכנותיה לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב.

עבדל סאמד אוקוצ'ה חזר להתאמן היום באופן סדיר לאחר שלא התאמן ביומיים האחרונים בגלל פציעה. דדי בן דיין, אבי סטרול ואורן זיתוני קיבלו טיפולים רפואיים. בסיום האימון העניק המאמן אלי גוטמן לשחקניו חופש עד ליום ראשון.

כזכור, רק בתחילת השבוע הבא תתקבל ההחלטה הסופית לגבי האצטדיון בו יתקיים המשחק ובאילו כוחות אבטחה יאובטח המשחק. בנתניה ממשיכים בינתיים לעסוק במכירה מוקדמת של הכרטיסים למשחק המסקרן, שכן אחת הדרישות של המשטרה היא לא למכור כרטיסים ביום המשחק.

הבעלים דניאל יאמר, נפגש היום עם קבוצת אוהדים לבקשתם של האחרונים. אלו העניקו לו מתנה לרגל השנה החדשה והציעו לקיים משחק בין שחקני הקבוצה וצוות ההנהלה לבין אוהדי הקבוצה. יאמר הסכים ובימים הקרובים צפויות התפתחויות.

לאחר הפרסומים האחרונים בדבר ביקורת של הבעלים כלפי המאמן אלי גוטמן, לגבי חוסר שביעות רצונות מהתוצאות האחרונות אותן אף הביע בפני התקשורת לאחר המשחק בין מכבי נתניה והפועל כפ"ס, אומרים בנתניה כי מדובר בדיאלוג ובביקורת לגיטימית של בעל קבוצה על הנעשה בקבוצתו, כמו שהדבר נעשה כלפי כל אדם אחר במועדון וזוהי חלק ממערכת העבודה הלגיטימית והיומיומית שיש במכבי נתניה ואינה חורגת משום מערכת עסקית אחרת בה יש מנהל ועובדים שמהם הוא מצפה לתוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully