וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גורמים בנבחרת אכזבו אותי"

רומן רוזנבלט

5.10.2006 / 20:04

יניב קטן הוציא הודעה מסודרת בה הוא שופך את ליבו וחמתו על ארועי הימים האחרונים ועל הטענות לפיהן התחמק ממשחק הנבחרת

מכבי חיפה ערכה הערב אימון ללא שחקני הנבחרות והן ללא יניב קטן, שרק בשבוע הבא ייבדק ויידע אם יוכל להיות כשיר למשחק מול הפועל ת"א.

קטן הגיע היום לאימון הקבוצה וכשעזב נראה מעט עצבני. זמן קצר לאחר מכן, הוציא הודעה לתקשורת הנוגעת לכל מחול השדים שהיה סביב פציעתו בימים האחרונים.

קטן מסר בהודעה:" בימים האחרונים החלה בתקשורת מהומה על לא מאומה. משום מה, החלו קולות עלומי שם בנבחרת כאילו אני יכול לשחק אך מוותר על המשחק. אותם קולות לא רק שפוגעים בשמי אלא פוגעים גם בכבודה של הנבחרת שיקרה לי לא פחות מכל אלה שמסתתרים תחת אמרות פוגעות ושקריות. ברצוני להבהיר אחת ולתמיד- הפציעה מונעת ממני לשחק וברגע שאוכל לשחק אעשה זאת. גם בנבחרת וגם במכבי חיפה".

קטן המשיך והתייחס לאכזבה שיש לו כלפי גורמים בנבחרת ישראל: "כאחד שמתייצב בנבחרת מגיל 17 לא אוותר על משחק בנבחרת בעד שום דבר שבעולם, אך אם אינני יכול לתרום על המגרש בגלל בעיה רפואית, גם 200 זריקות לא יוכלו לתקן את המציאות. אכזבו אותי מספר גורמים בנבחרת שמכירים אותי שנים רבות ויודעים שלעולם לא אוותר על משחק נבחרת לחינם. מאותם גורמים ציפיתי לגיבוי שמשום מה לא נשמע. שחקנים נפצעו לפני ולא נשמעו אף פעם טענות דומות לגביהם, לכן הטענות הפעם אינן מובנות".

"הנני נמצא בפני סיטואציה מוזרה. שוכב בבית עם כאבים מחד ומאידך צריך להתנצל ולהתגונן על כך. אני לא חושב שאני חייב להתנצל בפני מישהו במצב הרפואי בו אני נמצא. לכן גם חשבתי פעמיים לפני שדיברתי על כך. אין לי בעיה לקבל ביקורת מקצועית, יחד עם זאת לא אתן שיפגעו בשמי הטוב וביושר, ולכן לא אתן עוד להכפיש את שמי ואת שמה של מכבי חיפה. אני מאחל בכל לבי הצלחה לנבחרת ומקווה להיות עמה כשאבריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully