וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשחק במטרה להשיג את התוצאה המקסימלית"

רומן רוזנבלט

5.10.2006 / 18:54

דרור קשטן כינס מסיבת עיתונאים רשמית ברוסיה, לא חשף שמות או הרכבים, הבטיח לשחק על ניצחון והמשיך להחמיא לחוס הידינק

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, כינס הערב מסיבת העיתונאים רשמית במוסקבה, בה הצהיר כי נבחרת ישראל הולכת על ניצחון. המשלחת הישראלית הגיעה למסיבת העיתונאים באיחור של חצי שעה, בשל העובדה כי האוטובוס של הנבחרת נתקע בפקק תנועה. בתקשורת הרוסית העלו תהיות מדוע האוטובוס של נבחרת ישראל בכלל נסע במסלול בו בחר.

בין היתר אמר קשטן: "אני יודע שרוסיה תמיד הייתה נבחרת חזקה. כמו כן ידוע לי כי משאבים רבים מושקעים כיום בכדורגל הרוסי ושחקנים מכל העולם משחקים בליגה המקומית".

קשטן אף החמיא לעמיתו ההולנדי: " העובדה שמי שעמוד על הקוים בנבחרת הרוסית הוא חוס הידינק, מדברת על כך שההתאחדות הרוסית החליטה לבדוק כיוונים חדשים. למרות שהידינק נמצא זמן קצר בראשות נבחרת רוסיה, כבר במשחק מול קרואטיה ניתן היה לראות את טביעת האצבעות שלו".

כאשר נשאל לדרך בה הוא מתכוון לשחק ולאיזו תוצאה ישאף, ענה קשטן: "אני כמובן לא מתכוון לחשוף את כל סודותיי. אני יכול להבטיח כי בכל מקום, נגד כל יריב, נשחק בכדי להשיג את התוצאה המקסימלית. אני חונכתי לשאוף להישג המקסימלי, לכן אני מניח שהתשובה ברורה".

בשלב זה נשאל המאמן אם אין זה יומרני לומר שישראל הולכת על ניצחון. קשטן ענה לשואל: "הרי לא תרצה לשמוע אותי מצהיר כי אנחנו רוצים להפסיד. אנחנו צריכים לשאוף להישגים גדולים, גם בחיים באופן כללי וגם בכדורגל. אנחנו יודעים את חשיבות המשחק הזה לרוסיה, אך הוא חושב גם עבורנו. אם נשיג את מבוקשנו זה ישרת אותנו בהמשך".



על השאלה מה מדאיג אותו יותר, הפציעות בנבחרת ישראל או השינויים שעושה מאמן הנבחרת הרוסית בהרכב שלו, אמר קשטן: "תמיד הרצון הוא שהטובים ביותר יעלו בהרכב. אולם, אף פעם לא נכנסתי לפאניקה כאשר שחקנים שלי נפצעו. בסופו של דבר, המחליפים יכולים לתת הופעה מצוינת ולהראות את עצמם, במיוחד כשהם לובשים את חולצת הנבחרת".

המאמן הלאומי נשאל על מסעו עם הפועל ת"א והעלה זכרונות: "תמיד נעים להיזכר במסע הניצחונות ההוא. המשחק אז היה ברמנסקי ובטמפרטורה של מינוס 14 מעלות, ואילו כיום מזג האוויר נוח הרבה יותר. כמו כן אפשר להיזכר במשחק בין שתי הנבחרות לפני 50 שנה, אך אז היה לו רקע פוליטי ואילו היום ספורטיבי בלבד. להיות מאמן נבחרת זה עדיין חדש עבורי, אך אשתדל להצליח גם בזה".

עיתונאי רוסי סיפר לו שקצב מכירת הכרטיסים לא גבוה במיוחד ושאל אם היה רוצה לשחק בשבת מול יציעים ריקים או יציעים מלאים באוהדי הקבוצה היריבה. התשובה של קשטן לא איחרה לבוא: "לדעתך, השחקנים שמשחקים בתיאטרון 'בולשוי' היו רוצים להופיע בפני אולם ריק?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully