וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הודחה מטורניר שטוטגרט

5.10.2006 / 20:07

הטניסאית הישראלית הפסידה בשלב שמינית הגמר למדורגת תשיעית בעולם פטי שנידר 7:6, 2:6, 6:4 וסיימה את דרכה בגראנד פרי הגרמני

בתום משחק שנמשך כשעתיים ורבע נכנעה שחר פאר (24 בעולם) למדורגת תשיעית בעולם השוויצרית פטי שנידר 7:6, 2:6, 6:4 ובכך סיכמה את הופעתה בטורניר האולמות בשטוטגרט. פאר, לה זו הופעה ראשונה בטורניר אולמות, כבר הפסידה בעבר לשנידר (רבע גמר סינסינטי בעונה שעברה) וקיוותה הפעם לנצח את השוויצרית בדרך לשלב רבע הגמר.

המערכה הראשונה הייתה צמודה. כבר במשחקון הראשון זכתה הישראלית במספר אפשרויות שבירה, אבל נכשלה. כל אחת מהשחקניות שמרה על חבטות ההגשה שלה ובמצב של 2:2 שברה פאר אלא ששניידר התעשטה במהירות ושברה בחזרה. השוויון המשיך יחד עם המשחק והשתיים ניגשו לשובר שוויון.

פאר פתחה רע את שובר השוויון ושנידר הריצה אותה בדרך ליתרון 1:4. פאר ניסתה לחזור אבל סבלה מהגשה שנייה חלשה, הפסידה 7:3 בשובר השוויון ונכנעה 7:6 במערכה שארכה 52 דקות.

פאר הגישה ראשונה במערכה בשנייה, הפגינה נחישות רבה, שלטה בקצב ועלתה ליתרון 0:4. שנידר לא יכלה לעקוץ את פאר שניצחה 2:6 בדרך לשוויון במערכות.

הטניסאית הישראלית הגישה וניצחה בקושי את המשחקון הראשון במערכה השלישית. שנידר שברה במשחקון השלישי ועלתה ליתרון 1:2. כל אחת מהטניסאיות שמרה על ההגשה עד המשחקון השביעי בו שנידר שברה שוב ועלתה ליתרון 2:5 תוך שהיא מציגה טניס אלגנטי ומשוחרר.

כשהכל נראה גמור, פאר גייסה את כל כוחותיה וצמקה ל- 5:4, אבל בסיום היתה זו שנידר שניצחה 4:6 במערכה השלישית ו-1:2 במניין הכולל של המערכות.

פטי שניידר תפגוש בשלב רבע הגמר את הרוסייה אלנה דמנטייבה שגברה אמש (רביעי) על הסלובקית קטרינה סרבוטניק (0:2).

במשחקים נוספים היום בשמינית גמר טורניר שטוטגארט:

מיכאלה קרייצ'ק - ליסה ריימונד 4:6, 2:6

טטיאנה גולובין - איווטה בנסובה 4:6, 3:6

דניאלה האנטוחובה - דינרה סאפינה 2:6, 2:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully