וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: ניצחון ראשון לברוורס

5.10.2006 / 0:04

מזל טוב לקבוצת האקספנשן, שגברה 2:5 על שמשון הייטק. נצחונות מרשימים לקרייזי ריצ'רד ולפנטיקון, שהביסו את אילת 2:24

בטורניר הסתיו של התאחדות הסופטבול בישראל בשבוע שעבר, השיגו הברוורס את הניצחון הראשון שלהם בליגה, 2:5 על שמשון היי-טק. ציונטורס הביסו את הדוגס 2:10, וטוויסטרס הגליל ריסקו את קרייזי ריצ'רד 5:23. עוצמה אילת ניצחו את הטייגרס 2:4 והובסו על ידי פנטיקון 24:2.

ביום שלישי, המגיש של הברוורס יחזקל גנז, חוזר מפציעה, והמגיש של שמשון היי-טק שלום מנורה הלכו ראש בראש. גנז היה מעולה ופסל 6 חובטים על סטרייקים וקיבל עזרה מההגנה מהשורט-סטפ, חוליו מירבל, שהיה מעולה והקצ'ר אלברט טאשר. מנורה פסל 8 חובטים על סטרייקים והרשה רק 4 חבטות, אבל שתיים היו טריפל משאול קאים, שנכנס פעמים והכניס רץ אחד. מנורה חבט פעמיים ורץ מוכנס אחד אבל חבריו לקבוצה לא הצליחו לחבוט. חברו מנדי ניומן תפס משחק מצוין, ותרם עם 2 חבטות.

ביום שני היה משחק של מגישים בשם שהרון, כאשר אהרון לברקו העושה את הופעת הבכורה שלו בציונטורס, והצעיר המבטיח קורץ של הדוגס נפגשו. לברקו מניו זילנד החזיק את הדוגס לשתי חבטות ופסל 7 על סטרייקים ועלה על קורץ, שהחזיק את ציונטורס קצר עד הסיבוב השישי, שבו בלייר פורטנוי חבט לטריפל שהכניס 3 ריצות. אביב יעקב גם חבט לטריפל בשביל הירושלמים, ששיחקו הגנה בלתי ארורים. הכוכב הצעיר של הדוגס, דודי זוזין שבר את הנו-היטר עם פיצוץ לרייט-פילד.

ביום רביעי, קרייזי ריצ'רד נטלו את ההובלה של 0:2 בסיבוב הראשון נגד הקבוצה הבלתי מונצחת טוויסטרס הגליל, עם הומראן של נייט רוזנברג, והישוו את התוצאה על 5 בסיבוב השלישי, על סינגל שהכניס שתי ריצות מידייו של ברוס מאדי וויצמן. אבל הסקוויז באנט של מייכה ווינסטון שבר את השוויון בסיבוב השלישי, והשערים נפרצו כאשר הצפוניים התפוצצו עם 8 ריצות בסיבוב ועוד 10 בסיבוב שלאחר מכן. משה הייד חבט להומראן והכניס 3 רצים, ג'וש פרידמן חבט 4 פעמים כולל הומראן, נכנס 5 פעמים הביתה והכניס 3 ריצות. רוב ברש היה על 4 מ-4 עם 4 ריצות וג'פרי זיטמור, חבט 3 פעמים והכניס 3 רצים בשביל להוביל את התקפת הטוויסטרס הכוחנית בזמן שביל ארסקוט הגיש אפקטיבית. סת' גילדנסטרן חבט 3 פעמים בשביל התל-אביבים.

במשחק דרמטי ביום חמישי הרייט-פילדר של אילת, עמוס פולק, תפס רץ בבית וביצע דאבל פליי כדי לסגור את המשחק, והמגיש יוני וייס, שעושה את הופעתו הראשונה בטורניר היה מעולה, כשפסל 8 טייגרים על סטרייקים בניצחון 2:4. רועי וייס ודיאגו ינובסקי חבטו לדאבלים שהכניסו רצים בשביל אילת, וההגנה הייתה הדוקה. גוס ג'ילט הגיש טוב בשביל הטייגרס, ונוח מאירי חבט לדאבל והכניס רץ וגם נכנס בעצמו, יורם גולדמארק ביצע כמה וכמה מהלכים בבסיס שני.

ביום שישי, פנטיקון לקחו יתרון על קבוצה עייפה, מלאת ארורים של אילת, שבאה מניצחון מתיש בלילה שלפני, והשתמשה בסיבוב שני ענק על המגיש ג'רמי שי, כדי לשייט לניצחון 2:24. עמי בארן הגיש 2 סיבובים של שאט-אאוט ופסל 4 חובטים על סטרייקים. מארק בודנר הגיש 3 סיבובים והרשה רק 2 רצים. ההגנה של פנטיקון הייתה מעולה מאחורי המגישים שלהם. מארק מאירפלד תפס רץ בבסיס שלישי כשזרק מהלפט-פילד, נתנאל לוינסון חבט לליין דרייב בבסיס שלישי, ואהוד מאירפלד הצעיר עשה את כל המהלכים בבסיס שני. בהתקפה, רון סולומן היה על 4 מ-5, עם 2 הומראנים ומארק בודנר חבט 3 פעמים והכניס 5 ריצות. רועי וייס ודיאגו ינובסקי כל אחד חבטו לדאבלים בשביל הדרומיים.

הטבלה

קבוצה נצחונות הפסדים משחקים מאחורה ריצות בעד ריצות נגד
טוויסטרס הגליל 4 0 --- 70 20
פנטיקון 3 0 .5 59 9
ציון טורס 3 1 1 45 22
שמשון הייטק 2 2 2 41 40
ברוורס 1 2 2.5 32 37
טייגרס 1 2 2.5 25 33
קרייזי רוצ'רד 1 2 2.5 28 58
עוצמה אילת 2 4 3 34 82
דוגס 0 4 4 30 63

ריכוז נתונים: מייכה ווינסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully