וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי כפר סבא כועסים: בוטל משחק אימון נגד הקבוצה

5.10.2006 / 12:00

בהתחלה אוחנה סירב, טביב שינה את ההחלטה, אבל אז האוהדים שהתבקשו להתייצב במגרש בשעה מוקדמת בערב החג ביטלו את המשחק

חוג אוהדי הפועל כפר סבא פנה בימים האחרונים להנהלה וביקש לקיים משחק אימון מול הקבוצה. המשחק בוטל בסופו של דבר, לטענת האוהדים, בשל "דרישות מוגזמות של ההנהלה". חלק מהאוהדים טוענים כי ההנהלה ניסתה "לסרב בנימוס" ולכן קבעה את מועד המשחק למחר, ערב חג הסוכות.

תחילה סירב המאמן אלי אוחנה לבקשת חוג האוהדים לקיים משחק ידידות, אולם התערבות של הבעלים, אלי טביב, שינתה את דעתו. טביב הסביר לאוחנה כי מדובר במשחק חשוב שמתקיים באופן מסורתי אחת לשנה. בסופו של דבר קיבלה ההנהלה החלטה כי המשחק ייערך מחר (שישי) בשעה 10:30 בבוקר. האוהדים, ששמעו כי המשחק ייערך בשעה כה מוקדמת ועוד בערב חג הסוכות, הודיעו להנהלה כי מבחינתם המשחק מבוטל. "אנחנו מקווים מאוד שההנהלה לא עשתה זאת מתוך אקט של נימוס", אמרו האוהדים.

יו"ר חוג האוהדים, אלון קירו, מסר בתגובה: "המשחק בוטל מסיבה פשוטה. היום והשעה שההנהלה קבעה לנו הוא לא זמן למשחק כדורגל. אנחנו מקווים שהקבוצה תמצא זמן אחר לקיים את משחק האימון מולנו".

הבלם דגלאס דה סילבה ממשיך לערוך טיפולי פיזיוטרפיה ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק בעוד כעשרה ימים מול מ.ס אשדוד. הצוות המקצועי הביע שביעות רצון מהמגן, ולנטין תודוריקה, שהחליף במשחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה את המגן עופר טלקר.

ובמסגרת גביע הטוטו, ביום שני בשעה 18:30 תארח הקבוצה באצטדיון "לויטה" את הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully