וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל מרוץ הדראג רייסינג בערד

5.10.2006 / 9:37

המרוץ תוכנן ליום שלישי, אבל בוטל בהוראת המשטרה. יו"ר ודובר עמותת הדראג רייסינג: "זו אטימות משפטית ודחיית יישום החוק"

מרוץ הדראג הראשון בישראל, שתוכנן עם ארגון נהגי מרוצי המיאוץ (IDRO) בישראל ועיריית ערד ליום שלישי, ה-10 לאוקטובר, בוטל. לאחר קבלת תמיכת משטרת ישראל, עיריית ערד ורשויות נוספות, כשבועיים לפני מועד המירוץ, אולם לאחרונה הוצבו בעיות משפטיות שהכשילו את קיומו.

ליאור ברוך, יו"ר ודובר עמותת IDRO, היה מאוכזב: "לכל סוגיה אשר הוצבה בפני מארגני האירוע - עמותת IDRO ועיריית ערד - ניתן מענה אשר התקבל ע"י אותם גורמים אך עם כל מענה שניתן לסוגיה, המשיכו לזרום סוגיות משפטיות, אשר לכולן מגמה אחת, לא לאשר את קיום המירוץ.

"בפגישות רבות עם משטרת ישראל, אשר הפגינה תמיכה רבה ואהדה, ניתן היה להבין שלמרות תמיכתם, גורמים שונים מטעם היועצים המשפטיים של משטרת ישראל המשיכו להכשיל את קיום האירוע, זאת עד ליום ד' 04/10/06, התאריך בו הוחלט לבטל את האירוע, זמן קצר לפני קיומו.

"עד לרגעים אלו, אין בידינו מידע המצביע באופן ישיר על הגורם אשר באופן חוזר ונשנה, למרות מתן מענה לכל סוגיה אשר הוצגה, ממשיך לתקוע מקל בגלגלי ההספורט המוטורי. לצערנו, עקב אותה אטימות משפטית ודחיית יישום חוק הספורט המוטורי, מאות ספורטאים אינם יכולים להתאמן ולהתחרות באופן מסודר וחוקי.

לאור הנ"ל, עמותת IDRO תארגן הפגנת מחאה במנחת ערד בתאריך 10.10.06 ובה אלפי מפגיני התומכים בספורט המוטורי, בשיתוף נהגי המרוצים יביעו את מחאתם, עם כלי-רכבם (לרבות מכוניות מרוץ וספורט) אשר יוצבו במסלול ללא תנועה, כמחאה על חוסר התנועה בקידום הספורט המוטורי בישראל והאטימות המשפטית. בנוסף, יביעו המפגינים תמיכה ואהדה למשטרת ישראל, אשר עשתה מעל ומעבר בניסיון לתמוך ולסייע באישור המירוץ וכן בעיריית ערד בראשות ד"ר מוטי בריל, אשר לקחה חלק פעיל, מלא ותומך בארגון האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully