וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "הפייבוריטיות של צרפת יכולה להלחיץ אותה"

משה בוקר, רוסיה, משה הרוש ועוזי דן

5.10.2006 / 9:18

מאמן הנבחרת הצעירה מקווה שהעובדה שהצרפתים פייבוריטים תהיה בעוכריהם, ומבטיח לשחק משוחרר: "המטרה שלנו היא לנצח"

גיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה, לא מתכוון לעשות הנחות לעצמו או לשחקניו לקראת המשחק בשבת (21:00) נגד נבחרת צרפת בקון. "אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה טובה ובטח פייבוריטית במפגש הזה. זה יכול גם לעבוד לטובתנו, כי הפייבוריטיות של הצרפתים יכולה גם להלחיץ אותם ולגרום לשחקנים שלי לשחק משוחרר יותר. המטרה שלנו היא לנצח, כמו בכל משחק".

הנבחרת נחתה אתמול בפאריס והמשיכה לקון, שם החלה בהכנות למפגש ההצלבה הראשון נגד צרפת על הזכות להעפיל לאליפות אירופה 2007. את הנבחרת קידם מזג אוויר גשום וקריר. לוי ניצל את הנסיעה מהשדה למלון ללימוד החומר והקרין לשחקניו את משחק הניצחון של צרפת על סקוטלנד (3-1) בשלב המוקדמות.

"אנחנו מאמינים בעצמנו, אבל יודעים שזה לא יהיה פשוט", הבהיר לוי. "יש לנו שחקנים מצוינים ונצטרך לשחק כדורגל אמיתי וטוב כדי להוציא תוצאה טובה. אני לא רוצה לדבר במונחים של עשיית היסטוריה, אני מעוניין להציג כדורגל איכותי ולעשות את המקסימום".

בתשובה לשאלה אם הסגל העומד לרשותו הוא האופטימלי, ניסה לוי לא לדרוך על מוקשים: "אני מרגיש נהדר עם הסגל שיש לי ומי שלא נמצא פה זה לא ענייני. אם אתה רומז ליחסים שלי עם דרור קשטן, אז הם מצוינים. אני לא מעוניין להיכנס לנושא הזה, אני מעדיף להתרכז בצרפת".

"צריכים לחשוב על ניצחון ולהאמין שזה אפשרי", אמר חלוץ צ'לסי והנבחרת הצעירה של ישראל, בן סהר, לפני שעלה על המטוס. "אנחנו במרחק נגיעה מהיסטוריה. צרפת נבחרת חזקה מאוד, אבל גם לנו יש שחקנים מצוינים ונצטרך להוכיח זאת. אסור לנו לפחד מהם".

"זאת נבחרת טובה, מוכשרת ומנוסה מאוד וזה לא יהיה קל", סיפר דקל קינן, "אבל גם לנו יש קבוצה טובה, שמשחקת זמן רב ביחד ויש ביכולתנו להפתיע. הצרפתים טובים יותר אבל נעשה הכל כדי שההזדמנות לעשות היסטוריה לא תברח לנו".

הצרפתים ממשיכים בהכנות וגם הם אופטימים לגבי סיכויי העלייה לאליפות אירופה. מאמן צרפת הצעירה, רנה ג'יראר, אמר אתמול כי משחקי בית-חוץ תוך כמה ימים "הם לא דבר מיוחד, אבל בדרך כלל זה מגיע אחרי קמפיין ארוך ופה היו רק שני משחקים לפני ההצלבה. זה מצב לא רגיל, שהופך את שני המשחקים הללו לחשובים יותר, גם בגלל שחלק מהשחקנים שלי מעולם לא היו בשלב נוק-אאוט".

ג'יראר נתן כבוד לישראל ואמר: "זאת נבחרת שאנחנו משום מה פוגשים המון, אותה ואת קפריסין. ישראל משתפרת כל הזמן ויש לה שחקנים טובים והרבה ניסיון. זאת לא משימה קלה, אבל צריך לעמוד בה".

עם זאת, הם מזכירים שוב ושוב את ההפסד 2:3 לישראל בהרצליה, רק לפני שנה, ומדגישים כי מכיוון שהגומלין ייערך בהרצליה, הם חייבים לנצח בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully