וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל כן, טל לא

יניב בן חקון וניר וולף

5.10.2006 / 7:50

הקשר כבר סיכם עקרונית בבית"ר ירושלים, שזקוקה לקשר אחורי, אלא שביום רביעי ארדילס שינה את דעתו וביטל את ההחתמה הצפויה

הקשר [[טל בנין]] כבר סיכם עקרונית על חזרתו לבית"ר ירושלים, אלא שאתמול (רביעי), אחרי מגעים של שלושה שבועות, שינה המאמן אוסבלדו ארדילס את דעתו והחליט לבטל את ההחתמה הצפויה.

הכל החל מספר ימים לפני משחק הליגה בין בית"ר להפועל כפ"ס. בקבוצה היו כל כךעסוקים בעיבוי ההתקפה, עד שהרחקת דרק בואטנג הזכירה לארדילס כי אין לו על הספסל תחליפים לעמדת הקשר האחורי.

המאמן העביר להנהלה בקשה לצרף שחקן נוסף וביקש לשמוע פרטים על קשרים מקומיים לאחר שקיבל אישור לחיזוק. אגב, עכשיו מתברר כי אחת ההתלבטויות של ארדילס באותם ימים בנוגע להחתמת כרסטיאן פביאני, היתה המחשבה לצרף קשר זר.

בסיטואציה הזאת עלה שמו של טל בנין. ארדילס החל לאסוף פרטים על השחקן, שלבש בעבר את מדי הקבוצה. במקביל דיבר היו"ר ולדימיר שקלאר עם בנין והבין כי גם השחקן מעוניין לקדם את הרעיון.

"כסף לא היה מהווה בעיה", הסביר גורם המעורב במו"מ. הצדדים הגיעו לסיכום ראשוני על חוזה עד תום העונה. בנין המתין לתשובה סופית, אלא שארדילס ביקש עוד מספר ימי מחשבה. שלשום נפל הפור.

בנין קיבל טלפון מאנשי בית"ר שהודיעו לו כי ארדילס החליט בינתיים לוותר עליו. "הוא שינה כיוון והחליט שבנאדו ואמסלם יכולים לתת את העומק בחוליית ההגנה והקישור האחורי ולכן העדיף לא להעמיס עוד על הסגל", הסביר גורם בקבוצה. "אבל זה לא נגמר. יש מצב שארדילס כן יחליט לחזק את הקבוצה ואז בית"ר תביא את בנין".

בבית"ר אישרו אתמול את המגעים. "השם של טל בנין אכן עלה, אבל זה כבר לא רלוונטי", הודה הדובר עודד זרגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully