וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מאין יבוא עזרי?

4.10.2006 / 22:58

הזרים גוסו גוסו ומונחס ירדו מהפרק, נמני ורוסו פצועים, אבל מאמן מכבי ת"א אלי כהן מצליח להישאר אופטימי: "ייתכן שיהיו הפתעות"

מכבי ת"א ערכה הערב (רביעי) אימון ערב בקריית שלום. מועמדותם של הזרים גוסו גוסו ומונחס ירדה בינתיים מהפרק, והמשימה הקרובה הניצבת בפני השחקנים (לאחר משחקי הנבחרות בסוף השבוע) היא משחק הליגה מול מכבי פ"ת בשבת הבאה.

מהאימון נעדרו שחקני הנבחרת הצעירה, אשר המריאו אחר הצהריים לקראת המפגש מול צעירי צרפת בקרב על כרטיס העלייה לאליפות אירופה.

הקפטן אבי נמני והקשר ג'ובאני רוסו לא התאמנו גם הערב ועברו טיפולים. רוסו, לו אובחן קרע בשריר, ייאלץ להיעדר כעשרה ימים מפעילות.

בסיום האימון אמר לאתר הרשמי מאמן הקבוצה, אלי כהן: "הייתי רוצה שיהיה לי סט של חמישה זרים בסגל, אבל בגלל האילוצים ומה שקרה נשארנו עם ארבעה זרים. יכול להיות שיגיע שחקן אחר, אבל ייתכן שיהיו הפתעות".

"אם נמצא שחקן מתאים - נביא אותו, ואם לא - נחכה לינואר", הוסיף כהן. "אני מאמין בסגל השחקנים שלנו. שחקנים צעירים שקיבלו הזדמנות כמו מישאלוב ולירן כהן הוכיחו את עצמם, ואני מקווה שצעירים נוספים יעשו זאת ויפרצו קדימה".

לגבי היעדרותם של רוסו ונמני אמר המאמן: "נמני ורוסו שחקנים מרכזיים בסגל, אבל אם הם פצועים הם לא יכולים לעזור לנו. אמרתי להם שאמתין עד שיחלימו באופן מלא, כי לא ארצה להחמיר פציעות קיימות".

מרדקוביץ': "אני חלוץ ואני צריך להבקיע יותר"

חלוץ הקבוצה מיליאן מרדקוביץ' התראיין אף הוא בסיום האימון לאתר הרשמי של הצהובים: "אנחנו מרגישים קצת יותר משוחררים עכשיו, ניתן לראות זאת גם באימון. אנשים מחייכים יותר וצוחקים באימון, ואם ננצח את מכבי פ"ת - אז ההרגשה תהיה טובה יותר".

"מכבי ת"א זה מועדון גדול והוא צריך שחקני בית בהרכב הפותח וגם על ספסל המחליפים", אמר מרדיקוביץ', שהוסיף לגבי ההתאקלמות האישית שלו בישראל: "אני כאן חודש וראיתי שחקנים טובים. אני מאחל לכולם שיקבלו את ההזדמנות. לירן כהן שיחק מצוין וגם כבש. לגביי, אני מקווה שאכבוש יותר. העונה גם בישלתי פעמיים, אבל אני חלוץ ואני צריך להבקיע יותר".

לסיום אמר החלוץ: "נילחם העונה בכל משחק והמטרה היא להגיע לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully