וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמים על חלשים

4.10.2006 / 20:16

הפועל ירושלים נכנעה במבחן הרציני הראשון שלה, 95:90 לדינמו מוסקבה. באוורס נפצע ונתפר בשפה. שמיר: "נהיה חייבים להשתפר"

הפועל ירושלים רשמה הערב (רביעי) הפסד ראשון במשחקי האימון שעורכת הקבוצה בקדם העונה. ירושלים הייתה שותפה למשחק הפתיחה של האולם החדש של דינמו מוסקבה, אך בסופו של דבר הפסידה 95:90. אחרי שלושה ניצחונות קלילים, הפעם ירושלים שיחקה מול קבוצה מהטופ האירופי, ופיגרה לכל אורך המשחק.

קבוצתו של דן שמיר פתחה בחמישייה עם מאיר טפירו, מתן נאור, טים באוורס, מריו אוסטין ויוריצה גולמאץ'. הפעם האדומים פתחו חלש, ואחרי חמש דקות פיגרו 20:6. טימי באוורס נפצע בשפתו התחתונה, והאזור נאלץ להיתפר. לאחר שהרבע הראשון הסתיים בתוצאה 28:15 לרוסים, באוורס חזר לשחק ברבע השני, וסיים את המחצית הראשונה עם 7 נקודות. ירושלים הצליחה לצמק מעט את הפער, וירדה להפסקה בפיגור 54:45, כשפניני ואוסטין בולטים עם 11 כ"א.

גם ברבע השלישי הרוסים שמרו על פער דו ספרתי, וסיימו אותו ביתרון 66:77. ברבע האחרון דינמו עלתה ל-86:73, אבל לקראת הסיום ירושלים שוב הצליחה לצמצם, ובסיום 95:90.

קלעו לירושלים: גולמאץ' 20, אוסטין 17, פניני 15, באוארס 14, סליי 7, קוטה 5, נאור 5, מרקוביץ' 4, חג'ג' 3, טפירו 0.

הרבו לקלוע לדינמו מוסקבה: פוטסיס 22, האנסן 18, צ'אטמן 13.

פניני: "יש הרבה מה לשפר"

בסיום המשחק אמר דן שמיר לאתר הרשמי: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת. לא היינו טובים בהגנה כבר מהפתיחה, אך שיפרנו דברים בהמשך. אנחנו נלמד מכל משחק הכנה. ראיתי דברים שבהם התקדמנו ודברים שנהיה חייבים לשפר כדי לשחק ברמות האלה".

גיא פניני, שהיה אחד המצטיינים, אמר בסיום: "זה היה משחק הכנה מצוין. אנחנו מודעים לכך שנצטרך לעבוד עוד הרבה בשביל לשחק טוב יותר. דינמו היא קבוצה חזקה, ומול שחקנים כאלה צריכים לשחק עם הרבה ריכוז. אנחנו בדרך הנכונה, אבל יש עוד הרבה לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully